Ik weet dat het niks toevoegd, maar wat een geniale post is dit.. het is 2 uur snachts en ik lig helemaal in een deuk achter de computerquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:24 schreef ill_Bill het volgende:
whahah ... bij me broer begon dat ding hete koffie te spuiten naar zijn gezicht![]()
SENSEO TAKE'S OVER THE WORLD!!!!!
ik vond juist deze veel grappigerquote:Op donderdag 11 december 2003 10:54 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Probeer anders "Senseo open U.. "
Haha, hier heb ik ook inderdaad erg om moeten lachen!!quote:Op woensdag 17 maart 2004 02:19 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik vond juist deze veel grappiger![]()
Onzin. Als je uitsluitend originele pads gebruikt en het apparaat dagelijks schoonmaakt, zuigt de deksel na verloop van tijd ook vacuum.quote:Op woensdag 1 september 2004 13:07 schreef PimD het volgende:
Toevallig hadden wij in de winkel waar ik pas werk een klant met hetzelfde probleem. Lag toen eraan dat dat filter waar je die pads op legt verstopt zat (waarschijnlijk door b-merk pads te gebruiken en niet de originele). Dan zuigt dat ding zich helemaal vacuüm en kun je 'm niet meer open krijgen.... Geen idee hoe mijn collega 'm toen open heeft gemaakt
Wat een vreemd mankement eigenlijk, maar ik zal kijken of het over 2 dagen gaat lukkenquote:Op woensdag 1 september 2004 14:23 schreef Coconut het volgende:
[..]
Gewoon 2 dagen niet gebruiken. Wil hij dan nog niet open; even met een mesje onder de deksel wrikken (wel met enige voorzichtigheid), en tadaaaaaaaa hij is weer klaar voor gebruik.
Joh, zit wel even een verschil tussen een Senseo van 50 euro en een professioneel ding van 500.. Dus wat wil je?quote:Op woensdag 1 september 2004 16:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een vreemd mankement eigenlijk, maar ik zal kijken of het over 2 dagen gaat lukken
Dan had ik toch liever een professioneel apparaat gekocht waar een druk van 3 Bar op stond, dat schijnt de ideale druk te zijn voor een kopje koffie/espresso/capucino, op die senseo staat nauwelijks druk toch?
Heb ik toen ook geprobeerd, maar hij schakelt zichzelf uit dan...quote:Op woensdag 1 september 2004 17:07 schreef neo567 het volgende:
Mischien gewoon doen alsof je koffie zet, en dan terwijl het ding aan het pruttelen is lostrekken..
Heb je ook echt op de twee kopjes-knop gedrukt toen ?quote:Op woensdag 1 september 2004 17:08 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Heb ik toen ook geprobeerd, maar hij schakelt zichzelf uit dan...
Op alles... zat zelfs nog een pad in..quote:Op woensdag 1 september 2004 17:12 schreef neo567 het volgende:
Heb je ook echt op de twee kopjes-knop gedrukt toen ?
Als ik dit had geweten had ik liever een professioneel espresso/capucino apparaat gekocht waar een echt en lekkerder kopje koffie uit wordt geperst dan zo'n simpele senseoquote:Op woensdag 1 september 2004 17:04 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Joh, zit wel even een verschil tussen een Senseo van 50 euro en een professioneel ding van 500.. Dus wat wil je?
Dat die deksel niet opengaat, komt in de meeste gevallen doordat de gebruiker de Senseo niet goed schoon houdt.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als ik dit had geweten had ik liever een professioneel espresso/capucino apparaat gekocht waar een echt en lekkerder kopje koffie uit wordt geperst dan zo'n simpele senseo
Alleen al het feit dat die apparaten zo vaak stuk gaan, dat mag gewoon niet gebeuren
Ik koop nooit meer iets van Philips...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |