Is er trouwens al iets bekend wat er nou op die hangplek precies gebeurde en of deze plek er iets mee te maken had..?
quote:Die Boerderij bedoel je?
Op woensdag 10 december 2003 22:55 schreef EvilFaith het volgende:
En hier weer verder, gelieve zonder tmf-chat etc..Is er trouwens al iets bekend wat er nou op die hangplek precies gebeurde en of deze plek er iets mee te maken had..?
Nee, welke dan?
quote:Daar is ze toch verbrand , na in de auto gewurgd te zijn????????/
Op woensdag 10 december 2003 22:55 schreef EvilFaith het volgende:
En hier weer verder, gelieve zonder tmf-chat etc..Is er trouwens al iets bekend wat er nou op die hangplek precies gebeurde en of deze plek er iets mee te maken had..?
quote:direct daarop aansluitend: hoe zit 't met de geruchten over een uitgebrande auto op de plek waar Maja is gevonden?
Op woensdag 10 december 2003 23:03 schreef toska het volgende:[..]
Daar is ze toch verbrand , na in de auto gewurgd te zijn????????/
quote:goedzo, ga nu maar weer buitenspelen..
Op woensdag 10 december 2003 23:01 schreef volksnationalist het volgende:
Ze is dood..Daders gepakt..
Waar wil je over praten?
Ik bedoelde inderdaad die boerderij waar nu ook een soort plekje voor Maja is ingericht en waar ze allemaal vaak schenen te komen.
Over die uitgebrande auto heb ik eigenlijk nog nooit iets gehoord?
quote:Nee..
Op woensdag 10 december 2003 23:06 schreef volksnationalist het volgende:
Is ze btw nog verkracht voordat ze werd vermoord en verbrand?
quote:Het OM heeft gezegd dat daarvan niets is gebleken.
Op woensdag 10 december 2003 23:06 schreef volksnationalist het volgende:
Is ze btw nog verkracht voordat ze werd vermoord en verbrand?
Lees ook de verhalen uit het vorige topic, waar in detail wordt besproken wat is gebeurd (bron: de gelderlander). Dat artikel klinkt nog steeds het meest overtuigend. Het OM heeft 't ook niet tegengesproken. Als het grote fouten zou bevatten, zouden ze dat zeker doen (zie De Telegraaf over het feit dat Goran M. een neef van Maja zou zijn).
quote:Je bedoelt dat daar dingen zouden gebeuren die 't daglicht niet kunnen verdragen?
Op woensdag 10 december 2003 23:07 schreef EvilFaith het volgende:[..]
goedzo, ga nu maar weer buitenspelen..
Ik bedoelde inderdaad die boerderij waar nu ook een soort plekje voor Maja is ingericht en waar ze allemaal vaak schenen te komen.
Over die uitgebrande auto heb ik eigenlijk nog nooit iets gehoord?
quote:Mja, zoiets heb ik wel gehoord maar dat was in het "Nijmeegse geruchtencircuit". Geen idee of daar iets van waar is. Maja zou zijn vermoord omdat ze had geklikt of wilde gaan klikken.
Op woensdag 10 december 2003 23:10 schreef milagro het volgende:
Je bedoelt dat daar dingen zouden gebeuren die 't daglicht niet kunnen verdragen?
quote:Er heeft wel in de krant gestaan dat Maja roddels over Goran M. zou verspreiden.
Op woensdag 10 december 2003 23:14 schreef thaleia het volgende:[..]
Mja, zoiets heb ik wel gehoord maar dat was in het "Nijmeegse geruchtencircuit". Geen idee of daar iets van waar is. Maja zou zijn vermoord omdat ze had geklikt of wilde gaan klikken.
Dit alles onder voorbehoud, ik heb daar nog niets over gelezen in een krant oid. Alleen gehoord in de kroeg, bij wijze van spreken.
Alleen in het geval dat Nina K. onschuldig wordt bevonden (doordat het OM haar niet langer aanmerkt als verdachte of doordat ze als het tot een rechtzaak komt wordt vrijgesproken) zal ze misschien haar verhaal vertellen, alhoewel ik ook geinteresseerd ben in hoe zij deze gebeurtenissen heeft ervaren (als ze onschuldig is zal ze er waarschijnlijk een trauma eraan over houden ).
zie pagina 111 teletekst omroep gelderland
"weer bezoek verdachten zaak-maja"
(ik weet niet hoe ik dat bericht hier neer moet zetten)
Misschien is het iets voor zowel de familie van het slachtoffer als de familie van de daders om de breezer-fabriek aan te klagen.
Want waarschijnlijk zijn deze snode plannen bedacht tijdens het drinken van een breezer op de tmf-chat.
quote:Het motief was wraak.
Op vrijdag 12 december 2003 22:19 schreef emmy het volgende:
Net aangekondigd:
Nieuwe feiten over de moord vanavond in Nova op Ned. 3:
De verklaringen verschillen echter op punten
quote:dat was toch al bekend?
Op vrijdag 12 december 2003 22:30 schreef milagro het volgende:
Maja zat voorin, de Goran's achterin, Ferdi reed dus.
Maja is in de auto gewurgd met een stuk touw...door Goran P (?) de oudere iig, heeft bekend.De verklaringen verschillen echter op punten
quote:Geen nieuws dus (zie artikel Gelderlander dat al heel aannemelijk was).
Op vrijdag 12 december 2003 22:30 schreef milagro het volgende:
Maja zat voorin, de Goran's achterin, Ferdi reed dus.
Maja is in de auto gewurgd met een stuk touw...door Goran P (?) de oudere iig, heeft bekend.
quote:Hmz. Daar hebben ze niet méér over verteld?
De verklaringen verschillen echter op punten
quote:Waarom? Wat was de aanleiding?
Op vrijdag 12 december 2003 22:23 schreef milagro het volgende:[..]
Het motief was wraak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |