abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15317290
En hier weer verder, gelieve zonder tmf-chat etc..

Is er trouwens al iets bekend wat er nou op die hangplek precies gebeurde en of deze plek er iets mee te maken had..?

sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_15317465
Ze is dood..

Daders gepakt..

Waar wil je over praten?

pi_15317494
quote:
Op woensdag 10 december 2003 22:55 schreef EvilFaith het volgende:

Is er trouwens al iets bekend wat er nou op die hangplek precies gebeurde en of deze plek er iets mee te maken had..?

Die Boerderij bedoel je?

Nee, welke dan?

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 10 december 2003 @ 23:03:10 #4
28560 toska
Let's All Chant
pi_15317542
quote:
Op woensdag 10 december 2003 22:55 schreef EvilFaith het volgende:

Daar is ze toch verbrand , na in de auto gewurgd te zijn????????/
Normaal zing ik de sterren van de hemel
pi_15317600
quote:
Op woensdag 10 december 2003 23:03 schreef toska het volgende:

[..]

Daar is ze toch verbrand , na in de auto gewurgd te zijn????????/

direct daarop aansluitend: hoe zit 't met de geruchten over een uitgebrande auto op de plek waar Maja is gevonden?
pi_15317631
Is ze btw nog verkracht voordat ze werd vermoord en verbrand?
  woensdag 10 december 2003 @ 23:06:18 #7
28560 toska
Let's All Chant
pi_15317639
Dat weet ik niet , ik wens jullie allen iig een goede nacht , ik ben weg echt weg nu . slapen
pi_15317673
quote:
Op woensdag 10 december 2003 23:01 schreef volksnationalist het volgende:
Ze is dood..

Daders gepakt..

Waar wil je over praten?

goedzo, ga nu maar weer buitenspelen..

Ik bedoelde inderdaad die boerderij waar nu ook een soort plekje voor Maja is ingericht en waar ze allemaal vaak schenen te komen.

Over die uitgebrande auto heb ik eigenlijk nog nooit iets gehoord?

sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_15317689
Ik meen ergens gelezen te hebben dat er geen aanwijzingen waren voor seksueel misbruik.
Die Boerderij is een jongerencentrum, dat is niet waar ze is verbrand want dat was in de polder. Of daar een hangplek was weet ik niet, zal vast zo zijn.
  woensdag 10 december 2003 @ 23:07:47 #10
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_15317698
quote:
Op woensdag 10 december 2003 23:06 schreef volksnationalist het volgende:
Nee..
pi_15317726
quote:
Op woensdag 10 december 2003 23:06 schreef volksnationalist het volgende:
Het OM heeft gezegd dat daarvan niets is gebleken.

Lees ook de verhalen uit het vorige topic, waar in detail wordt besproken wat is gebeurd (bron: de gelderlander). Dat artikel klinkt nog steeds het meest overtuigend. Het OM heeft 't ook niet tegengesproken. Als het grote fouten zou bevatten, zouden ze dat zeker doen (zie De Telegraaf over het feit dat Goran M. een neef van Maja zou zijn).

pi_15317793
quote:
Op woensdag 10 december 2003 23:07 schreef EvilFaith het volgende:

[..]

goedzo, ga nu maar weer buitenspelen..

Ik bedoelde inderdaad die boerderij waar nu ook een soort plekje voor Maja is ingericht en waar ze allemaal vaak schenen te komen.

Over die uitgebrande auto heb ik eigenlijk nog nooit iets gehoord?

Je bedoelt dat daar dingen zouden gebeuren die 't daglicht niet kunnen verdragen?
pi_15317951
quote:
Op woensdag 10 december 2003 23:10 schreef milagro het volgende:
Je bedoelt dat daar dingen zouden gebeuren die 't daglicht niet kunnen verdragen?
Mja, zoiets heb ik wel gehoord maar dat was in het "Nijmeegse geruchtencircuit". Geen idee of daar iets van waar is. Maja zou zijn vermoord omdat ze had geklikt of wilde gaan klikken.
Dit alles onder voorbehoud, ik heb daar nog niets over gelezen in een krant oid. Alleen gehoord in de kroeg, bij wijze van spreken.
pi_15318115
quote:
Op woensdag 10 december 2003 23:14 schreef thaleia het volgende:

[..]

Mja, zoiets heb ik wel gehoord maar dat was in het "Nijmeegse geruchtencircuit". Geen idee of daar iets van waar is. Maja zou zijn vermoord omdat ze had geklikt of wilde gaan klikken.
Dit alles onder voorbehoud, ik heb daar nog niets over gelezen in een krant oid. Alleen gehoord in de kroeg, bij wijze van spreken.

Er heeft wel in de krant gestaan dat Maja roddels over Goran M. zou verspreiden.
pi_15318143
Is er nog geen krant geweest die Nina K. gesproken heeft? Zij is vrij en ik neem aan dat ze dan ook wel wat mag zeggen. Anders zouden ze haar gewoon vasthouden, lijkt me.
  donderdag 11 december 2003 @ 00:04:03 #16
76866 Mandos
Your Highness, Your Highness
pi_15319478
Hmmm, ik zou voorlopig nog geen interviews met Nina K. verwachten, aangezien zo iets met de huidige stand van zaken geen nut heeft. Naar alle waarschijnlijkheid zal ze zeggen dat ze van niets wist en de mensen die nu in haar onschuld geloven zullen zeggen: "Och, dat arme meisje, op vileine wijze gebruikt door haar moordzuchtige vriendje!" en de mensen die denken dat ze schuldig is zullen zeggen: "Jaja, dat zegt ze alleen maar om zich in te dekken!" Haar verhaal zou in dit stadium weinig toevoegen.

Alleen in het geval dat Nina K. onschuldig wordt bevonden (doordat het OM haar niet langer aanmerkt als verdachte of doordat ze als het tot een rechtzaak komt wordt vrijgesproken) zal ze misschien haar verhaal vertellen, alhoewel ik ook geinteresseerd ben in hoe zij deze gebeurtenissen heeft ervaren (als ze onschuldig is zal ze er waarschijnlijk een trauma eraan over houden ).

pi_15352289
http://www.omroepgelderland.nl/

zie pagina 111 teletekst omroep gelderland

"weer bezoek verdachten zaak-maja"

(ik weet niet hoe ik dat bericht hier neer moet zetten)

pi_15354932
Tegenwoordig klaagt iedereen meteen alles aan, bijvoorbeeld ook de slachtoffers van het WTC die bush willen aanklagen.

Misschien is het iets voor zowel de familie van het slachtoffer als de familie van de daders om de breezer-fabriek aan te klagen.
Want waarschijnlijk zijn deze snode plannen bedacht tijdens het drinken van een breezer op de tmf-chat.

"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_15368128
Net aangekondigd:
Nieuwe feiten over de moord vanavond in Nova op Ned. 3:
pi_15368247
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 22:19 schreef emmy het volgende:
Net aangekondigd:
Nieuwe feiten over de moord vanavond in Nova op Ned. 3:
Het motief was wraak.
pi_15368417
Maja zat voorin, de Goran's achterin, Ferdi reed dus.
Maja is in de auto gewurgd met een stuk touw...door Goran P (?) de oudere iig, heeft bekend.

De verklaringen verschillen echter op punten

vrijdag 12 december 2003 @ 22:33:36 #22
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_15368482
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 22:30 schreef milagro het volgende:
Maja is in de auto gewurgd met een stuk touw...door Goran P (?) de oudere iig, heeft bekend.

dat was toch al bekend? . wat is dan de nieuwe onthulling? dat het motief wraak was? dat was ookal bekend, want maja zou hebben geroddeld.
pi_15368483
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 22:30 schreef milagro het volgende:
Geen nieuws dus (zie artikel Gelderlander dat al heel aannemelijk was).
quote:
Hmz. Daar hebben ze niet méér over verteld?
pi_15368489
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 22:23 schreef milagro het volgende:

[..]

Het motief was wraak.

Waarom? Wat was de aanleiding?
  vrijdag 12 december 2003 @ 22:34:36 #25
28560 toska
Let's All Chant
pi_15368498
Waar ging de wraak nu over ?, heb het begin van de uitzending gemist