quote:Kijk ff bij speedtest hoeveel connecties je verbinding aan kan. Bij ADSL basic is dit ongeveer 550. Om het op meer te zetten heeft dus geen zin, en dan wordt internet traag als ie zoveel connecties probeert te maken.
Op zondag 4 januari 2004 19:54 schreef Aurelium het volgende:
Valt me op dat er toch nog steeds een hoop mensen zijn die hier komen met de mededeling dat ze emule nu al wel een uur aan hebben en dat het nog traag gaat. Aan al die mensen --> zet je pc eens een week aan en kijk dan nog eens naar je statistiekenMaaruh ik heb even een vraagje over de opties "max sources per file" en "max connections" (preferences---> connection)
Wat zijn hiervoor de beste waarden? Ik heb ze nu allebei op 8000 staan
quote:Maar speedtest meet het aantal connecties dat je verbinding per minuut kan maken
Op zondag 4 januari 2004 20:35 schreef Da_Koen het volgende:[..]
Kijk ff bij speedtest hoeveel connecties je verbinding aan kan. Bij ADSL basic is dit ongeveer 550. Om het op meer te zetten heeft dus geen zin, en dan wordt internet traag als ie zoveel connecties probeert te maken.
Max sources heb ik altijd onder de 1000 staan, anders heb je namelijk heel veel connecties nodig en kost het veel van je comp.
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sun Jan 4 2004 om 21:20:03 UTC+0100)
Download : 38.6 KByte/sec
Upload : 13.1 KByte/sec
Connection : 304.0 Conn/min <-------
Ping test Nederland : 41.0 ms
Ik heb adsl lite btw.
Maaruh tot nu toe is het altijd goed gegaan met downloaden enzo. Ik heb een upload/download ratio van 1/1.5
Verstandig om toch maar omlaag te doen? En welke waarden zal ik er dan van maken?
quote:Even de blonde vraag van de dag? Kazaa had ook een credit systeem maar dat is gehackt (in kazaalite was iedereen kazaa-master). Als dit systeem gehacked wordt dan is dat toch meteen de ondergang van de ezel? En dus is het mijn vraag: is het hackbaar?
Op donderdag 18 december 2003 10:38 schreef JeRa het volgende:Het is gebaseerd op het onderlinge vertrouwen van mensen die sharen en om te voorkomen dat het netwerk ten onder gaat zoals bij KaZaA is er een credit-systeem. Als jij bestanden hebt die andere mensen willen hebben en je uploadt gedeeltes daarvan naar die personen, dan krijg je credits die worden opgeslagen op de computers van de mensen die van jou downloaden.
Ik vind het helemaal niet erg om te sharen......maar niet aan mensen die niet met het P2P principe meewerken!
quote:kazaa houdt op je eigen computer bij hoeveel credits je hebt, dat konden ze dus zo hacken
Op maandag 5 januari 2004 09:02 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:[..]
Even de blonde vraag van de dag? Kazaa had ook een credit systeem maar dat is gehackt (in kazaalite was iedereen kazaa-master). Als dit systeem gehacked wordt dan is dat toch meteen de ondergang van de ezel? En dus is het mijn vraag: is het hackbaar?
Ik vind het helemaal niet erg om te sharen......maar niet aan mensen die niet met het P2P principe meewerken!
quote:Wil je het hier bij hacken, dan zul je elke user apart moeten 'hacken' om daar te zorgen dat je bij hun een oneindig aantal punten aanmaakt. Anders heb je er totaal niks aan. Ik zie dat zelf nog niet zo gauw gebeuren
Op maandag 5 januari 2004 09:02 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:[..]
Even de blonde vraag van de dag? Kazaa had ook een credit systeem maar dat is gehackt (in kazaalite was iedereen kazaa-master). Als dit systeem gehacked wordt dan is dat toch meteen de ondergang van de ezel? En dus is het mijn vraag: is het hackbaar?
Bij emule worden de punten namelijk opgeslagen bijdegene van wie je wilt downloaden en naar wie je wilt uploaden en die punten tellen volgens mij ook alleen voor diegene en niet bij iedereen zoals het bij kazaa aan het geval is waar de punten door jouw versie van kazaa werden bijgehouden
Het vetgedrukte, hoe komt dat? Ik krijg geen High Id meer, door dat vetgedrukte denk ik...
Iemand die me kan helpen?
Nu wil ik een bestandje binnenhalen (heel klein 58k, subs) en hij blijft maar hangen op de 100% binnengehaald zonder dat ie klaar is. Hij geeft aan bij status 'insufficient disk space' terwijl er meer dan genoeg ruimte is
Size is dus 58 en completed ook 58.
Iemand bekend met dit probleem?
quote:ehh je moet even kijken welke directory er staat in gesteld voor je download folder....Misschien zit het daar fout en staat die bijvoorbeeld op je cd rom schijf?
Op dinsdag 6 januari 2004 12:16 schreef Posdnous het volgende:
Ik heb een probleempje. Heb Emule pas weer geinstalleerd.Nu wil ik een bestandje binnenhalen (heel klein 58k, subs) en hij blijft maar hangen op de 100% binnengehaald zonder dat ie klaar is. Hij geeft aan bij status 'insufficient disk space' terwijl er meer dan genoeg ruimte is
Size is dus 58 en completed ook 58.
Iemand bekend met dit probleem?
quote:Nee, gewoon naar een andere harde schijf dan de C:/schijf, maar schijnbaar doet ie dat niet. De temp.files zet hij er wel gewoon naar toe. Ik heb de afgeronde downloads nu maar naar de C:/ emule/incoming folder gezet en ze komen nu wel gewoon binnen.
Op dinsdag 6 januari 2004 15:38 schreef Aurelium het volgende:[..]
ehh je moet even kijken welke directory er staat in gesteld voor je download folder....Misschien zit het daar fout en staat die bijvoorbeeld op je cd rom schijf?
Best vervelend want m'n C:/schijf raakt een beetje vol
quote:iemand die me hierbij nog kan helpen?
Op maandag 5 januari 2004 22:46 schreef TimmyAsd het volgende:
01/05/04 22:42:59: Found 176 known shared files
01/05/04 22:42:59: Creditfile loaded, 1516 clients are known
01/05/04 22:43:00: Disconnected
01/05/04 22:43:03: 85 servers in server.met found
01/05/04 22:43:03: No part files found
01/05/04 22:43:03: Fatal Error: Unable to create socket on port 4662Het vetgedrukte, hoe komt dat? Ik krijg geen High Id meer, door dat vetgedrukte denk ik...
Sterker nog, dit is bij meer dan de helft van de files. Kan dit kloppen? want ik snap niet dat 200 mensen hem dan op de computer laten staan en het zou dan minstens zo erg zijn als Kazaa m.b.t. corrupte files.
Of zijn die comments gewoon vaak onzin
quote:soms kloppen ze wel, soms niet. heb ook wel eens gehad dat een file invalid/corrupt/fake werd gerate, omdat die film gewoon in het engels was (was een duitser die dat deed geloof ik). wat een kneus was dat zeg
Op dinsdag 6 januari 2004 19:55 schreef Posdnous het volgende:
Nog een vraagje: wanneer ik zo'n 20mb gedownload heb van aardig wat files staat er bij de comments:invalid, non complete of iets dergelijks.Sterker nog, dit is bij meer dan de helft van de files. Kan dit kloppen? want ik snap niet dat 200 mensen hem dan op de computer laten staan en het zou dan minstens zo erg zijn als Kazaa m.b.t. corrupte files.
[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 12-01-2004 22:26]
quote:Die ratings moet je niet op letten. Zorg dat als je een file haalt via zoeken dat ie vol bronnen heeft en je kunt volgens mij ook ergens zien welke namen een file allemaal heeft bij verschillende users. Als dan blijkt dat ie bij 90% van de users een hele andere naam heeft dan kun je em dus beter niet downloaden. Verder raad ik je aan sites te zoeken met ed2k links. Dit zijn links naar files op emule en die files zijn altijd goed. Hierboven word een link genoemd naar zo ongeveer de grootste site met ed2k links maar ik ga em niet nog eens herhalen want volgens mij mag die link hier helemaal niet
Op dinsdag 6 januari 2004 19:55 schreef Posdnous het volgende:
Nog een vraagje: wanneer ik zo'n 20mb gedownload heb van aardig wat files staat er bij de comments:invalid, non complete of iets dergelijks.Sterker nog, dit is bij meer dan de helft van de files. Kan dit kloppen? want ik snap niet dat 200 mensen hem dan op de computer laten staan en het zou dan minstens zo erg zijn als Kazaa m.b.t. corrupte files.
quote:Zit je toevallig achter een router?
Op dinsdag 6 januari 2004 22:06 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb sinds kort Emule, maar mij lukt het niet om een verbinding te krijgen...ik had eerst ook al zo'n lijst met allerlei servers, maar dan staat bij de log iets van , hij heeft geen goede server kunnen vinden.
wat moet ik doen?
misschien domme vraag maar ja..
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:09 schreef Bupatih het volgende:
ja......
quote:
From http://www.emule-project.net/
Client port
eMule uses 4662 as default port for downloading data from another client. Changing it is only necessary if this port is blocked i.e. not forwarded in a router or firewalled. In this case you have a low ID. Use this script (thanks to TheDonkeyNetwork) to check if the used port is open for a free connection
[Dit bericht is gewijzigd door ook-gek op 06-01-2004 22:21]
[offtopic] centrale topics zijn totaal onhandig en zeker niet gebruikersvriendelijk [/offtopic]
quote:echt niemand, asjeblieft??????? kan iemand me helpen????
Op maandag 5 januari 2004 22:46 schreef TimmyAsd het volgende:
01/05/04 22:42:59: Found 176 known shared files
01/05/04 22:42:59: Creditfile loaded, 1516 clients are known
01/05/04 22:43:00: Disconnected
01/05/04 22:43:03: 85 servers in server.met found
01/05/04 22:43:03: No part files found
01/05/04 22:43:03: Fatal Error: Unable to create socket on port 4662Het vetgedrukte, hoe komt dat? Ik krijg geen High Id meer, door dat vetgedrukte denk ik...
quote:zit je soms ook achter een router oid?
Op woensdag 7 januari 2004 12:07 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
echt niemand, asjeblieft??????? kan iemand me helpen????
Mijn maximale downloadsnelheid van de laatste tijd is 92 kb/s!!! ![]()
Download zo'n 40 Gb p/m met eMule alleen. Dus wie nog zegt dat het een kutprogramma is
quote:goed lezen ene paar post hierboven vind je een post met dezelfde poortnummer.
Op woensdag 7 januari 2004 12:07 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
echt niemand, asjeblieft??????? kan iemand me helpen????
zou dit mishcien DE oplossing voor je probleem zijn.
laat het voor de gein eens proberen.
From http://www.emule-project.net/
Client port
eMule uses 4662 as default port for downloading data from another client. Changing it is only necessary if this port is blocked i.e. not forwarded in a router or firewalled. In this case you have a low ID. Use this script (thanks to TheDonkeyNetwork) to check if the used port is open for a free connection
(tnx to ook-gek )
dus om het helemaal voor te kauwen.
heb je een router link de poort 4662 door naar je pc.
heb je firrewall zet poort 4662 open.
ja stond er wel bij maar niet goed uit me ogen gekeken
![]()
nu dus een engelse LOTR geselcteerd maar die staat al 2 weken op 965KB van de 2.24 GB
![]()
waarom duurt dit zo lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |