ROTTERDAM - De politie van Rotterdam heeft maandagavond een 42-jarige Briellenaar opgepakt die even daarvoor met 220 kilometer per uur over de A15 raasde. Hij deed dat op een plaats waar vanwege wegwerkzaamheden maar 70 gereden mag worden. De man raakte dan ook zijn auto, een Opel Vectra, en rijbewijs kwijt.
Het duurde wel even voordat de politie de man te pakken had. Hij werd voor het eerst opgemerkt toen hij met 200 kilometer per uur reed op een stuk waar 90 is toegestaan. De politie volgde hem maar hij negeerde stoptekens.
Pas toen hij de snelweg had verlaten, kon hij worden klemgereden, aldus een politiewoordvoerder. Toen hij uitstapte, rook de politie ook nog alcohol. Op het politiebureau bleek na een blaastest dat hij te veel had gedronken. Met een dagvaarding kon hij later met een taxi naar huis.
-----
Het zal tijd worden dat alle auto's in nederland een elektronische snelheidsbegrenzer ingebouwd krijgen. Eentje met een ontvanger zodat een computer de juiste snelheid kan bepalen voor dat stuk weg. Ben je ook gelijk van een groot deel van de files af.
Gawdem!
Rijbewijs voor z'n ogen door de versnipperaar, en z'n auto op de schroothoop. Nooit meer de weg op, dit soort maniakken.
quote:
GENEMUIDEN - Een 18-jarige jongen uit Genemuiden heeft het voor elkaar gekregen om binnen vier dagen nadat hij was geslaagd voor zijn rijexamen, zijn roze papiertje kwijt te raken aan de politie.De jongen was erg blij met z'n rijbewijs en genoot er met volle teugen van. Toen hij op de Nieuwe Weg in Genemuiden een wedstrijdje hield met een vriend en dik 160 kilometer reed, ging het mis. Vlak achter het scheurende duo reed namelijk een onopvallende politiewagen. De 18-jarige en zijn 21-jarige kameraad konden meteen het roze papiertje inleveren. De officier van justitie bepaalt verder wat er gaat gebeuren.
quote:Nou, nogal bewonderenswaardig; een impliciete poging tot doodslag op meerdere wegwerkers/mede weggebruikers.
Op dinsdag 19 juni 2001 15:30 schreef Ringo het volgende:
Ik heb hoe-dan-ook wel bewondering voor dit mannetje. 220 km/u, godallemachtig...
Maar wel gewoon afpakken dat rijbewijs natuurlijk.
quote:Maar niet geslaagd. Nee hoor treinhomo, het is allemaal SCHANDALIG en MENSONTEREND maar toch doe ik het hem niet na, in een Vectraatje 220 rijden waar je 70 mag.
Op dinsdag 19 juni 2001 16:24 schreef Treinhomo het volgende:
Nou, nogal bewonderenswaardig; een impliciete poging tot doodslag op meerdere wegwerkers/mede weggebruikers.
Dan hou ik me nog in.
quote:Je doet je naam eer aan
Op dinsdag 19 juni 2001 16:24 schreef Treinhomo het volgende:[..]
Nou, nogal bewonderenswaardig; een impliciete poging tot doodslag op meerdere wegwerkers/mede weggebruikers.
Wist niet eens dat Vectraatjes zo hard konden?
quote:Licht maar net aan de motor die er inhangt.
Op dinsdag 19 juni 2001 17:02 schreef golfer het volgende:
Wist niet eens dat Vectraatjes zo hard konden?
quote:Het was een straalmotor, las ik ergens.
Op dinsdag 19 juni 2001 17:03 schreef Hummerr het volgende:
Licht maar net aan de motor die er inhangt.
Kan ie racen naar hartelust en zonder andere in gevaar te brengen.
quote:Er is een verhaal over - ik meen - Ayrton Senna (maar het is een verhaal van zo'n tien jaar geleden, dus ik kan me vergissen).
Op dinsdag 19 juni 2001 16:58 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hoe kun je zo dom zijn, we zijn niet allemaal Michael Schumachertjes
Senna werd aangehouden door een agent in Engeland, omdat ie veel te hard reed. De agent vroeg hem "wie denkt u wel dat u bent, Nigel Mansell ofzo? "
quote:
Op zondag 01 juli 2001 02:21 schreef k_man het volgende:Senna werd aangehouden door een agent in Engeland, omdat ie veel te hard reed. De agent vroeg hem "wie denkt u wel dat u bent, Nigel Mansell ofzo? "
Dat krijg ik nooit voormekaar... Teveel verkeer op de weg.
(Mijn Lupo'tje haalt "maar" 190, btw)
Greetz,
Joe Kurr
Yet another Flanker Site
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |