abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15312957
Ik heb m gekregen met Sinterklaas. Wie heeft m nog meer en wat vinden jullie ervan? Beter dan Touring band 2000?
pi_15328384
quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:50 schreef LeBlanc het volgende:
Ik heb m gekregen met Sinterklaas. Wie heeft m nog meer en wat vinden jullie ervan? Beter dan Touring band 2000?
Ik heb em. Beter dan TB2k? --> zeker, alhoewel het niet bepaald mijn setlist van keuze zou zijn. Dr staat ook nog een "hidden" track op disc 1. (gewoon title 2 selecteren bij disc 1, dus niet track maar title) Hunger Strike opgenomen op een van de mexico shows, helaas wel met dat mens van Sleater Kinney (bah wat haat ik die stem).
pi_15331144
quote:
Op donderdag 11 december 2003 13:26 schreef DIJK het volgende:

[..]

Ik heb em. Beter dan TB2k? --> zeker, alhoewel het niet bepaald mijn setlist van keuze zou zijn. Dr staat ook nog een "hidden" track op disc 1. (gewoon title 2 selecteren bij disc 1, dus niet track maar title) Hunger Strike opgenomen op een van de mexico shows, helaas wel met dat mens van Sleater Kinney (bah wat haat ik die stem).

gaaf! dat wist ik nog niet.

Ik vind de DVD wel gaaf, maar niet superdesuper ofzo. De eerste disc is een degelijk stuk optreden, zonder echte uitschieters. In My Tree is wel gaaf en 1/2 Full is ook goed uitgevoerd. Lekker rauw.

Het tweede deel wordt interessanter. De setlist bevat enkele toffe nummers (Breath, Crown of Thorns etc.) Die gasten maken het geheel wel leuker. De band komt ook wat meer los dan.

Leuk om af en toe aan te zetten. Verschilt niet zo gek veel van Touring Band 2000.

Someone else for president!!
pi_15331355
quote:
Op donderdag 11 december 2003 15:20 schreef Wrirreljorkel het volgende:

[..]

De eerste disc is een degelijk stuk optreden, zonder echte uitschieters.

zonder echte uitschietters??? ik vond Even Flow toch best schitterend uitgevoerd :P:P
pi_15331616
quote:
Op donderdag 11 december 2003 15:29 schreef LeBlanc het volgende:

[..]

zonder echte uitschietters??? ik vond Even Flow toch best schitterend uitgevoerd :P:P

mwa, vind ik niet zo. Pearl Jam speelt de nieuwe nummers uitstekend, en de oude ook wel, maar op een nieuwe manier. De nummers van Ten en VS zijn tien jaar geleden gemaakt. Toen zat er nog veel meer agressie in de nummers. EvenFlow werd toen echt met een groove gespeeld. Veel langzamer en slepender. Nu wordt het veel sneller gespeeld, en is het veranderd in een 'gewoon' rocknummer. Ik vind het nummer daar niet beter van geworden (alhoewel Mike met het jaar beter wordt...)

De ontwikkeling van Pearl Jam de afgelopen tien jaar is volledig logisch en ze houden gelukkig niet halstarrig vast aan hun concept van tien jaar geleden. Nu spelen ze de nummers rustig en geconcentreerd. Nieuwe nummers zijn daarop geschreven. De oude niet, daarom vind ik de nieuwe nummers beter gespeeld dan de oude. You Are is prachtig, 1/2 Full ook. Green Disease en Low Light vind ik ook goed gespeeld. Toch spettert disc 2 meer naar mijn mening.

Someone else for president!!
pi_15493575
had meer reacties verwacht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')