Ik wilde volgend jaar naar de F1 in Belgie gaan maar kan iemand mij vertellen waarom de prijzen voor dezelfde plaatsen verschillen per website. ( verschillen van 70 euro en minder).
Andere goede tips ook welkom.
quote:Ik ben in 2000 geweest (met de inhaalactie van Mika op Schumi), Toen zijn we door het hek geklommen
Op woensdag 10 december 2003 17:01 schreef Gravit het volgende:
Maar zijn er nog mensen die vorige keren geweest zijn?
Bovendien hadden we een zwarte Volkswagen Caravelle mee, met geblindeerde ramen enz. dus toen konden we zo doorrijden (Jordan had ze toen ook!) en echt naast de ingang (bij La Source) geparkeerd.
als je ook op mijn manier F1 wilt kijken, moet je bij La Source omhoog lopen naar Eau Rouge, daar kun je het beekje oversteken (heet ook Eau Rouge) en door de bossen en struiken naar het rechte stuk achter Eau Rouge komen. Er wordt wel veel gecontroleerd door ventjes op motoren (Off-Roads) maar die zijn makkelijk te ontlopen!
je kan natuurlijk altijd kijken of je kaarten kan winnen, of er 300+ euro aan uitgeven...
Succes ermee!!!!
Weet trouwens wel dat Spa erg weinig 'value for money' biedt. De race duurt nl. maar 44 rondes. Ga dus óf minimaal de zaterdag en de zondag, of ga naar een andere GP. Het is namelijk ook nog 1 van de duurste GP's.
Wil je wat anders zou ik je Hockenheim aanraden en de Nurburgring afraden. Je zit bij de Nurburgring namelijk erg ver van de baan af. De faciliteiten voor de toeschouwers op Hockenheim zijn sinds de verbouwing heel erg verbeterd.
quote:Heel erg mee eens!!! Spa is niet alleen qua rondjes slecht, ook het weer zit 9 van de 10 X niet mee (het ligt in een dal..) veel regen en modder en de wegen zijn niet echt je van het.
Op woensdag 10 december 2003 18:42 schreef Eyeopener het volgende:
Koop je kaarten gewoon altijd bij de organisator van de GP. Dus via http://www.spa-franchorchamps.be . Als je er snel bij bent kan je waarschijnlijk ook nog van de vroegboek-kaarten profiteren.
Weet trouwens wel dat Spa erg weinig 'value for money' biedt. De race duurt nl. maar 44 rondes. Ga dus óf minimaal de zaterdag en de zondag, of ga naar een andere GP. Het is namelijk ook nog 1 van de duurste GP's.
Wil je wat anders zou ik je Hockenheim aanraden en de Nurburgring afraden. Je zit bij de Nurburgring namelijk erg ver van de baan af. De faciliteiten voor de toeschouwers op Hockenheim zijn sinds de verbouwing heel erg verbeterd.
Hockenheim ben ik 2 jaar achter elkaar geweest, is echt super, vooral het motodrome met zoveel dikke Duitsers die vuurwerk en vlaggen hebben en als de auto's voorbij komen is het echt helemaal feest!
Probeer bij een zomer GP wel een tribuneplaats met overkapping te krijgen (in DL voor ¤ 300.00) ivm heel warm weer.
Suc6
Ook op spa geweest (3x). Te weinig ronden en je ziet hooguit 2 bochten. Het is niet te doen om de race te volgen. Nu waren wij uitgerust met scanner voor het RTL5 commentaar van Olav (gelukkkig).
We zaten in de knik voor de Busstop (Blanchimont geloof ik). GING ME BURTI DAAR EVEN RECHTDOOR!!!!!!!! Olav Mol dacht dattie dood was (dat hoor je in de commercial break wanneer heel nederland voor de boodschappen zit). Na de race over het hek, MASSAS brokstukken meegenomen!! (kameraad heeft de HALVE voorvleugel van Eddie Irvine!!)
Zelf heb ik een stuk bardgeboard, voorvleugel en diffuser. Een mooie ervaring, en Spa heeft veel sfeer, maar het redement is matig hoor!
quote:Ben er dit jaar geweest, zat op een 'bijzet'-tribune bij de Spitzkehre... met een graad of 35 dus... Absolute topplaatsen, heel erg veel actie en bijna 30s van het ronde te zien.. maar heet dat het was
Op woensdag 10 december 2003 18:49 schreef jogie het volgende:[..]
Hockenheim ben ik 2 jaar achter elkaar geweest, is echt super, vooral het motodrome met zoveel dikke Duitsers die vuurwerk en vlaggen hebben en als de auto's voorbij komen is het echt helemaal feest!
Probeer bij een zomer GP wel een tribuneplaats met overkapping te krijgen (in DL voor ¤ 300.00) ivm heel warm weer.Suc6
Maar een dergelijk goede ervaring dat ik (naast mijn trip naar de GP van Monaco (wordt maar jaloers :p)) er misschien nogmaals heen ga
quote:Voorgaande jaren (2001 en 2002) zat ik op Innentribune C, dat is bij het binnenkomen van het Motodrome, lekker onder de overkapping, kostte wel 300 euries per kaart!
Op woensdag 10 december 2003 22:51 schreef Eyeopener het volgende:[..]
Ben er dit jaar geweest, zat op een 'bijzet'-tribune bij de Spitzkehre... met een graad of 35 dus... Absolute topplaatsen, heel erg veel actie en bijna 30s van het ronde te zien.. maar heet dat het was
Maar een dergelijk goede ervaring dat ik (naast mijn trip naar de GP van Monaco (wordt maar jaloers :p)) er misschien nogmaals heen ga
Afgelopen jaar naar de GP van Oostenrijk geweest, zaten we in bocht 3 (Silber tribune geloof ik). Dat was echt super, goed overzicht, + dat we gratis onderdak hadden (vanaf donderdag tot maandag daar gezeten) in een villa van een kennis! het was de beste GP ervaring ooit!
O ja, 2002 ook nog naar de GP van Spanje geweest, cadeau voor mijn MBO examen...de hele week Barca bekeken enzo, was ook wel kicken! ook mooie baan, met minder overzicht als Oostenrijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |