abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15303196
Vanochtend toen ik met mn auto bij n stoplicht wegtrok, merkte ik dat hij een geluid als een traktor maakte en veel minder vermogen had. Na 10 km snelweg toch maar eens onder de kap gekeken toen ie begon te ruiken. Wat bleek: 1 bougiekabel was loggeschoten. Daarna draaide hij weer goed, maar ik maak me nu zorgen of mn katalysator gesloopt is. Volgens mijn garage dude niet... Want die komt wel eens wagens tegen die weken op 3 poten liepen. Maar toch. De krukas vind het denk ik ook niet leuk, die oneven belasting.
pi_15303235
Half NL rijdt met een halve of onvolledige ontsteking.
Maak je maar niet druk, kan wel wat hebben.
  woensdag 10 december 2003 @ 14:56:17 #3
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_15303239
quote:
Op woensdag 10 december 2003 14:54 schreef KonnieKipke het volgende:
Vanochtend toen ik met mn auto bij n stoplicht wegtrok, merkte ik dat hij een geluid als een traktor maakte en veel minder vermogen had. Na 10 km snelweg toch maar eens onder de kap gekeken toen ie begon te ruiken. Wat bleek: 1 bougiekabel was loggeschoten. Daarna draaide hij weer goed, maar ik maak me nu zorgen of mn katalysator gesloopt is. Volgens mijn garage dude niet... Want die komt wel eens wagens tegen die weken op 3 poten liepen. Maar toch. De krukas vind het denk ik ook niet leuk, die oneven belasting.
Het schijnt best lang goed te kunnen gaan hoor. Gewoon laten nakijken en als je garagedude zeht dat t goed is, zal het wel goed zijn, toch?
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_15303330
Garage dude da klinkt wel stoerder dan monteur

" Hey garage dude ik mot nieuwe banden kosta ? "

Maaruh op 3 cilinders lopen kan op zich niet veel kwaad.. Maar goed als met alles iemand die van een keukentrap valt kan dood zijn flikker je van 3 hoog kun je nog leven..... Ofwel soms kan het alles hebben soms nix...

woensdag 10 december 2003 @ 15:02:41 #5
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_15303381
Op 3 cilinders heet dat.
Een auto heeft geen poten.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_15303497
mijn auto heeft ongeveer 5 weken op 3 poten gereden omdat de egr chip stuk was en die niet gelevert kon worden ,mocht van de garage rustig doorrijden
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 10 december 2003 @ 15:17:28 #7
12234 SoCoReBu
Wir woll'n Eisbären sehen
pi_15303733
mocht je cilinders een moeilijk woord vinden dan kun je drie 'pitten' zeggen....poten is geen uitdrukking tenzij je een camper hebt..
pi_15303861
Waarom denk je nou dat je katalysator de dupe is? Maar, je hebt wel gelijk, het levert meer slijtage op voor je krukas en de karretje zal ook meer gaan trillen. Voor eventjes geeft dat geen problemen. Niet echt een noodgeval dus.
Wel even je pakkingring checken! Want hij zou kunnen gaan pingelen, wat uiteraard niet zo fijn is voor je motor.
  donderdag 11 december 2003 @ 10:29:27 #9
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_15324500
Nix aan het handje,gewoon lekker doorrijden(op 4 pootjes)
Katalysator kan daar wel tegen hoor,krukas heeft daar ook weinig moeite mee,mocht het weer gebeuren rij dan niet 20000 km door.

Mijn vraagje :
Waarom is die kabel eraf geschoten??
Is de borging lam,of hebben ze hem met montage niet goed aangedrukt?Als de kabel niet goed meer klemt op de bougie/verdelerkap dan moet je die kabel ff vervangen,kans is groot dat zoiets weer gebeurt.Klemt ie goed,dan nix meer aan doen.

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  vrijdag 12 december 2003 @ 12:39:09 #10
37540 Gerako
Mille, er is geen betere!
pi_15355291
quote:
Op woensdag 10 december 2003 15:17 schreef SoCoReBu het volgende:
mocht je cilinders een moeilijk woord vinden dan kun je drie 'pitten' zeggen....poten is geen uitdrukking tenzij je een camper hebt..
Niet dat ik camper ben, maar poten is bij ons, in Noord-Holland, een heel normale benaming voor cilinders, zelfs bij de garages.
pi_15355484
mijn auto reed op 3 poten(wat ik dus niet wist aangezien ik geen verstand van auto's had) mijn ouders namen mijn auto mee naar zuid frankrijk waar wij op dat moment op vakantie waren, ergens bij nijmegen vloog de auto in brand gelukkig kon mijn vader hem nog blussen en is mijn autootje gered van een vreselijke dood! alleen jammer van het versmeulde interieur, maar ja staat wel grappig
Samantha: Men, they may have you on your knees, but you've got them by the balls
  vrijdag 12 december 2003 @ 12:49:17 #12
6002 Eek
 houdt van autorijden
pi_15355519
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 12:39 schreef Gerako het volgende:

[..]

Niet dat ik camper ben, maar poten is bij ons, in Noord-Holland, een heel normale benaming voor cilinders, zelfs bij de garages.

In Zuid-Holland ook
Verbod op radardetectors..?? Fascisme zeg ik je...
pi_15359498
Op 3 cilinders lopen vind je kat absoluut niet lekker door de hoeveelheid onverbrande brandstof die er in je uitlaatsysteem komt.
Niet voor niks wordt er bijvoorbeeld bij Renault de storing: gevaarlijk aantal gemiste verbrandingen aangegeven.
Het is wel zo dat wat oudere modellen het wat langduriger kunnen slikken dan nieuwe.
Talk to the duck caus he don't give a Fuck
Renovateur d'Automobiles
pi_15364119
ALs ik wegtrek bij een stoplicht houdt 'ie ook ff een tikje in, kan dit daar ook mee te hebben (slechte ontbranding en whatever). En hoe zie/merk je dat je auto nog maar op 3 euhmmm,... dingen loopt ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')