quote:Het schijnt best lang goed te kunnen gaan hoor. Gewoon laten nakijken en als je garagedude zeht dat t goed is, zal het wel goed zijn, toch?
Op woensdag 10 december 2003 14:54 schreef KonnieKipke het volgende:
Vanochtend toen ik met mn auto bij n stoplicht wegtrok, merkte ik dat hij een geluid als een traktor maakte en veel minder vermogen had. Na 10 km snelweg toch maar eens onder de kap gekeken toen ie begon te ruiken. Wat bleek: 1 bougiekabel was loggeschoten. Daarna draaide hij weer goed, maar ik maak me nu zorgen of mn katalysator gesloopt is. Volgens mijn garage dude niet... Want die komt wel eens wagens tegen die weken op 3 poten liepen. Maar toch. De krukas vind het denk ik ook niet leuk, die oneven belasting.
" Hey garage dude ik mot nieuwe banden kosta ? "
Maaruh op 3 cilinders lopen kan op zich niet veel kwaad.. Maar goed als met alles iemand die van een keukentrap valt kan dood zijn flikker je van 3 hoog kun je nog leven..... Ofwel soms kan het alles hebben soms nix...
Mijn vraagje :
Waarom is die kabel eraf geschoten??
Is de borging lam,of hebben ze hem met montage niet goed aangedrukt?Als de kabel niet goed meer klemt op de bougie/verdelerkap dan moet je die kabel ff vervangen,kans is groot dat zoiets weer gebeurt.Klemt ie goed,dan nix meer aan doen.
quote:Niet dat ik camper ben, maar poten is bij ons, in Noord-Holland, een heel normale benaming voor cilinders, zelfs bij de garages.
Op woensdag 10 december 2003 15:17 schreef SoCoReBu het volgende:
mocht je cilinders een moeilijk woord vinden dan kun je drie 'pitten' zeggen....poten is geen uitdrukking tenzij je een camper hebt..
quote:In Zuid-Holland ook
Op vrijdag 12 december 2003 12:39 schreef Gerako het volgende:[..]
Niet dat ik camper ben, maar poten is bij ons, in Noord-Holland, een heel normale benaming voor cilinders, zelfs bij de garages.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |