abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15300132
Deze camera komt vanaf donderdag in de aanbieding bij de Lidl voor 119 euro.

Specs:

4.0 Megapixel

4 x digitale zoom

1.5" TFT-LCD-display

autofocus

automatische flits met rode ogen functie

videoclip functie met geīntegreerde microfoon

intern geheugen 16 MB

zelfontspanner

automatische uitschakeling na 1 minuut

werkt op 2 AA batterijen

Incl. USB- en videokabel, software CD, handboek, 32 MB Compact Flash geheugenkaart, ministatief, 4 oplaadbare batterijen en snellader

Is dit ook echt 4.0 megapixel, of is het zo'n camera die zijn beeldpunten zelf invult op basis van een minder aantal beeldpunten?

Oftewel, kopen of laten liggen?

pi_15300189
Zal wel geinterpoleerd zijn en dus geen 4.0 pixels.
Wat belangrijker is: de lens, een cmos of een andere lens.

Dat bepaalt de uiteindelijke kwaliteit. Neem liever een goede 2.0 MP camera van een goedmerk: betere fotos dan een brakke 4.0 MP camera hoor.

pi_15300191
quote:
Op woensdag 10 december 2003 13:08 schreef DeStedebouwer het volgende:
laten liggen

Als je echt wat betere foto's wilt. Kans is groot dat de foto's enorm slecht zijn. Digicams kosten een hoop, deal with it reken op een euro of 75 per mp

Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_15300227
geen optische zoom.
ik word daar zo moe van !
pi_15300237
Intern geheugen. Zegt genoeg.
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
  woensdag 10 december 2003 @ 13:14:10 #6
54862 Spotmatic
From The Eye To The Moon
pi_15300273
Niet om het een of ander, maar iedere Aiptek die ik in mijn handen heb gehad, leverde een gigantische k*tkwaliteit af. Wees verstandig en koop een digicam van een gerenommeerd merk. Dan liever wat minder mp's, maar wel veel en veel meer kwaliteit.
Gallia est omnis divisa in partes tres, quarum unam incolunt Belgae, aliam Aquitani, tertiam qui ipsorum lingua Celtae, nostra Galli appellantur.
  woensdag 10 december 2003 @ 13:16:03 #7
54862 Spotmatic
From The Eye To The Moon
pi_15300334
quote:
Op woensdag 10 december 2003 13:12 schreef drugsgebruiker het volgende:
Volgens mij lees je niet goed. Verderop staat ook dat er een 32MB CompactFlash kaart wordt bijgeleverd...
Gallia est omnis divisa in partes tres, quarum unam incolunt Belgae, aliam Aquitani, tertiam qui ipsorum lingua Celtae, nostra Galli appellantur.
pi_15300363
quote:
Wat doet dat intern geheugen? Want ik ken alleen het flash geheugen wat de foto's opslaat. En het ontbreken van de optische zoom viel mij ook al op ja...

Maat van school wil graag een digicam en had deze in het krantje zien staan, maar wist ook niet of het iets was of niet.

pi_15300374
Wat denk je zelf....

spoiler:

bagger
  woensdag 10 december 2003 @ 13:17:21 #10
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_15300375
Er staat al e.e.a. over die camera in het topic over de Aldi-camera: Aldi 5.0M Camera
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_15300400
quote:
Op woensdag 10 december 2003 13:12 schreef -MaggoT- het volgende:
geen optische zoom.
Idd. En 4mp voor die prijs, daar hoef je imo al niet eens over na te denken. Dat kan gewoon geen goede camera zijn die mooie foto's maakt.
En zonder optische zoom kun je inzoomen ook wel vergeten, digitale zoom verpest heel je foto
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_15300442
quote:
Waarom? D'r kunnen ook Compact Flash kaarten in, dus dat lijkt me onzin.

Overigens, dat andere cameraatje dat ook in de aanbieding is voor 299,-, een (echte!) 5 megapixel, is een heel behoorlijk apparaatje. Ik heb de 4 megapixel geprobeerd. Je moet het natuurlijk niet vergelijken met een Nikon D1 ofzo, maar er komen heel behoorlijke foto's uit.

Als het niet zo serieus was zou je er om lachen. Sorry dat ik dat deed...
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 10 december 2003 @ 13:22:25 #13
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_15300514
quote:
Op woensdag 10 december 2003 13:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Er staat al e.e.a. over die camera in het topic over de Aldi-camera: Aldi 5.0M Camera
Ik stel voor dat we in dit topic doordiscussieren over de camera's van de prijsvechters. Post daar dus even de gegevens van de aanbieding, dan komen de reacties vanzelf wel.

Om te voorkomen dat elke actie van een prijsvechter tot een nieuwe serie topics en het omhoogschoppen van oud zeer leidt, doe ik deze op slot en pas even een topictitel aan tot Aldi 5.0M Camera .

Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 10 december 2003 @ 13:25:57 #14
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_15300617
Andere topictitel aangepast, deze krijgt een uiterst voordelig, kwalitatief hoogwaardig slotje
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')