Specs:
4 x digitale zoom
1.5" TFT-LCD-display
autofocus
automatische flits met rode ogen functie
videoclip functie met geīntegreerde microfoon
intern geheugen 16 MB
zelfontspanner
automatische uitschakeling na 1 minuut
werkt op 2 AA batterijen
Incl. USB- en videokabel, software CD, handboek, 32 MB Compact Flash geheugenkaart, ministatief, 4 oplaadbare batterijen en snellader
Is dit ook echt 4.0 megapixel, of is het zo'n camera die zijn beeldpunten zelf invult op basis van een minder aantal beeldpunten?
Oftewel, kopen of laten liggen?
Dat bepaalt de uiteindelijke kwaliteit. Neem liever een goede 2.0 MP camera van een goedmerk: betere fotos dan een brakke 4.0 MP camera hoor.
quote:
Op woensdag 10 december 2003 13:08 schreef DeStedebouwer het volgende:
laten liggen
Als je echt wat betere foto's wilt. Kans is groot dat de foto's enorm slecht zijn. Digicams kosten een hoop, deal with it reken op een euro of 75 per mp
quote:Volgens mij lees je niet goed. Verderop staat ook dat er een 32MB CompactFlash kaart wordt bijgeleverd...
Op woensdag 10 december 2003 13:12 schreef drugsgebruiker het volgende:
Intern geheugen. Zegt genoeg.
quote:Wat doet dat intern geheugen? Want ik ken alleen het flash geheugen wat de foto's opslaat. En het ontbreken van de optische zoom viel mij ook al op ja...
Maat van school wil graag een digicam en had deze in het krantje zien staan, maar wist ook niet of het iets was of niet.
quote:Idd. En 4mp voor die prijs, daar hoef je imo al niet eens over na te denken. Dat kan gewoon geen goede camera zijn die mooie foto's maakt.
Op woensdag 10 december 2003 13:12 schreef -MaggoT- het volgende:
geen optische zoom.
quote:Waarom? D'r kunnen ook Compact Flash kaarten in, dus dat lijkt me onzin.
Overigens, dat andere cameraatje dat ook in de aanbieding is voor 299,-, een (echte!) 5 megapixel, is een heel behoorlijk apparaatje. Ik heb de 4 megapixel geprobeerd. Je moet het natuurlijk niet vergelijken met een Nikon D1 ofzo, maar er komen heel behoorlijke foto's uit.
quote:Ik stel voor dat we in dit topic doordiscussieren over de camera's van de prijsvechters. Post daar dus even de gegevens van de aanbieding, dan komen de reacties vanzelf wel.
Op woensdag 10 december 2003 13:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Er staat al e.e.a. over die camera in het topic over de Aldi-camera: Aldi 5.0M Camera
Om te voorkomen dat elke actie van een prijsvechter tot een nieuwe serie topics en het omhoogschoppen van oud zeer leidt, doe ik deze op slot en pas even een topictitel aan tot Aldi 5.0M Camera .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |