quote:Moet je de scroll uitzetten in CEP, blijft die ook niet hangen.
Op woensdag 10 december 2003 13:07 schreef Sneakie het volgende:
heb thuis eens wat opgenomen(gear: ibanez grx-40 met 10 watt ibanez amp) opgenomen met cool edit pro 2. alleen blijft het geluid hangen in sommige stukjes maar dat komt omdat cool edit een beetje gaar is.
maarja ik zou zeggen luister en oordeel
http://members.home.nl/regeling85/pingel.mp3
De Distortion mocht ietsje minder, maar verder goed gedaan
Hoe heb je dit opgenomen? Microfoon voor de versterker? of rechtstreeks van je pedaal naar je pc.
of anders
quote:Pedaal? Ik zie in z'n openingspost niks over een pedaal
Op woensdag 10 december 2003 21:20 schreef BrianMay het volgende:
Zoals al eerder gezegd is: letten op je mutes en koop een nieuwe distortion.Hoe heb je dit opgenomen? Microfoon voor de versterker? of rechtstreeks van je pedaal naar je pc.
Leuk stukje trouwens hoor! Wil je het ook nog gaan uitwerken tot een volledig nummer?
Dat blijven hangen van CEP2 snap ik trouwens niet, daar heb ik echt nooit last van. Sterker nog, ik neem eigenlijk vrijwel alles wat ik speel op in CEP2 en dat gaat hartstikke fijn
quote:Dat was een vraag van BrianMay hoor
Op woensdag 10 december 2003 21:25 schreef Tijn het volgende:[..]
Pedaal? Ik zie in z'n openingspost niks over een pedaal
![]()
quote:Ah ja, je hebt gelijk.
Op woensdag 10 december 2003 21:25 schreef Tijn het volgende:
Pedaal? Ik zie in z'n openingspost niks over een pedaalHet klinkt als de directe output van z'n amp. En dat klinkt natuurlijk niet, al kan het best een functie hebben in je muziek.
sorry
quote:Kan aan de PC liggen, Kan je de buffers vergroten met CE2?
Dat blijven hangen van CEP2 snap ik trouwens niet, daar heb ik echt nooit last van. Sterker nog, ik neem eigenlijk vrijwel alles wat ik speel op in CEP2 en dat gaat hartstikke fijn
quote:Jep, dat kan! Goeie tip!
Op woensdag 10 december 2003 21:35 schreef BrianMay het volgende:[..]
Kan aan de PC liggen, Kan je de buffers vergroten met CE2?
met die opnames zit ik dus ook altijd, als je opneemt vanuit de line out van je amp, dan krijg je vaak zo'n wesp-in-een-sjampot-distortion.
als ik dan een mic voor de speaker van de gitaar-amp zet, krijg ik wel een "realistische" klank, maar hoor ik weer veel achtergrondruis e.d.
En anders moet je misschien eens wat proberen met een speakersimulatie-kastje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |