quote:Ik zou dan in Schotland diesel tanken.
Op woensdag 10 december 2003 12:16 schreef coronaextra het volgende:
ik ga vandaag met de auto naar schotland toe, ik tank normaal euro 95, wat zou ik dan in schotland moeten tanken ?? en weet iemand wat prijzen voor me ?
quote:Gewoon iets vergelijkbaars uitzoeken, sowieso minimaal ocataangehalte 95 dus.
Op woensdag 10 december 2003 12:16 schreef coronaextra het volgende:
ik ga vandaag met de auto naar schotland toe, ik tank normaal euro 95, wat zou ik dan in schotland moeten tanken ?? en weet iemand wat prijzen voor me ?
quote:gas!!!
Op woensdag 10 december 2003 12:20 schreef oksana het volgende:
ik zou ook diesel nemen, is goedkoper hoor
quote:das Ierland
Op woensdag 10 december 2003 12:18 schreef PeuRac het volgende:
in Schotland tank je Giuness
[on-topic]
zoiets opzoeken voordat je daadwerkelijk vertrekt, lijkt me eigenlijk een beter idee... idd. ANWB ofzo...
quote:kan dat?
Op woensdag 10 december 2003 12:20 schreef WeirdMicky het volgende:
stuk duurder dan in Nederland in ieder geval
quote:Wat een gelul. Euro 95 is gewoon unleaded met een octaan van 95. Dat is in Schotland ook wel te herkennen bij de tank.
Op woensdag 10 december 2003 12:25 schreef bas-beest het volgende:
whisky[on-topic]
zoiets opzoeken voordat je daadwerkelijk vertrekt, lijkt me eigenlijk een beter idee... idd. ANWB ofzo...
quote:johhh, echt????
Op woensdag 10 december 2003 12:26 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Wat een gelul. Euro 95 is gewoon unleaded met een octaan van 95. Dat is in Schotland ook wel te herkennen bij de tank.
quote:diesel
Op woensdag 10 december 2003 12:27 schreef Najra het volgende:
Wat is diesel eigenlijk in Deutschland?
quote:Ah mooi idiot proof dus
Op woensdag 10 december 2003 12:28 schreef Herkauwer het volgende:[..]
diesel
Maar om echt een antwoord te geven: ik kan me nog wel herinneren van de laatste keer dat ik met een auto in Engeland was (6 jaar geleden), dat ze er geen euro 95 hadden. Dus tankten we iets met een ander octaangehalte. 96 staat me bij.
prijzen zijn wel stukken hoger dan bij ons iig
dan gooi ik em iig nog even vol in ijmuidenn voor we oversteken, en de max. speed op de snelweg is 70mph , is er iemand die dan de max snelheid ff in kmph om wil rekenen voor me??
beter laat dan nooit deze info vragen hé
quote:70*1.6=112
Op woensdag 10 december 2003 12:38 schreef coronaextra het volgende:
dus toch nog wat wakkere mensen die antwoorden geven waar ik wat aan heb hahahadan gooi ik em iig nog even vol in ijmuidenn voor we oversteken, en de max. speed op de snelweg is 70mph , is er iemand die dan de max snelheid ff in kmph om wil rekenen voor me??
beter laat dan nooit deze info vragen hé
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |