abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 26 juni 2001 @ 10:54:07 #51
5108 equilan
DE elfengodin
pi_1089239
* Simon pakt de vuurhagedis op en zegt hem naar de mannen van Lord_Dreamer te brengen voor onderzoek.

Ja dat lijkt me een uitstekend idee, zij zullen misschien wel weer meer informatie uit hem kunnen halen.
Zeg, er gebeurt niets verder, laten we even afwachten wat de vuurhagedis ons brengt en dan kijken we verder. Ik ga nu terug naar het dorp, ik ben met nog een zaak bezig... als er nieuws is weet LD me wel te vinden.
Zorg ervoor dat alles zoveel mogelijk rustig blijft hier en ga vooral niet met alles te koop lopen... Ten eerste omdat dat vervelend over zou kunnen komen en ten tweede willen we natuurlijk niet dat zij alles al van ons weten.
Ik ga ervan door, veel succes!!

* Equilan klimt op de rug van Gandalf en getwee-en gaan ze ervandoor, richting het dorp.

Elfensex is superspannend...
  dinsdag 26 juni 2001 @ 20:46:02 #52
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_1093165
* Lord Dreamer hoort de berichten ..

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Dreamer op 26-06-2001 21:03]

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  dinsdag 26 juni 2001 @ 21:04:17 #53
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_1093277
* Luitenant Simon Carnagy van het 181st commando brigade van het Southern Cross Tactical Strike Team ontvangt de boodschap van af het kasteel en roept een paar mannen bij zich.

Heren ! .. De vuurhagedis is veilig bij Lord Dreamer aangekomen, hij is blij met z'n hagedis en laat hem door drakenverzorgers onderzoeken, het lijkt er inderdaad op dat de vuurhagedis is ontsnapt aan z'n bewakers. Op het oog gezien heeft de vuurhagedis geen schadelijke gevolgen ondervonden aan z'n gevangenschap en lijkt goed behandeld te zijn.

* Simon wijst naar de bos rand tegen de tuinen van fok en zegt:
laten we daar ons basis kamp opzetten en een aantal basis faciliteiten opzetten. Ik laat vanaf de SDF 1 een klein basishoofdkwartier overkomen dat bij de bosrand geplaatst wordt. Net zoals jullie vind ik deze planeet en dit eiland uitermate geschikt voor een permanente bevooradingsbasis voor de SDF 1.

* De mannen knikken en beamen het gezegde

Laat onze buren voorlopig met rust, houd ze in de gaten en probeer wel communicatie te krijgen met ze, aangezien ze onder de grond willen wonen, kunnen ze mischien de mineralen vinden die zij weggooien terwijl wij die kunnen gebruiken.. graag zou ik hun geschiedenis willen weten.

De opdrachten worden gegeven.

even later vliegt er een Frandlar Tiluvo class logistics dropship vanaf de SDF 1 naar de grond en er wordt Montana Forest Station gerealiseerd, onder het commando van de 36th Forest Division, 1st Army of the Southern Cross.

er worden wat ondersteunende genie troepen aan gevoerd terwijl de verkenning eenheden van 181st commando brigade van het Southern Cross Tactical Strike Team de omgeving en vooral het ondergrondse complex en hun bewakers in de gaten houden.


De vlag wordt gehesen, Robotech heeft officieel voet gezet op aardse bodem en ze voelen zich thuis. nu alleen nog een normale relatie opbouwen met hun technologisch even hoogbegaafde buren en na tuurlijk met de rest van het eiland , al kennen ze daar nog helemaal niemand van, behalve de vrouw genaamd Mevrouw Equilan De ElvenGodin en natuurlijk Lord Dreamer

De eenzame Alpha SF3 Veritech Fighter blijft achter bij de ingang van het ondergrondse complex om de wacht te houden en stuurd trouw om de zoveel tijd het intergalactisch signaal voor communicatie en wacht geduldig op antwoord, terwijl de piloten om de zoveel tijd afgelost worden.

R.I.P
  woensdag 27 juni 2001 @ 10:59:19 #54
11795 Indigo-II
 I don't... know
pi_1096406
* Indigo-II kijkt naargeestig naar de ruimte die zojuist is gecreerd door de mechanische werkers. Deze ruimte is kleiner dan de eerste ruimte, maar ligt tevens dieper dan de vorige ruimte. Indigo bekijkt de vorm ervan, een onheilspellende koepel, diep onder het aardoppervlak verscholen. Het beeld dat hij krijgt wanneer hij naar boven tuurt stelt hem niet gerust.

Nu er ruimte is, werken de mechanische monsters gehoorzaam verder aan een vreemd ogend bouwsel in het midden van de cirkel, die de vloer is. Indigo-II knikt geruststellend richting de bouwers en besluit om met een redelijk tempo zich naar de Pilaar in de andere ruimte te begeven. Het is tijd voor hem om Neolith te confronteren met wat hij weet.

Blokkeer dat vervloekte signaal! Raast er door zijn hoofd wanneer hij de pilaar betreed en merkt dat dit irritante geluid zich boven de geruststellende mechanishe klanken van de Pilaar uitkomt. Zijn handen dansen over een aantal toetsen en het signaal sterft af. Hij hervat zijn zoektocht naar Neolith.

"Neolith, dacht je werkelijk dat ik het niet door zou hebben!? Dit is een daad van verraad. Jij hebt mij verraden door die vervloekte kist open te doen, en je hebt alles zo in positie gezet dat het stuk vuil met gemak kon ontsnappen. Ik ben niet blind, en jij zou beter hebben moeten weten, een mechanisch oog is en blijft een middel van observatie."

* Indigo-II verandert de toon van zijn stem, zijn woorden klinken lichtelijk geirriteerd, maar met een zeker sarcasme gericht tegen Neolith.

"Dus mijn beste, vertel eens... waarom deed je het? Vertel me dat goddelijke plan achter deze daad, ik neem aan dat er een plan achter zat, want hier doet men niets zonder een goede reden."

So bored right now right here
  woensdag 27 juni 2001 @ 18:47:32 #55
12754 Neolith
Praise your Fears...
pi_1099622
* Neolith kijkt Indigo strak aan, hij heeft er op gerekend dat dit zou kunnen gebeuren. Deze beslissing, misschien wel de enige juiste, kan hem fataal worden.
Nauwkeurig zijn woorden kiezend begint hij te vertellen:
"Mijn heer, uit ons onderzoek is gebleken dat de vuurhagedis signalen uitzend naar zijn soortgenoten. Als ik hem had teruggegeven aan de bewoners hadden ze gedacht dat we gezwicht zijn voor hun show daarbuiten. Als ik hem had vermoord zouden wij zijn aangevallen, een dergelijke overmacht kunnen wij nu nog niet de baas. Dit was dus een kritische beslissing."

* Als Neolith een korte adempauze neemt, houdt Indigo hem nog steeds scherp in de gaten. Vlug praat hij verder:"Door nu de doos niet te verplaatsen en de weg naar de uitgang zo te maken dat deze hagedis er maar op een manier uitkan, heb ik ons nog wat respijt bezorgd. De hagedis denkt dat hij op eigen kracht is ontsnapt, dat wordt nog versterkt door het feit dat ik er N-mity achteraan heb gestuurd. Door deze zet denkt de vijand dat we zwakker zijn, dan we werkelijk zijn. Plannen achter plannen, dus. Vanaf nu zal onze vijand ons voorlopig zwakker inschatten dan wij zijn, en dat maakt ons weer sterker."

  woensdag 27 juni 2001 @ 18:55:03 #56
11795 Indigo-II
 I don't... know
pi_1099683
* Draait zich niet om, maar doet een tweetal grote stappen naar achteren. Zijn ogen gericht op Neolith en op zijn gezicht is een kleine glimlach te vinden. Hij is nog steeds geirriteerd dat het op deze manier is geregeld, maar kan niet ontkennen dat Neolith er een reden voor had die hen een tactische voorsprong heeft gegeven. Met een plotslinge beweging draait hij zich om, met zijn rug naar zijn adviseur gekeerd spreekt hij met trage woorden de leegte toe...

"En wat nu?"

So bored right now right here
  donderdag 28 juni 2001 @ 11:17:19 #57
11795 Indigo-II
 I don't... know
pi_1104714
* Zijn ogen gericht op de lege ruimte voor hem fluistert hij tegen zichzelf: "Zoals ik al dacht" * en weet daarbij de woorden een bepaalde toon te geven dat ze de indruk wekken dat de spreker zeer teleurgesteld is. Hij keert zijn hoofd zo dat hij Neolith kan zien in zijn ooghoeken, ditmaal klinkt zijn stem helder en luid, zonder enige veroordeling.

Ik heb besloten om de bovenwereld te verkennen, ongeacht wat er zich buiten onze deur bevindt, heb ik de wens om alleen te gaan.

* Met grote passen begeeft hij zich naar een van de bijvormige voertuigen, dezelfde voertuigen waarmee zijn verraders waren geariveerd. Met een zekere arrogantie in zijn houding betreed hij het kleine voertuig en schakelt het systeem aan dat er voor zorgt dat hij zijn korte reis kan beginnen. Een sereen zoemend geluid vult de ruimte in en om het voertuig heen op.
Met een vloeiende beweging stijgt het onnatuurlijke apparaat op en glijdt het door de koele lucht die er in het complex hangt. Al dansend begeeft het zich richting de uitgang.

Het moment dat zijn voertuig contact maakt met het open luchtruim en het zonlicht is voor Indigo in het hart van zijn kleine Bij, haast onmerkbaar.

Waarom ben ik voor deze missie gekozen!? Dit vervloekte, barbaarse eiland heeft me niets dan problemen opgeleverd.

Het enige lichtpuntje in deze vervloekte situatie is dat we voorliggen op het bouwschema. Zodra de anderen arriveren...

* Zijn gedachtengang wordt ruw verstoord door een fenomeen in de verte. Iets nieuws, iets onbekends, iets dat zijn aandacht en tijd misschien wel waardig is. Hij besluit om hoger te gaan vliegen en zet een koers richting datgene dat zijn aandacht heeft gegrepen. Misschien hebben deze barbaren toch nog iets dat de moeite waard is om te onderzoeken. Een zwakke glimlach verschijnt er om zijn lippen.

Misschien

* Indigo beseft zich donders goed dat zijn bewegingen nauwkeurig worden geregistreerd, hij besluit om met een zekere voorzichtigheid te werk te gaan. Deze wezens mogen niet meer kennis bezitten over hem en de zijnen, dan dat hij wil dat ze bezitten.

.

So bored right now right here
  donderdag 28 juni 2001 @ 20:00:58 #58
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_1108767
* Loopt over het gras, ziet een reuzenbij aankomen help help!* Duikt weg in het gras, reuzenbij vliegt over Dat lijkt wel een vliegtuig waar kwam dat nou vandaan ik ga even kijken wat hier allemaal gebeurt.* Komt bij de tunnelHallo ik ben Ilyana wie bent u?
And you ask yourself what good are your dreams [br] In a world where nothing is what it seems.....
pi_1108835
superbam komt erachter dat ie hier eigenlijk helemaal niet zomaar kan komen....gaat dus gauw weer weg...

[Dit bericht is gewijzigd door superbam op 28-06-2001 20:22]

Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  donderdag 28 juni 2001 @ 20:17:11 #60
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_1108932
hallo superbam nee hoor het was een vliegtuigje maar het zag eruit als een bij raar he? ik wil hier naar binnen kijken ga je mee?
And you ask yourself what good are your dreams [br] In a world where nothing is what it seems.....
  donderdag 28 juni 2001 @ 20:17:38 #61
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_1108938
* Een verkenner van het 36th Forest Division ziet een gedaante door de grasvlakte sluipen en wegduiken voor een reuzenbij .hmmm appart vliegend tuig ..

Snel geeft hij het door aan de centrale eenheid in Montana Forest Station. "De opdracht luid, observeren, niet ingrijpen."

Rustig wacht hij wat de gedaante gaat doen .. mocht de gedaante iets vijandelijks willen doen tegen de mensen van het ondergrondse complex, kan hij altijd ingrijpen.

* Het 36th Forest Division van het 1st Leger of the Southern Cross mag niet de schuld krijgen van eventuele vijandelijheden tegen de bewoners van het ondergrondse complex.

* "onder tussen in Montana Forest Station wordt de vliegende bij nauwkeurig geobserveerd.. en de conclusie is inderdaad dat de bewoners van het ondergrondse complex inderdaad over hoogwaardige technologie beschikken."


ps offtopic - willen mensen die reageren eerst het hele topic lezen voordat ze reageren, je kunt niet er zomaar injumpen en de rest negeren dank u

[Dit bericht is gewijzigd door RoboTech op 28-06-2001 21:59]

R.I.P
  donderdag 28 juni 2001 @ 22:41:01 #62
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_1110241
Ik heb heus wel het hele topic doorgelezen hoor maar ik dacht het hier net als in het echt was namelijk dat waar je niet bij geweest bent dat je dat ook niet weet dus ik zie een vliegtuig en een gat met iemand er voor staan, dat klopt toch en ik zeg gedag volgens mij weten jullie niet wat je willen de ene keer is het zo de andere keer is het weer anders ik doe het ook nooit goed jullie moeten de volgende keer maar zeggen wie er wel en niet mag reageren dan is dat duidelijk.

* Loopt weer weg want is blijkbaar niet welkom hier

And you ask yourself what good are your dreams [br] In a world where nothing is what it seems.....
  donderdag 28 juni 2001 @ 22:51:48 #63
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_1110348
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 22:41 schreef Ilyana het volgende:
* Loopt weer weg want is blijkbaar niet welkom hier
-offtopic-

sorrie dat ik je misschien beledigde , maar het is niet zo dat wat je niet weet dat er niet is in dit topic ..
daarom is dit ook een echt soort verhaal geworden
wat verder uitgebreid wordt iedereen is welkom maar je kunt helaas niet zomaar naar het gat toe er staat daar bewaking van indigo en ik zelf heb verkenners overal dus je bent opgemerkt als je de posting had gelezen dan had ik je er al inverwerkt ..
sorrie voor het feit dat je je persoonlijk aangesproken voelt dat is niet de bedoeling.

-offtopic-

R.I.P
  donderdag 28 juni 2001 @ 22:54:49 #64
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_1110371
ik moet dus over de vlakte lopen en dan wachten tot ik word opgemerkt door jouw verkenners dat denk ik niet moeten ze maar beter opletten en die wachter die voor de tunnel staat heb ik aangesproken en gedag gezegd dus wat is nou je probleem ik kom gewoon even kijken wat hier allemaal gebeurt sorry dat ik je verhaal verpest maar ik ben al weg hoor.
And you ask yourself what good are your dreams [br] In a world where nothing is what it seems.....
  Admin donderdag 28 juni 2001 @ 23:38:24 #65
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_1110759
Ilyana:
Wat ik van Robotech begrijp is: je bent meer dan welkom hier. Absoluut.

Maar ze zijn wel zeer creatief met een verhaal bezig, en als er iemand daar slechts gedeeltelijk op inhaakt, kan het oorspronkelijke verhaal een beetje een klap krijgen.

quote:
Ik heb heus wel het hele topic doorgelezen hoor maar ik dacht het hier net als in het echt was namelijk dat waar je niet bij geweest bent dat je dat ook niet weet
Klopt wel een beetje, maar je kunt wel proberen een beetje creativiteit te gebruiken? (Want "stiekum" heb je toch wel het topic gelezen, waardoor je wel weet wat er gebeurt. )
quote:
ik moet dus...
Nee. Je moet niks. Maar probeer een beetje creatief jezelf in het verhaal (en vooral de verhaalstijl) te mengen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 29 juni 2001 @ 15:24:06 #66
11795 Indigo-II
 I don't... know
pi_1114747
* Het kleine bij-vormige voertuig waarmee hij zijn korte ontdekkingsreis heeft gemaakt, glijdt zorgvuldig een tweede maal de duisternis in. Voorzichtig landt het voertuig op de grond en opent het zich om zijn passagier uit te laten stappen. De droge lucht begroet hartelijk zijn longen en zijn reukvermogen wordt begroet door een scherpe geur van werkende technologie. Indigo-II begint met grote passen richting zijn vertrek te lopen om een overzicht te krijgen op wat er zich precies in de tweede ruimte heeft afgespeeld in de tijd dat hij weg was, maar ook om een beeld te krijgen van wat er zich op dit moment afspeelt.

Geen onverwachte gebeurtenis heeft zich voorgedaan, tot zijn groot genoegen, en zelfs op dit moment is er niet waar hij zich zorgen over moet maken. Met een gerust hart begint hij de verzamelde gegevens van zijn reis in het systeem in te voeren, waar ze ontleed, geanalyseerd en verwerkt kunnen worden.

Het beeldscherm waar zijn aandacht naar uitgaat is gesitueerd in een hoek, rechts bovenaan. Een onopvallend scherm waar doorgaans niets meer dan een reeks cijfers en statistieken te zien zijn. Ditmaal is er een kleine rode cirkel te zien met een viertal tekens en lijnen. Nieuwe informatie rolt over het scherm, gepaard met een signaal, krijgt dit van Indigo-II de hoogste priotiteit. Haastig vliegen zijn vingers over de verschillende panelen en weet hij, door middel van een viertal codes, het signaal dat hem wordt toegezonden te ontcijferen en te combineren met de extra informatie die eraan is vastgekoppeld.
"Verdomme! Ze zijn te vroeg!" * vloekt hij zachtjes tegen het scherm. Zijn paniekerige houding verandert bij het zien van een nieuwe streng informatie, "Ach ze nemen materiaal mee. Uitstekend."

* Opgewonden verlaat hij zijn vertrek en baant zich een weg naar een van de vertrekken die bestemd is voor datgene dat hij verwacht. Zijn ogen schieten chaotisch door het vertrek en controleren of alles is zoals het moet zijn. Met een tevreden uitdrukking op zijn gezicht gaat hij naar een tweede vertrek en voert ook hier een snelle controle uit.

"Neolith!" * klinkt zijn luidde stem, gevuld met vreugde door de corridor, "Neolith! Bereid je voor, de anderen zullen spoedig arriveren! En ik wil dat alles perfect is. Zorg ervoor dat die barbaarse inheemsen ons geen strobreed in de weg liggen. De veiligheid van ons volk gaat nu voor alles, het doel heiligt alle middelen."

So bored right now right here
  vrijdag 29 juni 2001 @ 16:24:14 #67
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_1115109
* Een Frandlar Tiluvo class logistics dropship komt aanvliegen vanaf de SDF 1 naar het Montana Forest Station.

Genie en constructie soldaten van het 1e Satyros Tactical Corps Engineering komen uit het dropship, samen met een paar CER-12 Satyros Engineering Robots.

Achter het Montana Forest Station worden tussen de bomen een paar lanceerplatforms gebouwd .. niet verborgen maar ecologisch beschut, zodat het minder opvalt.

Deze platforms zijn puur voor vrachtschepen. tevens worden er uit Frandlar Tiluvo class logistics dropship enkele Boeing Space TS 3 Transporter Shuttles gerold die ophun plaatsen op de platforms gezet worden. klaar voor gebruik.

Deze shuttles zijn uitermate geschikt voor het transport van en naar de aarde vanaf de ruimte. helaas niet geschikt voor interstelaire reizen.

Plotseling wordt de rustige omgeving binnen het Montana Forest Station verstoort.. de gevoelige ontvangers ontvangen een signaal .... hmmm het signaal lijkt gecodeerd, er is geen touw aanvast te knopen.

Waar komt het vandaan ? .. van wie is het .. het is in iedergeval gestuurd naar die ondergrondse basis maar van wie ?

Een kopie van het signaal wordt naar de SDF 1 gestuurd voor nadere bestudering en het proberen te kraken/decoderen van de code.. mischien komen we dan eindelijk meer te weten over deze bewoners van het onderaardse complex.

* Ondertussen wordt Montana Forest Station in gereedheid gebrachtom mogelijke verder signalen of andere bewegingen vanuit het onderaardse complex te kunnen beantwoorden. De uitkijk posten worden verdubbeld maar er is nog niets te zien van enige activiteit vanuit het ondergrondse complex

[Dit bericht is gewijzigd door RoboTech op 29-06-2001 16:29]

R.I.P
  vrijdag 29 juni 2001 @ 21:03:54 #68
11795 Indigo-II
 I don't... know
pi_1116421
Indigo kijkt naar het tafereel dat er voor zijn ogen ontvouwt. Een jonge vrouw, met gouden haar, een vriendelijk, rond gezicht en heldere, groene ogen die zich met trage passen richting een altaar begeeft. De omgeving waar zij zich in bevind bestaat uit strakke lijnen, en kenmerkt zich door symetrie. Om haar heen bevinden zich slechts enkelen, gehuld in feestelijke kledij, een regenboog aan kleuren, maar missen een bijpassend gezicht.

Het beeld verandert in een met lichamen bezaaid grasveld, rood gekleurd door het bloed van zij die leven lieten tijdens een verschrikkelijk slachting. Niemand is gespaard gebleven, vrouwen liggen geschonden op het grasveld, getekend met een wreed mes van een vijand die al geruime tijd dit slachtveld achter zich liet. De lichamen van kinderen zijn te zien, sommigen van hen liggen met hun gezicht naar de aarde gekeerd, van anderen is het gezicht naar de hemel gekeerd, grote delen zijn verbrand. Aan de horizon is een rood oranje gloed zichtbaar, voor Indigo is dit het beeld van een hevige veldslag die de slachtoffers negeert.

Het beeld verandert nogmaals, ditmaal is het de steriele ruimte van een voertuig waarin zich talloze figuren bevinden die huilen om een onzichtbaar verlies. Het gejammer hangt in de lucht en roept slechts meer gejammer en ellende op. Buiten is onzichtbaar op dit beeld, maar de situatie die zo goed uit dit beeld is verstoten staat in zijn geheugen gebrand. Het beeld van talloze mensen die zich in de strijd werpen om zoveel mogelijk tijd te rekken om de voertuigen te laten ontsnappen. Mensen van vlees en bloed die zich opofferen voor de toekomst van hun volk, of offeren ze zich op omdat ze niets meer hebben.

Ze hebben nooit een kans gehad om deze vijand te verslaan, ook al stormen ze vol overgave op de vijand af, ze weten dat nog voordat ze de vijand kunnen bereiken dat hun smeulende lichamen eerder de grond zullen bereiken. Op deze manier denken ze een barriere te creeren van lijken die de vijand tijd kost. En deze wanhoopsdaad heeft succes.
Indigo's ogen blijven droog, in het verleden zouden er tranen hebben gerold over zijn wangen, maar nu laat het hem koud.

De beelden verdwijnen en het eindeloze gejammer verstomt. Dit is een deel van zijn verleden en meteen zijn doel voor morgen. Om ervoor te zorgen dat de belofte aan zijn stervende volk, om te overleven, wordt ingewilligd.
Hij bekijkt informatie van het heden en maakt plannen voor de toekomst. Het doet hem deugd dat de orders tot het doorvoeren van nieuwe beveiligingsmaatregelen, vorderen en dat de bouw in de Tweede Ruimte enorme vooruitgang boekt. Maar toch kent hij geen rust, hij voelt zich niet op zijn gemak, er zijn zoveel dingen die hij niet compleet kan vetrouwen. Neolith is daar een van, hij verbergt iets, een eigen plan misschien? De rest van die barbaren die aan de bovenkant leven, bereiden zij een misschien een aanval voor? Op sommige momenten is de stilte een vijand die de twijfel voed.

Indigo besluit om een signaal naar de bovenwereld te sturen, maar het moet zo gebeuren dat het resultaat precies is wat hij had verwacht. De informatie die hij bezit over hen is beperkt maar gezien het verleden is er een grote kans dat dit plan slaagt. Indigo gaat zorgvuldig te werk in het opstellen van een bericht dat zijn plan in beweging moet zetten.

Een ramp? Dat zou hun aandacht kunnen trekken, maar dan zullen ze ongetwijfeld via de schacht binnendringen om wie weet wat voor eisen te stellen. Alhoewel...

"Mijn God! De centrale, een fout in het ontwerp en de uitwerking heeft voor een onstabiele situatie gezorgd. Alle gangen zijn afgesloten, de Pilaar zal geen hinder ondervinden van een mogelijke ecologische ramp. De straling zal voor ieder levend wezen dodelijk zijn. Mijn God dit is een ramp! Wat doen we met de Bovenwereld!? We kunnen niets doen!"

Een moment van ruis, opzettelijk toegevoegd voor het effect.

"Sluit de Schacht af, anders zal de straling via de Schacht binnenlekken en ons allemaal doden. Moge God die barbaren en hun gematigde technologische kennis genadig zijn, want zij zullen sterven!"

Perfect, Indigo voegt er enkele coordinaten bij, net buiten het eiland, diep onder het aardoppervlakte. Ver weg van de Eerste en Tweede Ruimte. Daar zullen ze niets vinden, maar het houd ze voorlopig even weg.

Hij telt zorgvuldig af....

3

2

1


Verzend!

So bored right now right here
  zaterdag 30 juni 2001 @ 15:01:03 #69
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_1118874
* Montana Forest Station, under the command of the 36th Forest Division, 1st Army of the Southern Cross:

Een communicatieonderofficier stormt de commando kamer in met een bericht in z'n handen .. al roepend Luitenant Simon Carnagy ... we hebben een bericht onderschept uit het ondergrondse complex.

Luitenant Simon Carnagy leest het bericht ...
"Mijn God! De centrale, een fout in het ontwerp en de uitwerking heeft voor een onstabiele situatie gezorgd. Alle gangen zijn afgesloten, de Pilaar zal geen hinder ondervinden van een mogelijke ecologische ramp. De straling zal voor ieder levend wezen dodelijk zijn. Mijn God dit is een ramp! Wat doen we met de Bovenwereld!? We kunnen niets doen!"

"Sluit de Schacht af, anders zal de straling via de Schacht binnenlekken en ons allemaal doden. Moge God die barbaren en hun gematigde technologische kennis genadig zijn, want zij zullen sterven!"

geef het bericht en de mogelijke coordinaten die wijzen naar een plaats net buiten het eiland, diep onder het aardoppervlakte door aan de SDF 1 en aan de commandopost bij het kasteel van Lord Dreamer.

* simon denkt even na ..hmm toch vertrouw ik het niet helemaal . eerst alles in code en dit bericht gewoon ongecodeerd.. hmm vreemd.

Korporaal ! .. * Yes Sir ! Geef de mannen de opdracht extra op hun hoede te zijn.. beveilig de shuttles en hou de omgeving van de schacht in de gaten. De SDF 1 kan samen met de eiland bewoners het bericht nachecken en maatregelen nemen maar wij blijven hier ..

Montana Forest Station is onze basis en hier zijn wij thuis, niemand krijgt ons hier meer weg..
Om dat te benadrukken slaat Simon met z'n vuist op de tafel..
* Yes !!! Sir ... wij blijven !!
De korporaal gaat weg om het nieuws en de opdrachten te verspreiden aan de troepen..

* simon herhaalt dat in gedachten nog maals .. nee niets of niemand krijgt ons hier weg ..
Montana Forest Station is klaar voor wat komen gaat.

R.I.P
  zaterdag 30 juni 2001 @ 18:42:26 #70
11795 Indigo-II
 I don't... know
pi_1119907
* Een rustige toon gepaard met een groen licht nodigt uit tot nader onderzoek. Indigo-II bekijkt het en bestudeert het met al zijn aandacht. Een erg brede grijns verschijnt op zijn gezicht, het vertelt hem dat bouwsel in de tweede ruimte is zo goed als klaar is. Langzaam brengt hij zijn rechterhand omhoog en kijkt naar zijn handpalm, de vele lijnen zijn niet te negeren en bepalen het uterlijk van de handpalm, na enkele seconden van doelloos staren verdwijnt zij handpalm in een sterke vuist, die kracht uitstraalt.

Zijn geluk is dan eindelijk gekeerd, en voor zover zijn bronnen melden is er aan de bovenwereld precies datgene aan de gang dat hij had verwacht. Eigenlijk verloopt alles redelijk soepel op dit moment, zodra de anderen arriveren zal het leven slechts beter worden.

Neolith zal uitermate tevreden zijn als hij hoort dat de constructie in de Tweede Ruimte eindelijk voltooid is.

So bored right now right here
  zondag 1 juli 2001 @ 12:55:05 #71
12754 Neolith
Praise your Fears...
pi_1122627
Neolith heeft de ontwikkelingen van de laatste dagen nauwlettend gevolgd, het ziet ernaar uit dat Indigo hem toch gelooft.
* Een diepe zucht glijd van Neolith's lippen. "Gelukkig, we mogen niet te paranoia worden, maar ook zeker niet te voorzichtig..."

* Neolith bekijkt de nieuwe kamer in aanbouw. Een van zijn experimenten staat opgesteld in een hoek. De vrucht groeit goed.
Een kort ogenblik blijft hij staan staren naar het bubbelende water. Dan loopt hij naar de barakken waar het 2e regiment N-mity gelegerd is.

  zondag 1 juli 2001 @ 13:26:39 #72
12783 N-mity
Praise your Fears
pi_1122713
* neolith Komt aan bij de barakken. Bunkerdeur 7... Hier is de elite gelegerd.

Met een stem vol onovertroffen leiderschap spreekt hij zijn mannen aan:"Ik wil dat er buiten rondom de ingang een verdedigings parameter wordt opgezet. Betonnen muren, tessla spoelen en conventioneel geschut. Die robotech dreiging bevalt mij niets, als ze komen wil ik er klaar voor zijn..."

"You are under Arrest"
  zondag 1 juli 2001 @ 13:58:13 #73
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_1122805
* vanuit de SDF 1 (het moederschip van de Robotech hier op het eiland) word een shuttle gelanceerd met als bestemming het punt van de coordinaten gezonden in het bericht ..

Boven het punt aangekomen . wordt er een diep duikende ingravende sonde naar het punt toe gestuurd met in de sonde een probe ..

de sonde duikt diep het aardoppervlak in ..

* vol spanning worden de gegevens bekeken die de sonde en de probe terug sturen .. verbijstering is op de gezichten te lezen .. er is helemaal niets daar alleen maar aarde ..

de coordinaten en het bericht worden nomaals gelezen ..ja het moet daar zijn.. maar er is niets ....
maar waarom ??? is dit een afleiding manouvre ?? maar waarvoor ?

De sonde komt tot een einde op het punt van bestemming .. en blijft daar als een baken zitten..

* vanuit het centraal informatie centrum in de SDF 1 wordt er een bericht gestuurd naar alle eenheden op het eilandelijk oppervlak dat er geen enkel teken van straling of maar een aanwezigheid van een centrale op het punt van de coordinaten. Het moet een afleiding zijn geweest aleen weten we niet waarvoor.

R.I.P
  zondag 1 juli 2001 @ 16:09:10 #74
11795 Indigo-II
 I don't... know
pi_1123098
Neolith dit kan zo niet langer duren, vraag een van je N-mity om een bericht persoonlijk af te leveren aan de bovenwereld. Ik walg van het idee om die barbaren hierbinnen te laten, maar met de juiste voorbereiding moet het lukken.

Hier is wat je moet doen, bedek de wanden van de ontvangstzaal in de Pilaar met paarse doeken, Zorg ervoor dat er niets wordt onthuld. Onze gast zal slechts toegang hebben tot de ontvangstzaal, waar hem een grootse maaltijd staat te wachten.

Wees gerust deze verspilling van voedsel zal ons amper schaden, de anderen arriveren in niet al te lange tijd en met hen arriveert er vers voedsel en materiaal. Je hoeft niet met deze smerige varkens aan tafel te zitten, ik begrijp het als je afslaat, maar besef dat dit een wanhoopsdaad is en dat we op deze manier toch nog een kans kunnen maken. We tonen onze gastvrijheid aan, we tonen onze polsen.

Als je toch besluit om te komen, verberg dan zoveel mogelijk van je gezicht en lichaam.

Wij nodigen slechts een van de uwen bij deze uit om heden avond te dineren.

ik weiger het om meer woorden vuil te maken aan die barbaren, dit moet voldoende zijn. Als ze deze uitnodiging afslaan, dan vertelt het meer over hen dan over ons. Wees gerust Neolith.

So bored right now right here
  zondag 1 juli 2001 @ 17:33:07 #75
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_1123314
* Het bericht wordt onderschept en ontvangen

Wij nodigen slechts een van de uwen bij deze uit om heden avond te dineren.

* Luitenant Simon Carnagy leest de boodschap en denkt er even over na ..
hmm wie zullen ze bedoelen ? Een van de oorspronkelijke bewoners of ons ?

Er wordt even overlegt gepleegt met de SDF 1

hmm inderdaad, als wij gaan kunnen we het de bewoners wel uitleggen, maar wie sturen we.. een lagere officier kan een belediging inhouden. hmmm ik denk dat ik zelf maar ga, aangezien ik hier de commandant ben.
Mochten ze toch vijandelijke bedoelingen hebben tja dat is gewoon het risico van het vak

De opdracht wordt gegeven om tijdens zijn afwezigheid de basis scherp te houden en op te letten ..
ik verwacht snel weer terug te zijn. meld ik me niet op het afgesproken tijdstip probeer me dan op te roepen lukt dat niet neem dan contact op met de bewoners en de SDF 1,
want dan ben ik of gevangen genomen of .... Dood.

* Luitenant Simon Carnagy stapt in een simpele jeep en rijd rustig naar de ingang van de ondergrondse basis af .. hmm het ziet er echt uit als een vesting.
Hij stopt voor de massieve poort en maakt zich bekend.

Luitenant Simon Carnagy - Commander Montana Forest Station, 1st Army of the Southern Cross. Ik heb een uitnodiging ..

[Dit bericht is gewijzigd door RoboTech op 01-07-2001 17:39]

R.I.P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')