Beeld- en/of geluidsbestanden (of links ernaar) die zijn vervaardigd of vermenigvuldigd zonder toestemming van de rechtmatige eigenaar. Om het wat minder vaag te houden, komt dat neer op het volgende. Geen mp3's, wav's, divx's, avi's, mpg's, ram's, au's, wmv's (etc.) van gecopyright materiaal zonder toestemming van de rechtmatige eigenaar, dus ook geen remixes, live-sets, bootlegs en dergelijke ongein. Ongeacht de kwaliteit. Dit valt allemaal onder illegale waren, warez dus.
quote:Alleen is hier het geval dat ik de rechtmatige eigenaar ben
Op woensdag 10 december 2003 11:15 schreef biertapper het volgende:
Warez
Het is op Fok! en dus ook in Muziek niet toegestaan om warez aan te bieden, maar wat verstaan wij nou onder Warez?Beeld- en/of geluidsbestanden (of links ernaar) die zijn vervaardigd of vermenigvuldigd zonder toestemming van de rechtmatige eigenaar. Om het wat minder vaag te houden, komt dat neer op het volgende. Geen mp3's, wav's, divx's, avi's, mpg's, ram's, au's, wmv's (etc.) van gecopyright materiaal zonder toestemming van de rechtmatige eigenaar, dus ook geen remixes, live-sets, bootlegs en dergelijke ongein. Ongeacht de kwaliteit. Dit valt allemaal onder illegale waren, warez dus.
quote:Eh nee.
Op woensdag 10 december 2003 11:19 schreef Clubby het volgende:[..]
Alleen is hier het geval dat ik de rechtmatige eigenaar ben
quote:
Op woensdag 10 december 2003 11:15 schreef biertapper het volgende:
Warez
Het is op Fok! en dus ook in Muziek niet toegestaan om warez aan te bieden, maar wat verstaan wij nou onder Warez?Beeld- en/of geluidsbestanden (of links ernaar) die zijn vervaardigd of vermenigvuldigd zonder toestemming van de rechtmatige eigenaar. Om het wat minder vaag te houden, komt dat neer op het volgende. Geen mp3's, wav's, divx's, avi's, mpg's, ram's, au's, wmv's (etc.) van gecopyright materiaal zonder toestemming van de rechtmatige eigenaar, dus ook geen remixes, live-sets, bootlegs en dergelijke ongein. Ongeacht de kwaliteit. Dit valt allemaal onder illegale waren, warez dus.
quote:
Op woensdag 10 december 2003 11:19 schreef Clubby het volgende:[..]
Alleen is hier het geval dat ik de rechtmatige eigenaar ben
quote:Uhm hij is in opdracht gemaakt,
Op woensdag 10 december 2003 11:19 schreef veldmuis het volgende:[..]
Eh nee.
Als jij een mix maakt zul je toch nog rechten moeten betalen hoor.
En het kan zijn dat ie op de radio is geweest aangezien 538 deze versie ook heeft
quote:Het origineel is ongeveer de helft langzamer (meer een lovesong) verder zitten er geen herhalingen in ten opzichte van het origineel (qua tekst etc.)
Op woensdag 10 december 2003 11:19 schreef veldmuis het volgende:
'k vind er geen fuck aan.
Teveel herhaling enzo.
Het origineel van Underdog Project ken ik niet, trouwens.
Maar damn die gast die zingt, laat m zn bek houden, ZO irritant.
quote:Dan ken je idd Underdog PRoject niet. Elk jaar weer een 'nieuwe' hit die vrijwel hetzelfde is als die van vorig jaar. En natuurlijk een videoclip met net niet mooie BrEeZaH-like meiden met grote ti*ten geschoten met hun eigen handycam. Zelfs aan de gemiddelde hiphop video is meer aandacht geschonken
Teveel herhaling enzo.
quote:Maar dat was nu juist het grote verschil met vorig jaar.
Maar damn die gast die zingt, laat m zn bek houden, ZO irritant.
En elk jaar lopen ze weer $$$ binnen.
[Dit bericht is gewijzigd door 777bas777 op 10-12-2003 11:33]
en @biertapper.. damn joh... probeer niet zo te slijmen bij de modjes... nsb-er
quote:thnx, dat was / is omdat mensen met andere remixjes van mij die ik wel is doorgeef zichzelf liepen te promoten met die mix dusjah
Op woensdag 10 december 2003 11:33 schreef Reignman het volgende:
wel geinig... alleen dat dj wout stemmetje is irrien @biertapper.. damn joh... probeer niet zo te slijmen bij de modjes... nsb-er
quote:Het feit dat je een 2 Step remix van Daft Punk's 'One More Time' hebt gemaakt weerhoudt mij er al van om die dat nummer te downen.
Op woensdag 10 december 2003 11:09 schreef Clubby het volgende:
Op verzoek online gegooid! de mix is te downloaden vanaf mijn site
En bovendien is het Underdog Project...
quote:Het nummer is ook al bij skyradio voorbijgekomen
Op woensdag 10 december 2003 11:22 schreef Clubby het volgende:[..]
En het kan zijn dat ie op de radio is geweest aangezien 538 deze versie ook heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |