abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15296794
Op verzoek online gegooid! de mix is te downloaden vanaf mijn site
pi_15296949
Warez
Het is op Fok! en dus ook in Muziek niet toegestaan om warez aan te bieden, maar wat verstaan wij nou onder Warez?

Beeld- en/of geluidsbestanden (of links ernaar) die zijn vervaardigd of vermenigvuldigd zonder toestemming van de rechtmatige eigenaar. Om het wat minder vaag te houden, komt dat neer op het volgende. Geen mp3's, wav's, divx's, avi's, mpg's, ram's, au's, wmv's (etc.) van gecopyright materiaal zonder toestemming van de rechtmatige eigenaar, dus ook geen remixes, live-sets, bootlegs en dergelijke ongein. Ongeacht de kwaliteit. Dit valt allemaal onder illegale waren, warez dus.

I was built to be the best, the number one and nothing less!
pi_15297005
*download en luistert*
pi_15297014
underdog project zuigt
pi_15297059
quote:
Op woensdag 10 december 2003 11:15 schreef biertapper het volgende:
Warez
Het is op Fok! en dus ook in Muziek niet toegestaan om warez aan te bieden, maar wat verstaan wij nou onder Warez?

Beeld- en/of geluidsbestanden (of links ernaar) die zijn vervaardigd of vermenigvuldigd zonder toestemming van de rechtmatige eigenaar. Om het wat minder vaag te houden, komt dat neer op het volgende. Geen mp3's, wav's, divx's, avi's, mpg's, ram's, au's, wmv's (etc.) van gecopyright materiaal zonder toestemming van de rechtmatige eigenaar, dus ook geen remixes, live-sets, bootlegs en dergelijke ongein. Ongeacht de kwaliteit. Dit valt allemaal onder illegale waren, warez dus.

Alleen is hier het geval dat ik de rechtmatige eigenaar ben
pi_15297062
Heb hem al eens op de radio gehoord
Squid Pro Row
pi_15297065
'k vind er geen fuck aan.
Teveel herhaling enzo.
Het origineel van Underdog Project ken ik niet, trouwens.
Maar damn die gast die zingt, laat m zn bek houden, ZO irritant.
pi_15297076
quote:
Op woensdag 10 december 2003 11:19 schreef Clubby het volgende:

[..]

Eh nee.
Als jij een mix maakt zul je toch nog rechten moeten betalen hoor.
pi_15297112
quote:
Op woensdag 10 december 2003 11:15 schreef biertapper het volgende:
Warez

quote:
Op woensdag 10 december 2003 11:19 schreef Clubby het volgende:

[..]

I was built to be the best, the number one and nothing less!
pi_15297169
quote:
Op woensdag 10 december 2003 11:19 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Eh nee.
Als jij een mix maakt zul je toch nog rechten moeten betalen hoor.

Uhm hij is in opdracht gemaakt,

En het kan zijn dat ie op de radio is geweest aangezien 538 deze versie ook heeft

pi_15297216
quote:
Op woensdag 10 december 2003 11:19 schreef veldmuis het volgende:
'k vind er geen fuck aan.
Teveel herhaling enzo.
Het origineel van Underdog Project ken ik niet, trouwens.
Het origineel is ongeveer de helft langzamer (meer een lovesong) verder zitten er geen herhalingen in ten opzichte van het origineel (qua tekst etc.)
pi_15297293
quote:
Teveel herhaling enzo.
Dan ken je idd Underdog PRoject niet. Elk jaar weer een 'nieuwe' hit die vrijwel hetzelfde is als die van vorig jaar. En natuurlijk een videoclip met net niet mooie BrEeZaH-like meiden met grote ti*ten geschoten met hun eigen handycam. Zelfs aan de gemiddelde hiphop video is meer aandacht geschonken
quote:
Maar dat was nu juist het grote verschil met vorig jaar.
Volgend jaar krijgen we wat braziliaanse trommels erin of misschien een zangeres.
Maar vooral niet teveel veranderen aan het concept want dan herkent hun doelgroep het niet meer.

En elk jaar lopen ze weer $$$ binnen.

[Dit bericht is gewijzigd door 777bas777 op 10-12-2003 11:33]

pi_15297461
wel geinig... alleen dat dj wout stemmetje is irri

en @biertapper.. damn joh... probeer niet zo te slijmen bij de modjes... nsb-er

[...............................................................................]
pi_15297553
quote:
Op woensdag 10 december 2003 11:33 schreef Reignman het volgende:
wel geinig... alleen dat dj wout stemmetje is irri

en @biertapper.. damn joh... probeer niet zo te slijmen bij de modjes... nsb-er

thnx, dat was / is omdat mensen met andere remixjes van mij die ik wel is doorgeef zichzelf liepen te promoten met die mix dusjah
pi_15297795
En Smurfin zei: "Deejay Wout!"
That never existed
pi_15300660
quote:
Op woensdag 10 december 2003 11:09 schreef Clubby het volgende:
Op verzoek online gegooid! de mix is te downloaden vanaf mijn site
Het feit dat je een 2 Step remix van Daft Punk's 'One More Time' hebt gemaakt weerhoudt mij er al van om die dat nummer te downen.

En bovendien is het Underdog Project...

pi_15300791
summerjam was wel gaaf voor in de zomer om er lekker los op te gaan..maar dit...leuk geprobeerd maar word geen hit.
pi_15300846
Nummer an sich vind ik al genoeg uitgemolken. Maar verder issie
pi_15342269
quote:
Op woensdag 10 december 2003 11:22 schreef Clubby het volgende:

[..]

En het kan zijn dat ie op de radio is geweest aangezien 538 deze versie ook heeft

Het nummer is ook al bij skyradio voorbijgekomen
Squid Pro Row
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')