-dingen die klote waren : dat ik mn hond moest laten inslapen door artrose , rat overleden, de vogel van mn vriend en mn eigen vogel 
-te weinig geld

Negatief:
- Nog steeds geen werk
- Beetje veel ziek geweest dit jaar
- Tja... dat was het eigelijk wel  

Kan gelukkig geen negatieve dingen meer bedenken, 2003 voor mij een heel gelukkig jaar en met superstip m'n vriendinnetje  

Eerst een tijdje aangekloot met huizen zoeken, veel herkansingen gemaakt op school, maar uiteindelijk meer studiepunten behaald dan de bedoeling was  Ook het leuke huisje is er gekomen, en we hebben het erg naar onze zin. Ook hebben we dit jaar een vogel gehad, die vervolgens werd aangevallen door de kat. Gevolg: vogel dood
 Ook het leuke huisje is er gekomen, en we hebben het erg naar onze zin. Ook hebben we dit jaar een vogel gehad, die vervolgens werd aangevallen door de kat. Gevolg: vogel dood  

Verder zaten er wat dipjes in dit jaar, overspannenheid, en gelukkig daarna drie volle maanden vakantie om weer helemaal bij te komen. Ik heb me bij een leuke kerk aangesloten, en heb opnieuw contact gelegd met een oude jeugdvriendin (die ook nog eens dichtbij bleek te wonen).
Nu nog hopen dat ik wordt aangenomen bij die éne leuke stageplaats, en mijn jaar kan helemaal niet meer stuk. 
Oja, we hadden wel wat meer geld mogen hebben dit jaar...  

.
.Toch zie ik komend jaar positief tegemoed, het tij zal toch eens een keertje keren voor ons.  .
.  . We gáán ervoor.
. We gáán ervoor.
Heb een paar doelstellingen voor komend jaar die ik wil bereiken:
* een baan vinden.
* profiteren van het verdiende geld.
* ik wil een poging doen om af te vallen iig 20 kilo, dan weeg ik 70.
* op een sport gaan.
Zoiets ongeveer,  .
.

Neutraal 
Positief 
Voor de rest heb ik nog 1 puntje die ik graag in mijn positief lijstje wil zetten van 2003.

Maar toen dacht ik: "Waarom post ik dit???"
Het is toch een KUT jaar  

2003 was voor mij wel oke met natuurlijk voor en nadelen,
   2003 was voor mij wel oke met natuurlijk voor en nadelen,Goed 2004 iedereen  

Volgend jaar weer een frisse start aan iets nieuws.

het eerste wat ik deed was het meisje van mijn dromen zoenen om 0:00 1-1-2003, maar het werd nix da's jammer.
ik ben op mezelf gaan wonen in mijn appartementje, had ik al lang eerder moeten doen
ik heb veel leuke nieuwe vrienden leren kennen maar helaas ook echt mijn vrienden leren kennen, d.w.z. ook een paar goeie "verloren"
financieel was 2003 een ramp voor mij, maar goed, met een vaste baan hoop ik er weer bovenop te komen

wat tevens geen enkel effect gaf. Het was een vrijgezel jaar (afgezien van wat vermaak), vrienden kwijtgeraakt, leuke nieuwe mensen ontmoet, "negatieve" ervaringen opgedaan en ervan geleerd... in de zomervakantie niet op vakantie geweest, maar heel de vakantie met vrienden dingen gedaan. Na de vakantie ineens besloten te stoppen met mbo en opnieuw havo te gaan doen. Daar een leuke jongen ontmoet, wat inmiddels 2,5 maand mijn vriendje is. Verder ben ik het afgelopen jaar erg naar een jongen toe gegroeid, wat nu mijn beste vriend is. Dit jaar ben ik veel veranderd en alles om me heen ook. Voor mijn gevoel is 2003 erg snel voorbij gegaan.
 wat tevens geen enkel effect gaf. Het was een vrijgezel jaar (afgezien van wat vermaak), vrienden kwijtgeraakt, leuke nieuwe mensen ontmoet, "negatieve" ervaringen opgedaan en ervan geleerd... in de zomervakantie niet op vakantie geweest, maar heel de vakantie met vrienden dingen gedaan. Na de vakantie ineens besloten te stoppen met mbo en opnieuw havo te gaan doen. Daar een leuke jongen ontmoet, wat inmiddels 2,5 maand mijn vriendje is. Verder ben ik het afgelopen jaar erg naar een jongen toe gegroeid, wat nu mijn beste vriend is. Dit jaar ben ik veel veranderd en alles om me heen ook. Voor mijn gevoel is 2003 erg snel voorbij gegaan.

Negatief
 m'n ouders hebben ongeveer 3 maanden ruzie gehad
 m'n ouders hebben ongeveer 3 maanden ruzie gehad Gelukkig hebben ze het aangetaste deel kunnen verwijderen en komt hij er wel weer bovenop.. Maar het was toch ff schrikken...
 Gelukkig hebben ze het aangetaste deel kunnen verwijderen en komt hij er wel weer bovenop.. Maar het was toch ff schrikken... Positief

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |