abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15307624
in 1 woord : GEWELDIG , op 16 januari heb ik verkering met mn hele lieve vriend waar ik heel erg gelukkig mee ben

-dingen die klote waren : dat ik mn hond moest laten inslapen door artrose , rat overleden, de vogel van mn vriend en mn eigen vogel
-te weinig geld

de mensheid zorgt voor zn eigen ondergang.
pi_15307963
Positief
- Een fantastische vriendin gekregen!!!
- Nieuwe studie is leuk
- Veel nieuwe leuke mensen ontmoet
- Geweldige vakantie in Costa Rica gehad
- Rijbewijs gehaald
- Toegelaten tot het bestuur van de societeit

Negatief:
- Nog steeds geen werk
- Beetje veel ziek geweest dit jaar
- Tja... dat was het eigelijk wel

Kan gelukkig geen negatieve dingen meer bedenken, 2003 voor mij een heel gelukkig jaar en met superstip m'n vriendinnetje

woensdag 10 december 2003 @ 19:02:19 #53
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_15309429
Best een aardig jaar, dacht ik zo.

Eerst een tijdje aangekloot met huizen zoeken, veel herkansingen gemaakt op school, maar uiteindelijk meer studiepunten behaald dan de bedoeling was Ook het leuke huisje is er gekomen, en we hebben het erg naar onze zin. Ook hebben we dit jaar een vogel gehad, die vervolgens werd aangevallen door de kat. Gevolg: vogel dood
Verder zaten er wat dipjes in dit jaar, overspannenheid, en gelukkig daarna drie volle maanden vakantie om weer helemaal bij te komen. Ik heb me bij een leuke kerk aangesloten, en heb opnieuw contact gelegd met een oude jeugdvriendin (die ook nog eens dichtbij bleek te wonen).
Nu nog hopen dat ik wordt aangenomen bij die éne leuke stageplaats, en mijn jaar kan helemaal niet meer stuk.
Oja, we hadden wel wat meer geld mogen hebben dit jaar...

pi_15309528
Kijk maar in R&P, .

Toch zie ik komend jaar positief tegemoed, het tij zal toch eens een keertje keren voor ons. . . We gáán ervoor.

Heb een paar doelstellingen voor komend jaar die ik wil bereiken:

* een baan vinden.
* profiteren van het verdiende geld.
* ik wil een poging doen om af te vallen iig 20 kilo, dan weeg ik 70.
* op een sport gaan.

Zoiets ongeveer, .

pi_15309627
2003 Ging ik in met een gebroken relatie, in februari kwam daar nieuw licht in, half maart was dat definitief weg. Dat maakte de domper van het jaar, een jaar waarin ik verder op alle andere fronten veel succes had/heb. Gisteren en vandaag is er iets hoopvols gebeurt met diezelfde ex, eigenlijk vooral vóór haar.
Door deze gebeurtenis dreigt 2003 nu opeens een heel mooi jaar te worden en kan 2004 wel eens een heel verrassend jaar kunnen worden, waarin in bijna alles in mijn leven kan veranderen.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  woensdag 10 december 2003 @ 19:42:28 #56
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_15310757
Negatief
  • Geen gepast werk zoals ik wilde.
  • Gezakt voor mijn 1ste rijexamen.
  • Gezakt voor mijn BKB examen wegens een allergische reactie/griep.
  • Voorgelogen op de open dag van de Haagse Hogeschool ivm. de inhoud van de opleiding die ik nu doe.
  • Neutraal

• Niemand tegengekomen die ik "mijn vriendin" mag gaan noemen.
  • Positief

• Een nieuwe studie begonnen (zie profiel).
  • Veel aardige mensen ontmoet.
  • Voor het eerst weer eens op vakantie geweest sinds een te lange tijd.
  • Een hoop geleerd, vooral in de 2de helft van 2003.
  • Een fantastische familie die voor mij klaar stond toen ik het nodig had.
  • Voor de rest heb ik nog 1 puntje die ik graag in mijn positief lijstje wil zetten van 2003.

• Mijn rijbewijs halen tijdens mijn 2de examen op 16 dec.
  • Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
    MaxiTitan City
      maandag 15 december 2003 @ 14:58:02 #57
    61542 Jugglah
    Liberate tutemae ex Inferis
    pi_15428816
    Ja, ik was eigenlijk een heel verhaal aan het typen.....

Maar toen dacht ik: "Waarom post ik dit???"

Het is toch een KUT jaar

Nobody talks to me, I only talk to I, and I have been telling myself all day, they got to die
      woensdag 17 december 2003 @ 13:43:17 #58
    77460 Zwelgje85
    Schat,Love you...
    pi_15481524
    Ten 1e was ik dit jaar 1 jaar met mijn vriend!! 2003 was voor mij wel oke met natuurlijk voor en nadelen,
    Ik ben 3 keer op vakantie geweest , nou ja 2 keer naar Centerparcs en in Juli naar Kreta met mijn vriend , want ik zat toch niet op school.
    In September ben ik gestopt met mijn baan die had toen omdat ik weer ging beginnen met een nieuwe opleiding.
    Daar mee ben ik gestopt na 2 maanden omdat enorme last had van stress waardoor ik ging hyperventileren , omdat de druk van school te groot was omdat ik een verkorte opleiding deed ipv 3 jaar zou ik 14 maanden over doen dus dat kon ik niet aan.
    Het hyperventileren is nog steeds niet over , maar ja ondanks dat was dit jaar wel oke , en als het goed is start ik in januari 2004 weer met school voor een andere opleiding.
    En dan hopen dat het hyperventileren over gaat...

Goed 2004 iedereen

pi_15481851
    Het is een vrij onspannend en rustig jaar geweest. Bijna 8 maanden geen school of fulltime baan gehad. Maar dat mag ook wel een keertje na jaar in jaar uit een school te hebben gevolgd die zeer saai is.
    Eigenlijk weinig hoogte- en dieptepunten gehad.

Volgend jaar weer een frisse start aan iets nieuws.

pi_15482720
    mijn 2003 begon heel goed:

het eerste wat ik deed was het meisje van mijn dromen zoenen om 0:00 1-1-2003, maar het werd nix da's jammer.

ik ben op mezelf gaan wonen in mijn appartementje, had ik al lang eerder moeten doen

ik heb veel leuke nieuwe vrienden leren kennen maar helaas ook echt mijn vrienden leren kennen, d.w.z. ook een paar goeie "verloren"

financieel was 2003 een ramp voor mij, maar goed, met een vaste baan hoop ik er weer bovenop te komen

Redactie Frontpage donderdag 25 december 2003 @ 13:44:10 #61
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_15692482
    Het was voor mij iig een erg belangrijk jaar.
    pi_15692738
    2003 begon kansloos in Dordrecht op het scheffersplein in de kou... voort eerst aant blowen wat tevens geen enkel effect gaf. Het was een vrijgezel jaar (afgezien van wat vermaak), vrienden kwijtgeraakt, leuke nieuwe mensen ontmoet, "negatieve" ervaringen opgedaan en ervan geleerd... in de zomervakantie niet op vakantie geweest, maar heel de vakantie met vrienden dingen gedaan. Na de vakantie ineens besloten te stoppen met mbo en opnieuw havo te gaan doen. Daar een leuke jongen ontmoet, wat inmiddels 2,5 maand mijn vriendje is. Verder ben ik het afgelopen jaar erg naar een jongen toe gegroeid, wat nu mijn beste vriend is. Dit jaar ben ik veel veranderd en alles om me heen ook. Voor mijn gevoel is 2003 erg snel voorbij gegaan.
    Delivered without an information leaflet
    pi_15692963
    Best wel een aardig jaar
    pi_15826372
    Een redelijk jaartje voor mij...

Negatief

• Baan kwijt geraakt
    • M'n vader in het ziekenhuis met angina pectoris (hartkramp)
    • Nadat m'n vader weer uit het ziekenhuis was, liepen de spanningen hier thuis op m'n ouders hebben ongeveer 3 maanden ruzie gehad
    • Nog geen huisje kunnen bemachtigen (zodat m'n vriend en ik samen kunnen gaan wonen)
    • Net in de laatste maand van dit jaar kreeg ik te horen dat m'n oom darmkanker heeft Gelukkig hebben ze het aangetaste deel kunnen verwijderen en komt hij er wel weer bovenop.. Maar het was toch ff schrikken...

Positief

• Leuke vakantie gehad op de Dominicaanse Republiek
    • Leuk lang weekendje naar Euro Disney geweest
    • Ook veel leuke uitstapjes gemaakt en veel in het theater gezien
    • M'n ouders zijn na de ruzie met z'n twee'tjes op vakantie geweest en dat heeft hun volgens mij echt goed gedaan
    • Erg gelukkig met m'n vriend. Dit is m'n eerste relatie waarmee ik echt gelukkig ben en welke echt goed stabiel is
    • Ben dit jaar "tante" geworden. (M'n vriends broer en zijn vrouw hebben een dochter gekregen). Ik heb zelf helemaal geen moedergevoelens, maar ik ben wel al helemaal verslaafd aan dit lieve kleine meisje - Die ogen!!

Redactie Frontpage woensdag 31 december 2003 @ 19:04:54 #65
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_15863905
    Jaar bijna voorbij
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')