abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5446966
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 16:39 schreef G1Ace het volgende:

[..]

Besides, Janeway heeft veilig na 7 jaar een schip teruggebracht,met nieuwe borg enhanced technologieen en natuurlijk, de transphasic torpedoes, de armor shielding, en een voormalige borg drone die tactisch volledig op de hoogte is van alle borg zwakheden en sterktes

Het gebruik van het grootste deel van die technologiėn is in strijd met de Temporal Prime Directive. Als er ooit een Voyager film komt zal deze waarschijnlijk beginnen met de krijgraad van Janeway en de opsluiting van de veroordeelde maquisleden. Je kunt altijd hopen.

[Dit bericht is gewijzigd door Karboenkeltje op 19-08-2002 22:58]

Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  maandag 19 augustus 2002 @ 22:57:36 #152
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_5446988
She's an admiral right now, so not gonna happen
Besides, ze volgde orders van haar superieur
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_5447168
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 22:57 schreef G1Ace het volgende:
She's an admiral right now, so not gonna happen
Besides, ze volgde orders van haar superieur
Is ze niet! In een ANDERE toekomst, van waaruit ze HET VERLEDEN heeft veranderd zou ze een admiraal geworden zijn. Ik heb er alle vertrouwen in dat Paramount dit wel gaat negeren maar als ze de Starfleet lijn in ere willen houden zal Janeway dus nooit Admiraal worden.
  maandag 19 augustus 2002 @ 23:11:57 #154
32686 G1Ace
pi_5447250
quote:
"John Logan, who wrote the script, very much wanted Kate to portray an admiral that we had and Kate was delighted to do it," Berman said. Plus, "We have a wedding in the movie and guests at the wedding include Wil Wheaton and Whoopi Goldberg."
Dus ze is nu een admiral
August 1998- March 2018
pi_5447288
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 23:11 schreef G1Ace het volgende:

[..]

Dus ze is nu een admiral

idd in Nemesis is ze admiral en geeft ze Picard orders

in die andere toekomst was ze admiral ja omdat ze Voyager thuis had gebracht

maar dat deed ze alsnog toch? je ziet alleen in Endgame niet wat er verder met de crew gebeurt

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_5447377
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 23:11 schreef G1Ace het volgende:

[..]

Dus ze is nu een admiral

Wordt, de film is nog niet uit. (Strijdend ten ondergaan noemen ze dat )
Helaas, Paramount doet weer consessies aan haar eigen verhaallijnen. (Wat ik overigens bijna alleen maar vervelend vind als ze het met karakters die ik niet mot doen)
  maandag 19 augustus 2002 @ 23:20:03 #157
32686 G1Ace
pi_5447394
Ze moeten wel ervoor zorgen dat Janeway de order geeft aan Picard, dus je ziet haar wel
August 1998- March 2018
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 15:58:04 #158
1358 Xhorder
He's back...
pi_5458334
Ik vind het maar een slechte ontwikkeling. janeway admiraal, en Picard niet. Ik denk dat 75% van de ST fans het niet kunnen accepteren dat Picard orders krijgt van Janeway, slechte move van Berman dus...

Ik hoop dat Miles O'Brien ook op de bruiloft aanwezig is, hij hoort ook bij het TNG clubje, en dan is er eindelijk een origineel DS9 castmember aanwezig (Worf niet meegerekend).

... na vijf jaar
  woensdag 21 augustus 2002 @ 00:08:42 #159
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_5467500
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 15:58 schreef Xhorder het volgende:
Ik vind het maar een slechte ontwikkeling. janeway admiraal, en Picard niet. Ik denk dat 75% van de ST fans het niet kunnen accepteren dat Picard orders krijgt van Janeway, slechte move van Berman dus...
Je neemt dit aan omdat je afgaat op die Grote Schreeuwers die zich Voyager-Bashers noemen, die constant mensen die wel van Voyager genoten hebben ermee lastig vallen. Ik post op de TrekBBS en ik kan je wel zeggen dat er een paar irritante kereltjes de boel zitten te verzieken door het Voyager forum de hele tijd te overladen met voor de hand liggende commentaren en flauwe opmerkingen waar niemand wat aan heeft. Oke, dat je wat tegen Voyager hebt en de serie niet leuk vindt, daar heb ik geen probleem mee. Maar kijk dan gewoon niet en ga over dingen praten die je wel interesseren. (dit is niet tegen jou gericht maar tegen die lastigvallers)

Je kunt wel tegen Voyager zijn maar het is nou eenmaal canon (dit is een term die aangeeft dat het 'officieel' is binnen het Star Trek universum) en daar kan niemand wat aan doen. Het zou dus incorrect voor B&B om de gebeurtenissen in Voyager te negeren (wat ze natuurlijk ook nooit zouden doen omdat het hun stokpaardje is) en persoonlijk, als liefhebber van alle Star Trek incarnaties, ben blij met elke crossover die we eruit kunnen krijgen.

quote:
Ik hoop dat Miles O'Brien ook op de bruiloft aanwezig is, hij hoort ook bij het TNG clubje, en dan is er eindelijk een origineel DS9 castmember aanwezig (Worf niet meegerekend).
Ik geloof dat hij er niet bij zal zijn, maar mischien als verassing wel. Wel zeker is dat...

SPOILER

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Lea Brahms ("Booby Trap" (als hologram van zichzelf) en "Galaxy's Child" (TNG)) er bij zal zijn als de vriendin/vrouw van Geordi.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

/END SPOILER

woensdag 21 augustus 2002 @ 18:21:21 #160
1358 Xhorder
He's back...
pi_5478449
quote:
Je neemt dit aan omdat je afgaat op die Grote Schreeuwers die zich Voyager-Bashers noemen, die constant mensen die wel van Voyager genoten hebben ermee lastig vallen. Ik post op de TrekBBS en ik kan je wel zeggen dat er een paar irritante kereltjes de boel zitten te verzieken door het Voyager forum de hele tijd te overladen met voor de hand liggende commentaren en flauwe opmerkingen waar niemand wat aan heeft.
Nou niet alleen de mindless bashers, er zitten ook vaak goeie argumenten tussen. Maar VOY is nou niet echt het succes geworden wat ze ervan hadden verwacht. TNG blijft de serie met hoogste kijkcijfers en de meeste fans, daarom zal het raar zijn voor een fervent TNG fan om Picard orders te zien krijgen van iemand die uit VOY komt, de meest bekritiseerde ST serie. En daar zijn echt wel goeie redenen voor. Ik post trouwens ook op TrekBBS (maar niet op het VOY forum)...
quote:
Je kunt wel tegen Voyager zijn maar het is nou eenmaal canon en daar kan niemand wat aan doen. Het zou dus incorrect voor B&B om de gebeurtenissen in Voyager te negeren (wat ze natuurlijk ook nooit zouden doen omdat het hun stokpaardje is) en persoonlijk, als liefhebber van alle Star Trek incarnaties, ben blij met elke crossover die we eruit kunnen krijgen.
Alles uit Voyager negeren hoeft niet nee, maar Janeway hoeft niet per se admiraal te zijn. Ze was het in de toekomst, die ze later zelf anders heeft laten lopen. Ook zijn ze pas 2 a 3 jaar thuis, zo snel wordt je niet admiraal volgens mij. Het is natuurlijk ook wel raar dat Picard nog steeds rondtuft met z'n Enterprise en niet promotie heeft gekregen (net als Riker... misschien wil ie eindelijk wel eens iets anders).
... na vijf jaar
  woensdag 21 augustus 2002 @ 18:50:31 #161
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_5478834
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 18:21 schreef Xhorder het volgende:
Ook zijn ze pas 2 a 3 jaar thuis, zo snel wordt je niet admiraal volgens mij. Het is natuurlijk ook wel raar dat Picard nog steeds rondtuft met z'n Enterprise en niet promotie heeft gekregen (net als Riker... misschien wil ie eindelijk wel eens iets anders).
Het rare is dan dat ze minstens twee keer promotie moet hebben gekregen, want van captain word je eerst commodore en daarna Rear-Admiral (zeg maar Schout-bij-nacht).
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  donderdag 22 augustus 2002 @ 00:28:32 #162
18413 Summoner
pi_5484572
quote:

[..]

Nou niet alleen de mindless bashers, er zitten ook vaak goeie argumenten tussen.

Mischien, Voyager is mijn minst favoriete Trek serie en ik zie de fouten en gemiste kansen ook wel, maar desondanks heb ik er van genoten en ik zie het nut er niet van in om constant te ruzieen over de waarde van Voyager.
quote:
Maar VOY is nou niet echt het succes geworden wat ze ervan hadden verwacht. TNG blijft de serie met hoogste kijkcijfers en de meeste fans,
Dat is waar, maar een geweldige serie als DS9, imo de beste Trek serie, heeft het ook nooit zo fantastisch gedaan qua kijkcijfers. Slechte promotie en compleet door de massa genegeerd.
quote:
daarom zal het raar zijn voor een fervent TNG fan om Picard orders te zien krijgen van iemand die uit VOY komt, de meest bekritiseerde ST serie. En daar zijn echt wel goeie
redenen voor.
Dat is waar, maar ik zie niet in waarom TNG fans beter behandeld worden dan VOY fans. Ik bedoel, de TNGers krijgen een hele film terwijl het onwaarschijnlijk is dat er van Voyager een film komt. Is een korte cameo dan echt teveel gevraagd?
quote:
Ik post trouwens ook op TrekBBS (maar niet op het VOY forum)...
Grappig. Onder welke nick?
Jij hebt het door. Jij valt de Voyager mensen niet lastig, en zo hoort het toch?
quote:
Alles uit Voyager negeren hoeft niet nee, maar Janeway hoeft niet per se admiraal te zijn. Ze was het in de toekomst, die ze later zelf anders heeft laten lopen. Ook zijn ze pas 2 a 3 jaar thuis, zo snel wordt je niet admiraal volgens mij.
Zit wat in, maar een man als Kirk bijvoorbeeld is ook erg snel tot Admiraal gepromoveerd. Bij Janeway kreeg ik het idee dat ze na 7 jaar ellende in het Delta Quadrant wel een bureaubaantje zou willen, terwijl Picard een man is die er altijd midden in wil zitten (net als Sisko overigens en natuurlijk ook Kirk) en nota bene door Kirk gewaarschuwd is om nooit promotie te accepteren.
quote:
Het is natuurlijk ook wel raar dat Picard nog steeds rondtuft met z'n Enterprise en niet promotie heeft gekregen (net als Riker... misschien wil ie eindelijk wel eens iets anders).
Wie weet, we zullen zien.
  donderdag 22 augustus 2002 @ 00:29:28 #163
18413 Summoner
pi_5484586
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 18:50 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Het rare is dan dat ze minstens twee keer promotie moet hebben gekregen, want van captain word je eerst commodore en daarna Rear-Admiral (zeg maar Schout-bij-nacht).

Ik geloof niet dat de rang van Commodore nog gebruikt wordt in de 24e eeuw. In de 23e eeuw hoor je er nog veel van, maar later niet meer.
pi_5489443
quote:
Mischien, Voyager is mijn minst favoriete Trek serie en ik zie de fouten en gemiste kansen ook wel, maar desondanks heb ik er van genoten en ik zie het nut er niet van in om constant te ruzieen over de waarde van Voyager.
Bij discussies over nieuwe afleveringen (voor Nederland dan) wil ik nog wel eens wat foutjes opmerken , maar verder tja.. Je moet het kijken als je het leuk vind, alleen als mensen rare dingen gaan beweren over DS9 (ook mijn favoriet) dan wil ik nog wel eens VOY aankaarten
quote:
Dat is waar, maar een geweldige serie als DS9, imo de beste Trek serie, heeft het ook nooit zo fantastisch gedaan qua kijkcijfers. Slechte promotie en compleet door de massa genegeerd.
Ik geloof dat DS9 hogere kijkcijfers had dan Voyager, het wordt steeds minder geloof ik, maar dat heeft ook te maken met dat er in Amerika steeds meer concurrentie is. DS9 wordt wel vaak genegeerd door B&B, volgens mij willen ze er niks mee te maken hebben.
quote:
Dat is waar, maar ik zie niet in waarom TNG fans beter behandeld worden dan VOY fans. Ik bedoel, de TNGers krijgen een hele film terwijl het onwaarschijnlijk is dat er van Voyager een film komt. Is een korte cameo dan echt teveel gevraagd?
Of een cameo van een Niner, de serie was er eerder (effe Worf niet meegerekend) . TNG is het origineel van de nieuwe generatie ST series, dus daarom krijgt die nog steeds de meeste aandacht denk ik.
quote:
Grappig. Onder welke nick?
Wat denk je? Xhorder. Maar ik post vooral in het forum over andere sci-fi films en series.
... na vijf jaar
  donderdag 22 augustus 2002 @ 20:00:27 #165
18413 Summoner
pi_5495337
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 12:30 schreef Xhorder het volgende:

Wat denk je? Xhorder. Maar ik post vooral in het forum over andere sci-fi films en series.

Ah, natuurlijk. Vandaar dat ik je daar niet gezien heb, ik kom in dat forum nooit.
  donderdag 5 september 2002 @ 15:42:34 #166
32686 G1Ace
pi_5669597

Dit is de valdore warbird dat zijn debuut maakt in nemesis
sorry voor grote, maar, zo lees ik het:
What we have for you today is an exclusive first glimpse of the big, bad Romulan Warbird from Star Trek: Nemesis... say hello to the Valdore. When Picard sees this on the view-screen, he'll have to zoom out to get the whole effect. It's one sizable Romulan Warbird.
August 1998- March 2018
pi_5669685
quote:
Op donderdag 05 september 2002 15:42 schreef G1Ace het volgende:
[afbeelding]
Dit is de valdore warbird dat zijn debuut maakt in nemesis
sorry voor grote, maar, zo lees ik het:
What we have for you today is an exclusive first glimpse of the big, bad Romulan Warbird from Star Trek: Nemesis... say hello to the Valdore. When Picard sees this on the view-screen, he'll have to zoom out to get the whole effect. It's one sizable Romulan Warbird.

Eindelijk weer een mooie, nieuwe boot. Het is al mijn wallpaper.
Nu nog een plaatje van een Bird-of-prey vinden op deze resolutie en ik ben een gelukkig man.
pi_5669716
oeh de Valdore jah ik heb hem ook al full-res op mn pc staan, echt mooi gemaakt
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
  donderdag 5 september 2002 @ 17:08:43 #169
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_5671443
Weeeyheeey!
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  vrijdag 6 september 2002 @ 00:50:54 #170
18413 Summoner
pi_5679275
Lekker wijf he, die nieuwe Romulaanse bak.
pi_5873561
OK mensen de official trailer is al op internet voor zijn premiere op maandag:
http://www.tvsched.com/mediatrek/movies/st10_trailer.mpeg

Screen cap:

De trailer is al zeg ik het zelf echt mega vet ik kan niet wachten to de film in de bios is!!

pi_5893963
hm... t moet nu echt niet lang meer duren..........

Doei.
pi_5894000
tot 13 maart

(maar dat wist jij al :-) )

pi_5894651
jaja lieverd...
Doei.
  vrijdag 20 september 2002 @ 14:38:32 #175
17061 mvt
blame Canada
pi_5894706
quote:
Het is natuurlijk ook wel raar dat Picard nog steeds rondtuft met z'n Enterprise en niet promotie heeft gekregen (net als Riker... misschien wil ie eindelijk wel eens iets anders).
In "All Good Things part 2" (de afsluiter van TNG), waarin Picard in 3 tijdlijnen tegelijkertijd verkeerd ("heden", afl 1 en 25 jaar in de toekomst) komt opeens Admiral Riker aantuffen met de NCC1701-C met 3e warpdrive en cloak
We were to understand there would be pie and punch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')