quote:hehe, ik was al bezig om een bijpassende foto te vinden
Op woensdag 03 april 2002 13:13 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Hehehehe
Dat wordt dus binnenkort weer fotosoepen.
quote:Ga dan maar alvast sparen:
Op woensdag 03 april 2002 12:46 schreef Faithy het volgende:
Weet ik.. ik houdt gewoon vast aan de serie TNGDie is gewoon beter dan de meeste films bij elkaar, met uitzondering van First Contact
Star Trek - The Next Generation compleet op DVD!
![]()
oops, zag je post in dat topic niet
Working Title: Star Trek - Nemesis
Story by: Rick Berman, Brent Spiner, John Logan
Screenplay by: John Logan (Gladiator)
Director: Stuart Baird (U.S. Marshals, Executive Decision)
Produced by: Rick Berman
Co-Producer: Peter Lauritson
Executive Producer: Marty Hornstein
Director of Photography: Jeffrey L. Kimball
Composer: Jerry Goldsmith
Senior Illustrator: Rick Sternbach
Makeup: Michael Westmore
Editor: Dallas Puett
Unit Production Manager: Marty Hornstein
Assistant Director: David Sardi
Production Design: Herman Zimmerman
Art Direction: Donald B. Woodruff, Cherie Baker
Costumes: Bob Ringwood
Production Coordinator: Ted Deiker
Sound: Thomas Causey
Casting: Cathy Sandrich Gelfond, Amanda Mackey Johnson
Publicity: Michael Klastorin
Distributor: Paramount
Ik kan niet wachten tot ie uit komt.
Patrick Stewart (Jean-Luc Picard)
Stewart returns to play the role of Captain Jean-Luc Picard. This Picard takes on the Romulans in "Nemesis".
Jonathan Frakes (William Riker)
Jonathan Frakes returns as William Riker. Frakes will not be directing this tenth installment of the Trek films. We really don't want to spoil you on this particular page, but rumor has it that Riker will have several developments in his life happen before the end of this film.
Brent Spiner (Data)
Brent Spiner returns as Data probably for the final time.
LeVar Burton (Geordi La Forge)
Fresh off his win on 'The Weakest Link' in which LeVar was reunited with several Trek alumni. LeVar is back as the Chief Engineer of the Enterprise E.
Michael Dorn (Worf)
Worf was made Federation Ambassador to the Klingon homeworld in the final episode of Deep Space Nine. He will have that title in this film as well.
Gates McFadden (Beverly Crusher)
The Doctor returns and will likely have a little more to do in terms of the story then the last three TNG cast features.
Marina Sirtis (Deanna Troi)
Marina also returns for 'Nemesis'. Her character, much like that of Riker, will undergo significant developments.
Whoopi Goldberg (Guinan)
Whoopi has reportedly been asked to do a cameo appearance in this tenth Trek feature film. It's unknown whether or not she has accepted. If she does appear, it would be the first time since 'Generations' in which we last saw her in a Trek production.
Wil Wheaton (Wesley Crusher)
Wil's cameo has been confirmed. In fact, he has even been giving set reports on his website (wilwheaton.net). Check the news for the latest.
Kate Mulgrew (Kathryn Janeway)
Kate's cameo was confirmed at a convention in which she spoke. We'd like to tell you more, but that might be spoilage you don't want to read... at least on this page. The actress added that her part would require four days of shooting.
Steven Culp (Cmdr. Madden)
Filmography - Thirteen Days (2000) , Nurse Betty (2000) , James and the Giant Peach (1996) , Jason Goes to Hell: The Final Friday (1993) .
Character Description - Commander Martin Madden is a young Starfleet Officer who boards Enterprise towards the end of the film. Shortly before his first meeting with Picard, he seems to be very nervous.
quote:Ik ook!!!!!!
Op donderdag 04 april 2002 17:39 schreef Faithy het volgende:
IK WIL NU DIE FILM!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NU!!!!!
iemand al stiekem een idee waneer hij nou komt ??
[Dit bericht is gewijzigd door appelsientje op 04-04-2002 18:07]
quote:"The film is scheduled for release later this year in the holiday season."
Op donderdag 04 april 2002 17:58 schreef appelsientje het volgende:
* appelsientje heeft er ook zin in![]()
iemand al stiekem een idee waneer hij nou komt ??
Maar ik dacht eigenlijk dat ze hem gelijk uitwilden brengen met starwars ep 2 om lekker te concureren.
We moeten gewoon met z'n allen gaan demonstreren bij Paramount dat ut voortaan veel sneller mot
quote:we binden on vast met kettingen en handboeien aan de oprijlaan(of hek) van hoofd kantoor gaan met zijn allen 24 uur perdag de ST tune heel hard zingen en gaan pas weg als tie eerder uit komt.
Op vrijdag 05 april 2002 09:14 schreef STING het volgende:
in Nederland zal het dus pas Februari/Maart 2003 zijn
Is wel een bloody shame dat er zo'n lange tijd tussen zit tussen de ST films. De release date van ST IX is alweer 11 december 1998 (US). (Februari '99 in NL geloof ik)We moeten gewoon met z'n allen gaan demonstreren bij Paramount dat ut voortaan veel sneller mot
quote:hij zegt toch
Op vrijdag 05 april 2002 09:29 schreef Faithy het volgende:
we???
We moeten gewoon met z'n allen gaan demonstreren bij Paramount dat ut voortaan veel sneller mot
quote:En als ze daar niet voor buigen, huren we een valse opera zangeres in die Klingon opera gaat zingen.
Op vrijdag 05 april 2002 09:22 schreef 22339 het volgende:[..]
we binden on vast met kettingen en handboeien aan de oprijlaan(of hek) van hoofd kantoor gaan met zijn allen 24 uur perdag de ST tune heel hard zingen en gaan pas weg als tie eerder uit komt.
Miloooohtaaaaaaaaaaaaaaahhh *ramen breken*
quote:LOL
Op vrijdag 05 april 2002 09:36 schreef STING het volgende:[..]
En als ze daar niet voor buigen, huren we een valse opera zangeres in die Klingon opera gaat zingen.
Miloooohtaaaaaaaaaaaaaaahhh *ramen breken*
en als dat echt niet lukt huren we zoon stand in comedian in die SPOCK na kan doen en dan de hele dag saaie logica roept door een megafoon
quote:Argh!
Op vrijdag 05 april 2002 09:14 schreef STING het volgende:
in Nederland zal het dus pas Februari/Maart 2003 zijn
Is wel een bloody shame dat er zo'n lange tijd tussen zit tussen de ST films. De release date van ST IX is alweer 11 december 1998 (US). (Februari '99 in NL geloof ik)We moeten gewoon met z'n allen gaan demonstreren bij Paramount dat ut voortaan veel sneller mot
quote:sorry,ik had er gewoon zin an
Op vrijdag 05 april 2002 10:58 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Argh!
quote:*laat Sting verbannen uit regio Rijnmond*
Op vrijdag 05 april 2002 16:07 schreef STING het volgende:[..]
sorry,ik had er gewoon zin an
Via Wil Wheaton's Official Website:
"Oh, and I hear that they've cut me out of the Star Trek movie. Perfect."
And shortly after, Wheaton posted the following...
"I spoke with my manager, and he made some calls about Trek X. The word is that it's too early to know if I'm out or not, and it doesn't make a whole lot of sense to cut my scene, so this may turn out to be a Stupid Internet Rumor(tm). I am grateful that I have good people working for/with me, who care about my career as much as I do."
quote:Maar Wesley was toch vertrokken met the Traveler (of iets in die trant), het heelal in, om z'n krachten te ontwikkelen? Hoe weet ie dan dat ome Will gaat trouwen, je stuurt niet effe een kaartje naar de andere kant van het universum..
Op vrijdag 26 april 2002 11:17 schreef 22339 het volgende:
voor alle anti WESLEY CRUSHER mensen is er nog hoop.Via Wil Wheaton's Official Website:
"Oh, and I hear that they've cut me out of the Star Trek movie. Perfect."
And shortly after, Wheaton posted the following...
"I spoke with my manager, and he made some calls about Trek X. The word is that it's too early to know if I'm out or not, and it doesn't make a whole lot of sense to cut my scene, so this may turn out to be a Stupid Internet Rumor(tm). I am grateful that I have good people working for/with me, who care about my career as much as I do."
quote:ik weet niet of je nemesis nieuws volgt maar het stond al een tijdje vast dat ie een cameo maakt.
Op vrijdag 26 april 2002 12:29 schreef Xhorder het volgende:[..]
Maar Wesley was toch vertrokken met the Traveler (of iets in die trant), het heelal in, om z'n krachten te ontwikkelen? Hoe weet ie dan dat ome Will gaat trouwen, je stuurt niet effe een kaartje naar de andere kant van het universum..
en dat van de traveler weet ik niet of tie wel mee ging enzoow. volgensmij was de laatste aflevering met de traveler op die indianen planeet.
quote:Ja ik wist al een tijdje dat ie een cameo had in Nemesis, maar nu stel ik pas de vraag of het wel klopt met hoe ze zijn karakter in de serie hebben ontwikkeld. Dat van de Traveler was idd op een indianenplaneet, waar op het eind Wesley met de Traveler meeging, zo ver ik het me kan herinneren.
Op vrijdag 26 april 2002 14:13 schreef 22339 het volgende:[..]
ik weet niet of je nemesis nieuws volgt maar het stond al een tijdje vast dat ie een cameo maakt.
en dat van de traveler weet ik niet of tie wel mee ging enzoow. volgensmij was de laatste aflevering met de traveler op die indianen planeet.
In een interview met de acteur die Worf speelt vertelde hij dat Worf geen opmerking maakt in Nemesis over z'n relatie met Troi (wat in S6 van TNG plaatsvond).
Ergens wel logisch, want daarna is Worf al getrouwd geweest met Jadzia, maar het zou wel grappig zijn als Worf iets tegen Riker zou zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |