quote:Screener = DVD of VHS die wordt verspreid door de filmmaatschappij voor recensisten enzo = goeie kwaliteit dus
Op vrijdag 10 januari 2003 19:08 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Wat is wat ook alweer? Ff een 'glossary'?
Telesync = in de bioscoop opgenomen met camera = beeld is kut en geluid zo mogelijk nog kutter.
Telecine (zie je niet veel) = telesync opgenomen in bios met koptelefoonaansluiting = beeld is kut, geluid is OK
Ontopic: Komt er nog een marathon voor deze in Amsterdam? Zou wel tof zijn, want de vorige 2 waren echt supercool.
quote:In denk het niet. Er is al een marathon geweest en die was afgelopen najaar in Eindhoven. (ST6,7,8,9)
Op vrijdag 17 januari 2003 14:35 schreef Miwe het volgende:
Ontopic: Komt er nog een marathon voor deze in Amsterdam? Zou wel tof zijn, want de vorige 2 waren echt supercool.
Die vond ik een beetje tegenvallen, omdat er geen film was waarnaar je kon uitkijken (zoals bij de vorige marathon(s)) en de films zaten allemaal nog vrij fris in m'n geheugen.
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 14:35 schreef cptmarco het volgende:
inderdaad, na een tweede keer beter gezocht te hebben, heb ik het nu wel gevonden: 13 Februari![]()
quote:OK, kan iemand me ff updaten? Kwam er helaas vrij laat achter dat er zoiets is als "Startrek Nemesis". Maar heb het internet afgestroopt, en er lijkt geen enkele grote bioscoopagenda te vinden te zijn waar de zoekopdracht "Startrek Nemesis" wat oplevert? Wat is er nou precies gaande? Aan de bovenstaande 2 posts concludeer ik dat de film voor het grote publiek over 10 dagen open gaat, en al gezien is door een stel mazzelpikken, maar waarom zie ik dan nergens aankondigingen staan op nl. sites?
Op dinsdag 31 december 2002 20:37 schreef vicz het volgende:
Goed... nieuws.... ik heb hem deze zaterdag gezien.... en hij is!!!!
quote:Nee, een marathon zonder nieuwe film lijkt mij ook niet echt tof.
Op maandag 27 januari 2003 16:19 schreef STING het volgende:[..]
In denk het niet. Er is al een marathon geweest en die was afgelopen najaar in Eindhoven. (ST6,7,8,9)
Die vond ik een beetje tegenvallen, omdat er geen film was waarnaar je kon uitkijken (zoals bij de vorige marathon(s)) en de films zaten allemaal nog vrij fris in m'n geheugen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |