Ik ben absoluut niet racistisch en dat meen ik , maar wat me (ons) nu weer overkwam
Situatie:
Ik kwam terug uit Arnhem (na het zien van een dramatische wedstrijd: Club Brugge - Ajax) samen met 2 vrienden, we stapten uit bij onze halte en wilde oversteken, nadat de bus door reed. (1 en 2 zijn mijn vrienden en IK ben IK!)
Normaal wachten we totdat de rijtuigen, na de bus, zijn doorgereden. In dit geval besluiten 1 en 2, na het uitstappen, alvast door te lopen.
Omdat zij daar iets eerder waren dan ik was, konden zij (1 en 2) nog achter de bus langs.
Er komt een VW-golf aan (VW golf 3, met 3 mensen erin om precies te zijn) Zoals op het plaatje te zien is.
Ik tracht nog voor langs te gaan, maar dat red ik niet. Ik wacht en gebaar dat zij eerst moeten door rijden.
Er ontstaat een twijfel uit de VW-kant en hij rijdt achteruit omdat hij wilt dat ik volgens de regel voorrang krijg via het Zebra-pad.
Ik gebaar hem vriendelijk *ach rij door ik wacht wel, kleine moeite (dit meen ik overigens serieus)*
Enfin... Hij laat mij er toch voor langs schieten... zo...mooi... dank u (dacht ik)!
Niets vermoedend lopen wij door (persoon 1 en 2 en IK natuurlijk).
Beginnen ze langzamer te rijden en met slippende banden ons te imponeren (we reageerden niet omdat we niet door hadden dat ze het tegen ons hadden )
Draaien ze het raam open en beginnen ze te schelden:
"WAT MOET JE NOU?!"
*We Kijken*
Zitten er 3 Marokkanen (of Turken) in die auto.
Raampje open dreigen en schelden: "wat moet je nou... sukkel!"
Wij op een normale manier: "wat nou dan weer?" "wat is het probleem?"
Zij schelden en willend om uit te stappen (is gelukkig niet gebeurd)
Grrrrrrrrrrr........... Hier krijg je dus een hekel aan buitenlanders door
Krijg echt foute gevoelens voor deze mensen!
quote:Dus een racist geworden dus door een vervelend incident.
Op woensdag 10 december 2003 02:39 schreef Escape2Dawn het volgende:
Grrrrrrrrrrr........... Hier krijg je dus een hekel aan buitenlanders door
Krijg echt foute gevoelens voor deze mensen!
Wat heeft de nationaliteit van de inzittenden danwel racisme van doen met dit alles?
quote:Op deze manier wel ja
Op woensdag 10 december 2003 02:47 schreef Steijn het volgende:
Het tuig. Ze roepen het zo over zichzelf af.
En daar moeten wij ons voor behoeden vind ik
quote:Tja, vaag verhaal, maar dat soort gastjes zie ik regelmatig. Ik begrijp het volkomen. Moedeloos word je er van.
Op woensdag 10 december 2003 02:48 schreef Escape2Dawn het volgende:[..]
Op deze manier wel ja
En daar moeten wij ons voor behoeden vind ik
quote:
Op woensdag 10 december 2003 02:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Er staat een zwaailicht op de golf getekend, ik denk dat ze al gearresteerd waren!
quote:Heb je spuit 11 ook weer
Op woensdag 10 december 2003 02:53 schreef KastanHoHoHova het volgende:
Heb je wat tegen Marokkanen ofzo?
quote:Ja, wel als ze zich zo bagger gedragen. Iets mis mee?
Op woensdag 10 december 2003 02:53 schreef KastanHoHoHova het volgende:
Heb je wat tegen Marokkanen ofzo?
quote:Nee hoor! Ik ben geen LPF-stemmer! (Vind ik te simpel!)
Op woensdag 10 december 2003 02:47 schreef Megumi het volgende:[..]
Dus een racist geworden dus door een vervelend incident.
Al had ik een verkeerd gebaar gegeven (wat ik niet heb gedaan!!!)...had gedacht: " I don't care!" en was door gereden.
Overdrijven is ook een vak hoor.
het is rood bij de voetgangers oversteekplaats.. naja meer mensen lopen wel eens door, dus dat zie ik nog wel door de vingers..
loop een buitenlander (geen id waarvandaan) dus ook door.. ziet ie een bus aankomen.. gaat ie expres langzamer lopen (door rood dus) dus die bus toeter en remt af.. hij is net voor de bus aande overkant. draait ie zich om, spuugt tegen de bus en begint te vloeken en wil tegen bus gaan slaan.. de buschauffeur reed gelukkig door.. jammer dat die remmen van die bus t deden..
De buschauffeur was het zat en zette dus bus stil. Het tuig moest de bus uit, maar deed dit niet. Verder kan je niks want zij zijn met z'n tienen en de rest van passagiers bestaat uit de chauffeur, een omaatje en een tenger studentje (ik dus ). De chaffeur reed later wel verder maar ik miste wel mijn trein.
quote:Kijk dat is een normale reactie.
Op woensdag 10 december 2003 02:57 schreef Escape2Dawn het volgende:Het geeft me gewoon een irritant gevoel. Ik blijf het wel TYPISCH vinden.
Itt deze:
quote:
Grrrrrrrrrrr........... Hier krijg je dus een hekel aan buitenlanders doorKrijg echt foute gevoelens voor deze mensen!
![]()
quote:Wat heeft dat nu weer met LPF te maken???
Op woensdag 10 december 2003 02:57 schreef Escape2Dawn het volgende:[..]
Nee hoor! Ik ben geen LPF-stemmer! (Vind ik te simpel!)
Het geeft me gewoon een irritant gevoel. Ik blijf het wel TYPISCH vinden.Al had ik een verkeerd gebaar gegeven (wat ik niet heb gedaan!!!)...had gedacht: " I don't care!" en was door gereden.
maar ik had t wel eerst gewaarschuwd dat als ze op mij gooide ze eruit vloog..
zij luisterde niet.. gooi naar mij.. raak dus..
ik druk op knopje.. bus remt af bij halte.. ik haar uit de stoel gesleurd en naar buiten geduwd..
de chauffeur was haar geklier ook zat dus die reed leuk door ..
quote:Goedzo.
Op woensdag 10 december 2003 03:03 schreef Kindred_Spirits het volgende:
ik druk op knopje.. bus remt af bij halte.. ik haar uit de stoel gesleurd en naar buiten geduwd..
de chauffeur was haar geklier ook zat dus die reed leuk door ..
quote:Ik had dit soort posts wel verwacht, maar er is toch een bepaalde kloof tussen cultuur en mentaliteit
Op woensdag 10 december 2003 02:58 schreef Chaosma het volgende:
En als het nou blanke nederlanders waren geweest, had je dan nu ook een hekel aan alle blanke nederlanders?Overdrijven is ook een vak hoor.
Trouwens blanke Nederlanders met dit soort gedrag zou ik ook sukkels vinden!
Het eerste zijn racisten!
.
.
.
En het tweede zijn Marokkanen.
quote:Het was toch wel een Marokkaans meisje he? Om on-topic te blijven
Op woensdag 10 december 2003 03:03 schreef Kindred_Spirits het volgende:
ik heb een keer een meisje (van 14 jaar) de bus uit gegooid omdat ze met kauwgom was aan het gooien..
quote:nou, dit is geen bullshit.. haar opa was turks ofzoiets.. weet ik het.. ze is iniedergeval een beetje turks... ontopic dus
Op woensdag 10 december 2003 03:07 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Het was toch wel een Marokkaans meisje he? Om on-topic te blijven
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |