Als je zeker door wil dan moet je een wegwerpcamera in je boxershort stoppen en dan kom je er wel door ze graaien echt niet in je ballen dus succes en oh ja waar ga je naartoe ???
Afgelopen maand Radiohead in Gelredome, durfde m helaas niet mee te nemen.....
Ze vroegen of ik blablabla in mn tas had. Ik zei nee en ik kon doorlopen!
Maar met een beetje intelligentie en fantasie, moet het toch zeker mogelijk zijn je camera veilig en wel naar binnen te loodsen
over een huis-tuin-keuken camera'tje wordt nooit gezeurt.
Kom je aanlopen met een aanhangwagen om je telelens te vervoeren, dan heb je een grote kans dat je hem niet meekrijgt (uitzonderingen daargelaten).
Wat bv bij Live voor de deur hing was een logo dat je niet mocht flitsen. Verder was foto's nemen geen probleem, waarschijnlijk ook niet met een meer profi cam.
Bij de meeste concerten worden kwaliteitscamera's geweerd omdat men niet wil dat je er geld mee maakt, want dat gaat ten koste van de eigen merchendising
En als je een uitgebreidere camera meeneemt en ze nemen die in beslag dan kun je die aan het eind van de avond weer ophalen.
Tip: stop je camera in een zijvakje en stop iets in je tas dat niet meemag zoals een flesje water. Als ze dan in je tas kijken en zeggen: dat flesje mag niet mee! doe je heel onschuldig, oh nee, echt niet, wist ik niet! En kijk er vooral heel dom bij, daarna kijken ze niet meer in je tas en mag je doorlopen.
"Heb je een fototoestel bij je?"
"Ja"
"Een digitale?"
"Nee"
"Ok dan is het goed"
quote:Er bestaan natuurlijk ook concertfotografen die werken voor magazines enzo, en die kunnen gewoon een perspas aanvragen.
Op woensdag 10 december 2003 22:25 schreef rubstar het volgende:
ik verbaas me altijd over het aantal mensen die gewoon een digitale camera mee hebben. En dan niet zo'n kleintje, maar gewoon een grote met 100x zoom lens (overdreven) enso... ik vraag me echt af hoe ze die mee naar binnen krijgen....
quote:Die tip werk super
Op woensdag 10 december 2003 14:51 schreef Catsy het volgende:
Tip: stop je camera in een zijvakje en stop iets in je tas dat niet meemag zoals een flesje water. Als ze dan in je tas kijken en zeggen: dat flesje mag niet mee! doe je heel onschuldig, oh nee, echt niet, wist ik niet! En kijk er vooral heel dom bij, daarna kijken ze niet meer in je tas en mag je doorlopen.
Ik doet altijd ook zo
quote:wat ook kan is je digicam of wat dan ook even verstoppen in je tas in een plastic zak ofzo, en dan zo'n wegwerpding dr boven op leggen, als ze die eenmaal gezien hebben zullen ze niet verder zoeken naar andere cams lijkt me.
Op donderdag 11 december 2003 17:23 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
Die tip werk super
Ik doet altijd ook zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |