God ziet U. Hij houdt de sterren in het holle van zijn hand.quote:
Als ik nou vorig jaar trouw meegeleze nhad, had ik er een citaat tegenover kunnen plaatsen.quote:Op woensdag 29 december 2004 01:13 schreef corc het volgende:
[..]
God ziet U. Hij houdt de sterren in het holle van zijn hand.
Die andere karakters neem ik een stuk minder serieus. Ze relativeren eigenlijk alleen het vreemde van Frits maar een beetje. Ze zijn de "they" uit de gedichten van Edward Lear.quote:Op woensdag 29 december 2004 01:19 schreef Seborik het volgende:
Wat een gepsychologiseer en dat zo laat.
Ik vind het wel mooi, dat er niet wordt ingegaan op de andere karakters. Geen innerlijke poespas van de rest, maar alleen van Frits en dat is fijn, want het maakt het plaatje completer wat betreft het gebrekkige.
Je kunt ook gewoon wat belachelijks zeggen om iemand over de pis te helpen. Geheel in stijl en overeenkomstig met de rest.quote:Op woensdag 29 december 2004 01:22 schreef Koekepan het volgende:
Ja, ik ben pas bij hoofdstuk drie, ik heb geen recht van spammen!
Ik vind het prima om iemand over de pis te helpen (wat een uitdrukking), maar dan liever geen liefhebber van De avonden, a.u.b.quote:Op woensdag 29 december 2004 01:24 schreef Seborik het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon wat belachelijks zeggen om iemand over de pis te helpen. Geheel in stijl en overeenkomstig met de rest.
Zegt de vader; ruim je het wel zelf even op?quote:Op woensdag 29 december 2004 01:24 schreef corc het volgende:
Kent er niemand een bizar verhaal ?
Ik ken er nog wel een...
De doktor komt bij een vader, van een dochter en een zoon...
Ze zijn een noodzakelijk tegenwicht. Maar ik vind dat wat makkelijk hoor. Daar had je je minder makkelijk van af kunnen maken Gerard, denk ik dan.quote:Op woensdag 29 december 2004 01:34 schreef Seborik het volgende:
Dat ligt eraan wat je onder cardboard verstaat, KP. Ze illustreren het interpersoonlijk vermogen van Frits en maken door het gebrek het plaatje compleet. Simpel maar doeltreffend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |