Ongezellig hoor! Maar ja, dan niet, wat jij wil. Je weet namelijk al wat je mist natuurlijk.quote:Op maandag 12 december 2005 14:42 schreef zodiakk het volgende:
Zonder corc is dit topic niet gezien. Zijn telefoon zal ook wel niet stilstaan de komende weken...
Ik meld mij bij deze dus af.
Nee, de bessen-appel natuurlijk!quote:Op maandag 12 december 2005 19:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zal ik dan alvast de champagne ontkurken?
Natúúrlijk doet corc mee.quote:Op maandag 12 december 2005 19:44 schreef ASquare het volgende:
[..]
Ongezellig hoor! Maar ja, dan niet, wat jij wil. Je weet namelijk al wat je mist natuurlijk.
Ik heb overigens het sterke vermoeden dat corc binnenkort nog wel eens een blik op zijn topic zal komen werpen, uit nieuwsgierigheid. Of om fijn mee te doen, wie weet.![]()
En, lig je nog op schema?? of wordt het toch 2007quote:Op maandag 3 januari 2005 15:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben inmiddels bij hoofdstuk 5, mensen!
Zoals het er nu naar uit ziet, ga ik het wel redden voor 2006...
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het wordt 2007, AR.
Ik heb ze staan. 8 cd's voor nog geen 30 euro. Bij iedere fatsoenlijke boekhandel te bestellen. Koopje dus.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden
Ach, ik lees net van Cioran dat er ook cd's van zijn waar Reve himself voorleest???
Misschien is dat een goed idee...
Misschien luister ik dan wel mee
Ja, & dan daarna zeker gaan zeggen: "Het boek was beter!".quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:33 schreef Frollo het volgende:
Of mag ik ook de film kijken?
Ja, ik heb precies hetzelfde. Ik heb deadlines op de 20e en 21e, maar op de 22e kan ik eindelijk rust ervaren (alleen de 23e ga ik niet kunnen lezen door werkverplichtingen en de kerstborrel daarvan).quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:40 schreef ASquare het volgende:
& verder: leuk, al jullie enthousiasme! Ik kijk er al naar uit. (Ook omdat op de 22e de voor-de-kerst-moet-er-opeens-vanalles-af-drukte voorbij zal zijn, dat ook.)
Nou, als Zodiakk niet meedoet, dan doe ik ook niet mee.quote:Op maandag 12 december 2005 14:42 schreef zodiakk het volgende:
Zonder corc is dit topic niet gezien. Zijn telefoon zal ook wel niet stilstaan de komende weken...
Ik meld mij bij deze dus af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |