abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15409878
Je kan jezelf gewoon anders noemen, doe ik ook, je moet dan idd wel op de officiele documenten je echte naam of namen neerzetten.
Daarom staat er ook HEEL wat anders bij mijn ROEPnaam dan bij mijn namen en achternaam.

Dat verhaal van je mag de letters gebruiken die je hebt gaat volgens mij niet meer op.

Wat ik wel weet is dat ik hier dus nu tussen de 300 en 400 euro moet neerleggen om mijn achternaam te veranderen. En dan zijn ze hier nog moeilijker in het veranderen van je voornaam.

Persoonlijk mogen ze van mij mn voornamen zo laten, alleen mn achternaam wordt veranderd, mensen die ik ken noemen me toch met de naam wat ik wil en stel me met die naam ook altijd zo voor...

'The world is mine'
pi_15409954
Ik wil mijn voor- en achternaam veranderen naar Kork Birgkluit, mag dat?
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
pi_15410109
mijn vriend komt uit Yugoslavia en heet sasa.
Toen hij zijn nederlandse paspoort aanvroeg, heeft ie in zijn voornaam veranderd in sacha en dat was gewoon gratis
Eigenwijs is ook wijs ;)
pi_15415291
quote:
Op zondag 14 december 2003 19:56 schreef Vickjuh het volgende:
mijn vriend komt uit Yugoslavia en heet sasa.
Toen hij zijn nederlandse paspoort aanvroeg, heeft ie in zijn voornaam veranderd in sacha en dat was gewoon gratis
Ja, ik ben eigenlijk ook Jeliezawieta maar dat kunnen ze al helemaal niet schrijven... lol.

Je moet ze gewoon wijsmaken dat dat is hoe je het uitspreekt en dan schrijven ze dat in je paspoort op...

pi_15421870
quote:
Op zondag 14 december 2003 22:51 schreef Sessy het volgende:

[..]

Ja, ik ben eigenlijk ook Jeliezawieta maar dat kunnen ze al helemaal niet schrijven... lol.

Je moet ze gewoon wijsmaken dat dat is hoe je het uitspreekt en dan schrijven ze dat in je paspoort op...

Ja idd
Eigenwijs is ook wijs ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')