quote:Hoe gaat het met je?
Op donderdag 19 februari 2004 18:22 schreef N_I_ het volgende:
Trouwens als iemand nog vragen heeft... vraag maar raak
ik moet er ook nog ooit aan geloven, ik zie het nu nog niet echt zitten
*eerst een bezoek naar de huisarts waar hij bekijkt of mijn huid inderdaad te strak zit.
*ik wordt doorgewezen naar de uroloog waar hij mijn pik inspecteert ( en ik mag kiezen wat voor verdoving ik wil, plaatselijk of volledig )
*als ik voor een volledige verdoving kies krijg ik een gesprek met de anesthesist ( verdovingsarts )
*ik krijg daarna een intakegesprek over hoe de operatie gaat verlopen
*de datum is inmiddels vastgesteld en ik kom op het ziekenhuis aan.(7.30-7.45) De afdeling waar ik verbleef heet dagverpleging, je zit met meerdere patienten op een kamer ( een hal )
* ik word weggeveord naar de 'verkoeverkamer' waar ik 15 min verblijf.
* na die 15 minuten kom ik op de operatiekamer aan. Ik word 'klaargemaakt" voor de operatie. Het laatste wat ik me kan herinneren is dat de dokter ( of broeder ) mijn een masker opdeed en zei dat ik me duizelig kon gaan voelen
* DIEPE SLAAP WAARIN JE NIKS VAN DE OPERATIE MEEKRIJGT
*ik word wakker op de verkoeverkamer (9.45-10.00 )
*ik wordt teruggebracht naar de dagverpleging. Krijg iets te eten. Bel mijn moeder op die me op komt halen en om 11.30 mag ik weg
^^
OK na de operatie:
De sensatie van mijn penis die tegen mijn onderbroek aanscheurt is erg raar maar je went eraan.
Pissen/Douchen is ook 'raar' maar je went overal aan.
's ochtends wakker worden is een hel. ( die hechtingen in je stijve pik voel je nu dus echt wel )
De moeilijkste is niet masturberen, je moest 3 weken rust nemen maar ik heb het gewoon na anderhalve week gedaan
( met veel pijn en moeite )
Dit was het zo'n beetje. Kunnen we hier geen sticky van maken voor alle mensen die dit zullen ondergaan als een soort geruststelling ?
quote:jep, bedankt!
Op donderdag 19 februari 2004 22:02 schreef N_I_ het volgende:
Dit was het zo'n beetje. Kunnen we hier geen sticky van maken voor alle mensen die dit zullen ondergaan als een soort geruststelling ?
Laatste vraag: waarom heb je voor de complete verdoving gekozen ipv plaatselijk?
quote:Ummm... omdat ik het nogal eng vond. Ik ben overigens wel blij dat ik voor een complete verdoving heb gekozen omdat mijn 'laken' die ik tijdens de operatie omhad nogal bebloed was. Ik denk niet dat ik het had willen meemaken.
Op donderdag 19 februari 2004 23:09 schreef Famas het volgende:[..]
jep, bedankt!
ik laat het dit jaar nog niet doen..misschien volgend jaar ofzo.
Ik zie er toch een beetje tegenop, een wildvreemde die aan je pielemuis loopt te sleutelenLaatste vraag: waarom heb je voor de complete verdoving gekozen ipv plaatselijk?
Je moet het trouwens niet uitstellen. Waarom zou je? Hoe sneller, hoe beter.
Ik ben zelf ook besneden, ook vanwege een te strakke voorhuid... Ik heb gekozen voor de plaatselijke verdoving... De arts had het idee dat hij alle tijd had, maar dat bleek aan het einde toch wel tegen te vallen... Het hechten deed toen toch wel pijn... Anyway, het bloedbad viel reuze mee... Wel was ik blij dat mijn vriendin meegegaan was om terug te rijden, want in de auto zat ik op het randje van een black-out, puur vanwege de pijn... De verdoving was uitgewerkt, en daarna was het snel overstappen op ibuprofen... Het heeft mij een aantal dagen gekost voor ik weer mijn bed uitkwam...quote:Op donderdag 19 februari 2004 22:02 schreef N_I_ het volgende:
[Uitleg over de operatie geknipt]
Bij mij gaat de voorhuid niet automatisch achter de eikel als ie stijf is. Kan 'm wel over de eikel trekken , maar verder gaat ie niet. Het toompje wordt ook wittig , dan staat ie best strak denk ik.quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:45 schreef The-Sorcerer het volgende:
Hoe strak was je voorhuid dan?
Die van mij gaat als hij volledig stijf is nog wel achter de eikel... maar daar zit hij dan ook wel heel erg strak gespannen
Das bij mij ook zo, maar heb dus geen idee of dat té strak is...quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:37 schreef Mogiin het volgende:
[..]
Bij mij gaat de voorhuid niet automatisch achter de eikel als ie stijf is. Kan 'm wel over de eikel trekken , maar verder gaat ie niet. Het toompje wordt ook wittig , dan staat ie best strak denk ik.
Ik ga geen fotos van mijn geslachtsdeel hier plaatsen maar ik heb hier wat fotos van www.besnijdenisinfo.nl als je geinteresseerd bent:quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:28 schreef Ipkiszz het volgende:
Stuur is een foto ben benieuwd hoe dat er uit ziet..![]()
Kusss
Weetnie, toen ik 4 was masturubeerde ik nog niet.. Maar ik denk niet dat het minder lekker is als mensen met voorhuid..quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:36 schreef Bigsmile het volgende:
Kan jij mijn vragen over masturberen beantwoorden?
Gaat het nu anders? Voelt het anders?
Vreemd naampje... bannetje?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:34 schreef Hidolf-Atler het volgende:
BESNIJDENIS MOET VERBODEN WORDEN ZONDER UITDRUKKELIJKE TOESTEMMING VAN DE PERSOON IN KWESTIE!!!!! ALS HET VAN MIJ AFHANGT, VLIEGT IEDEREEN DIE IEMAND BESNIJDT OF LAAT BESNIJDEN ZONDER ZIJN TOESTEMMING, VOOR JAREN ACHTER DE TRALIES!!!!!!!!!!!!!!!!
1. Jaquote:Op zondag 29 februari 2004 13:48 schreef Bigsmile het volgende:
Ik heb nog drie praktische vragen:
1. Moet je altijd eerst naar de huisarts of kun je ook direct naar een uroloog?
2. Wat zijn de kosten?
3. Wat is de wachttijd?
Dat gaat heel langzaam, en als je als volwassene wordt besneden heb je 18 jaar extra.quote:erodome
Dat het steeds ongevoeliger wordt is ook niet waar...
1. Als je mazzel hebt wel ja.quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:08 schreef The-Sorcerer het volgende:
2 vragen....
1. Moet je voorhuid nou helemaal naar achteren gaan als je een stijve krijgt?
2. Moet je je voorhuid nou achter de eikel doen als je een condoom om doet? of maakt dat niet uit ?
Te kort: oprekkenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:58 schreef Mogiin het volgende:
Ik lees vaak dat een besnijdenis helemaal niet nodig is. Dat veel mannen met een nauwe voorhuid , een kort toompje (dat je zo'n rol huid achter de eikel krijgt als je de voorhuid naar achter trekt) of met een lange voorhuid (dat de voorhuid steeds weer omhoog over de eikel schuift) gewoon pijnloos sex hebben.
de oorsprong moet je zoeken in zandbak warme landen waar weinig water is en waar smegma tot een aubergine kan leiden.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:06 schreef Scandum het volgende:
[..]
Het enige wat me echt misselijk maakt is dat de hele voorhuid zo maar effe geamputeerd wordt bij een klein kind dat er de ballen van snapt.
Baas over eigen slurf!!
Dat is echt nonses, heb genoeg besneden mannen gehad om te weten dat dit echt nonses is, je krijgt er geen cm dikke eeltlaag op ofzo.....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:30 schreef Scandum het volgende:
[..]
Dat gaat heel langzaam, en als je als volwassene wordt besneden heb je 18 jaar extra.
[..]
bij mij klagen ze na 3 minuten al over kramp in hun kakenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is echt nonses, heb genoeg besneden mannen gehad om te weten dat dit echt nonses is, je krijgt er geen cm dikke eeltlaag op ofzo.....
Ze zijn alleen vaak wat beter bestand tegen pijpen, maar dat is alleen maar goed, na 5 minuten als "voorspel" zuigen je mond volgekwakt krijgen is jammer
Dat is een fabeltje ben ik bang. Anders waren er wel verhalen over gevangenen die zich jaren lang niet konden wassen die d'r zonder lul uitkwamen omdat die er af gerot was of andere spook verhalen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:13 schreef zoalshetis het volgende:
de oorsprong moet je zoeken in zandbak warme landen waar weinig water is en waar smegma tot een aubergine kan leiden.
Was het maar waar, dan is je lul wat dikker en dat vinden de vrouwen toch alleen maar fijn, een lekkere dikke lollie om op te sabbelenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:00 schreef erodome het volgende:
Dat is echt nonses, heb genoeg besneden mannen gehad om te weten dat dit echt nonses is, je krijgt er geen cm dikke eeltlaag op ofzo.....
Ik heb dus ook zoiets gehad op jonge leeftijd en zal waarschijnlijk nog wel besneden moeten worden, maar wat ik me afvraag; doet dat tegenwoordig nog steeds zo zeer of zijn daar goede pijnstillers voor?quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:45 schreef pukkiepuk het volgende:
nou ik heb er dus niet echt zelf voor gekozen (ik was 5) maar ik kon er wel een moord voor doen om tijdens plassen van die ontzettende pijn af te komen..........niks van die nadelen woog op tegen steeds weer die pijn
ik herinner me momenten huilend vd pijn op de wc
en ik heb er verder geen problemen mee, ben er eerder blij mee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |