abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 december 2003 @ 17:02:00 #1
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_15278416
Mijn ma heeft pas een nieuwe corsa gekocht omdat ze er al een had en deze auto beviel haar wel goed. De ouwe corsa kon met één druk op de afstandsbediening de portier van de bestuurder openen. Een tweede druk opende de rest van de deuren.
Bij de nieuwe is dit niet meer het geval en openen bij de eerste druk op de afstandebediening alle portieren. Nu denkt ze dat dit onveilig is en er mensen aan de andere kant van de auto nu zo in kunnen stappen.

Wie weet er hier de oplossing voor zodat mijn ma niet naar de dealer terug hoeft te rijden en bij de eerste druk op de afst.bed. alleen de bestuurdersportier opent?

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_15278565
Volgens mij heeft Opel niet zo'n systeem.
Ik denk dat er in de "oude" Corsa achteraf een cv+afstandbediening is ingebouwd.

Wat voor type Corsa was het? A, B of C?

dinsdag 9 december 2003 @ 17:15:37 #3
30443 fris
pure frisheid
pi_15278757
heeft wel zo'n systeem, die van mijn moeder heeft dat ook (een druk, een deur, tweede keer andere deuren)

is ook een wat oudere al...

dinsdag 9 december 2003 @ 17:25:15 #4
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_15278968
De ouwe was van 2001 en de nieuwe van 2003 dus,..

Maar naar mijn mening zijn de nieuwe Corsa's sinds ±2000 (zie pic) al standaard met cv geleverd. Het verschil me de ouwe en de nieuwe is dat de nieuwe een ander type motor (twinport?) heeft en deze heeft 5 deuren en de ouwe 3 deuren en was de confort uitvoering.

dit hok:

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_15280501
Volgens mij kan het systeem anders geprogrammeerd worden zodat het weer als voorheen werkt, ff langs de dealer dus
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  dinsdag 9 december 2003 @ 19:46:46 #6
32050 Roadster
Heb jij cabrio ofzo?
pi_15282656
Een bekende van me heeft zo'n corsa uit 2003, gaat gewoon eerst het portierslot aan de bestuurderskan open en bij de 2e druk op de knop de rest pas.

Ik zou het even navragen bij de dealer, misschien is er wat mis met de cv.

If everything is under control, you're not going fast enough!!!
pi_15289423
Ik heb afgelopen jaar gelesd in een Opel Corsa 1.7TDI 5 deurs. En de cv was gewoon, 1 druk op de knop ALLE deuren dicht of open. Niks alleen bestuurderskant.
白馬非馬也
善夢非夢也
美女非女也
你非夢也
pi_15291576
Hmm, misschien comfortsluiting ofzo
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
(correct me if i tell bullshit
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)

Vectra 1.8 16v GL van '97 heeft iig af-fabriek cv met ab, 1x drukken, alles open.

woensdag 10 december 2003 @ 09:58:08 #9
32050 Roadster
Heb jij cabrio ofzo?
pi_15295237
quote:
Op woensdag 10 december 2003 00:14 schreef yup het volgende:
Hmm, misschien comfortsluiting ofzo
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
(correct me if i tell bullshit
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)

Vectra 1.8 16v GL van '97 heeft iig af-fabriek cv met ab, 1x drukken, alles open.

Zal inderdaad wel een of andere optie zijn dan. Leuk voor degene die het wil weten om het even op te zoeken.

http://www.opel.nl

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

If everything is under control, you're not going fast enough!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop