Wie weet er hier de oplossing voor zodat mijn ma niet naar de dealer terug hoeft te rijden en bij de eerste druk op de afst.bed. alleen de bestuurdersportier opent?
Wat voor type Corsa was het? A, B of C?
is ook een wat oudere al...
Maar naar mijn mening zijn de nieuwe Corsa's sinds ±2000 (zie pic) al standaard met cv geleverd. Het verschil me de ouwe en de nieuwe is dat de nieuwe een ander type motor (twinport?) heeft en deze heeft 5 deuren en de ouwe 3 deuren en was de confort uitvoering.
dit hok:
Ik zou het even navragen bij de dealer, misschien is er wat mis met de cv.
Vectra 1.8 16v GL van '97 heeft iig af-fabriek cv met ab, 1x drukken, alles open.
quote:Zal inderdaad wel een of andere optie zijn dan. Leuk voor degene die het wil weten om het even op te zoeken.
Op woensdag 10 december 2003 00:14 schreef yup het volgende:
Hmm, misschien comfortsluiting ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(correct me if i tell bullshitJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Vectra 1.8 16v GL van '97 heeft iig af-fabriek cv met ab, 1x drukken, alles open.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop