[Dit bericht is gewijzigd door djedd op 09-12-2003 16:43]
quote:Omdat Marrokaanse jongeren vaak moslim zijn.
Op dinsdag 9 december 2003 16:37 schreef djedd het volgende:
Waarom hoor ik van voornamenlijk marokaanse jongere dan moslims gaan de wereld overnemen?
quote:jij was zeker de slimste van de klas.
Op dinsdag 9 december 2003 16:39 schreef paniekzaaier het volgende:[..]
Omdat Marrokaanse jongeren vaak moslim zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door djedd op 09-12-2003 16:45]
quote:Gek. Als ik het woord 'feit' zie staan, denk ik altijd dat de gebruiker van dat woord iets gaat onderbouwen. Zal mijn afwijking wel zijn.
Op dinsdag 9 december 2003 16:43 schreef Disorder het volgende:
Feit is dat er best veel Moslims zijn die het ook echt van plan zijn. Ik zag laatst een paar foto's van een demonstratie in Engeland. Daarbij hielden sommige Moslims spandoeken en affiches omhoog met daarop teksten als: "Islam will take over the world" en "Islam: The future of Britain"
quote:de meeste rechtsradikale filosofieen zijn gebaseerd op een 'machtsovername', overigens ook links-radikale filosfieen kennen dit (het bolsjevisme)
Op dinsdag 9 december 2003 16:43 schreef Disorder het volgende:
Feit is dat er best veel Moslims zijn die het ook echt van plan zijn. Ik zag laatst een paar foto's van een demonstratie in Engeland. Daarbij hielden sommige Moslims spandoeken en affiches omhoog met daarop teksten als: "Islam will take over the world" en "Islam: The future of Britain"
Maar goed, het zijn meestal de xenofoben of islamofoben die zeggen dat moslims de wereld aan het overnemen zijn. Bovendien komt disorder ook met een fantastisch "feit" waarmee hij zichzelf belachelijk maakt
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 16:52 schreef Tikorev het volgende:
....om vervolgens naar de wapens te grijpen en de lokale autochtone bevolkingen proberen uit te roeien...
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 16:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
mensen die dat denken hebben een steekje lost zoals een columnist van DDL/LD
[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 09-12-2003 16:56]
quote:Bron? Heb je een enquete gehouden? Hoe weet je dat dat hun plan is? Waarom zouden ze dat doen? Hou je van belegen kaas?
Op dinsdag 9 december 2003 16:52 schreef Tikorev het volgende:
Omdat dat voor sommige moslims het ultieme doel is. Zich razendsnel vermenigvuldigen in Europa om vervolgens naar de wapens te grijpen en de lokale autochtone bevolkingen proberen uit te roeien...
quote:ja man... marokkanen doen nooit wat .. volledig met je eens beetje die goeie marokkanen proberen zwart te maken
Op dinsdag 9 december 2003 16:53 schreef Mutant01 het volgende:
Ik geloof niets van wat de topicstarter zegt (waarschijnlijk een poging om WEER marokkanen in kwaad daglicht te zetten).Maar goed, het zijn meestal de xenofoben of islamofoben die zeggen dat moslims de wereld aan het overnemen zijn. Bovendien komt disorder ook met een fantastisch "feit" waarmee hij zichzelf belachelijk maakt
quote:Ik lees ook wel eens op maroc.nl hoe er over Nederlanders, Nederland en de Nederlandse cultuur wordt gedacht...
Op dinsdag 9 december 2003 16:55 schreef Mutant01 het volgende:[..]
Bron?
quote:Zeg ik dat? Of verzin je iets? Of praat je tegen jezelf? Waarom quote je mij?
Op dinsdag 9 december 2003 16:57 schreef CIXX het volgende:[..]
ja man... marokkanen doen nooit wat .. volledig met je eens beetje die goeie marokkanen proberen zwart te maken
![]()
quote:a) fantastische bron
Op dinsdag 9 december 2003 16:57 schreef Tikorev het volgende:[..]
Ik lees ook wel eens op maroc.nl hoe er over Nederlanders, Nederland en de Nederlandse cultuur wordt gedacht...
quote:dus Marokkanen die op Maroc.nl komen vertegenwoordigen de totale Marokkaanse gemeenschap?
Op dinsdag 9 december 2003 16:57 schreef Tikorev het volgende:[..]
Ik lees ook wel eens op maroc.nl hoe er over Nederlanders, Nederland en de Nederlandse cultuur wordt gedacht...
[Dit bericht is gewijzigd door Bushmaster op 09-12-2003 17:06]
quote:Ehm... ja "we" zijn verschrikkelijk bang voor wat er gaat komen
Op dinsdag 9 december 2003 17:01 schreef BAZZA het volgende:
Omdat ze bang zijn voor wat gaat komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |