abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15277916
Waarom hoor ik van voornamenlijk marokaanse jongere dat moslims gaan de wereld overnemen?

[Dit bericht is gewijzigd door djedd op 09-12-2003 16:43]

dinsdag 9 december 2003 @ 16:39:13 #2
63400 paniekzaaier
onverzaaidigbaar
pi_15277953
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 16:37 schreef djedd het volgende:
Waarom hoor ik van voornamenlijk marokaanse jongere dan moslims gaan de wereld overnemen?
Omdat Marrokaanse jongeren vaak moslim zijn.
"I hope you don't mind, but I took the liberty of fertilizing your caviar."
  dinsdag 9 december 2003 @ 16:41:40 #3
63400 paniekzaaier
onverzaaidigbaar
pi_15278012
Deze uitspraak heeft trouwens net zoveel geloofwaardigheid als jij die zegt dat je Tien Voor Taal hebt gewonnen.
"I hope you don't mind, but I took the liberty of fertilizing your caviar."
  dinsdag 9 december 2003 @ 16:42:06 #4
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_15278020
Omdat zij nogsteeds de illusie hebben dat het mogelijk is. In de geschiedenis is het nooit gelukt en ik kan me ook moeilijk voorstellen dat ik ooit mee zal maken dat één land over de wereld heerst.
Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
pi_15278041
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 16:39 schreef paniekzaaier het volgende:

[..]

Omdat Marrokaanse jongeren vaak moslim zijn.

jij was zeker de slimste van de klas.

[Dit bericht is gewijzigd door djedd op 09-12-2003 16:45]

pi_15278053
Feit is dat er best veel Moslims zijn die het ook echt van plan zijn. Ik zag laatst een paar foto's van een demonstratie in Engeland. Daarbij hielden sommige Moslims spandoeken en affiches omhoog met daarop teksten als: "Islam will take over the world" en "Islam: The future of Britain"
pi_15278112
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 16:43 schreef Disorder het volgende:
Feit is dat er best veel Moslims zijn die het ook echt van plan zijn. Ik zag laatst een paar foto's van een demonstratie in Engeland. Daarbij hielden sommige Moslims spandoeken en affiches omhoog met daarop teksten als: "Islam will take over the world" en "Islam: The future of Britain"
Gek. Als ik het woord 'feit' zie staan, denk ik altijd dat de gebruiker van dat woord iets gaat onderbouwen. Zal mijn afwijking wel zijn.
Slaapt winter
en zomer
pi_15278151
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 16:43 schreef Disorder het volgende:
de meeste rechtsradikale filosofieen zijn gebaseerd op een 'machtsovername', overigens ook links-radikale filosfieen kennen dit (het bolsjevisme)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_15278183
Om te shockeren. Om te laten zien dat het niet zo makkelijk is om moslims de wil op te leggen. Het gaat natuurlijk nooit gebeuren (mensen die dat denken hebben een steekje lost zoals een columnist van DDL/LD) maar het is natuurlijk wel raadzaam om deze mensen niet te blijven negeren.
pi_15278209
zullen ze in nederland weinig moeite mee hebben. 1x boos kijken is genoeg.. dan gaan de nederlandse watjes gelijk om..
Hardcore is my life, is my style!
pi_15278230
Omdat dat voor sommige moslims het ultieme doel is. Zich razendsnel vermenigvuldigen in Europa om vervolgens naar de wapens te grijpen en de lokale autochtone bevolkingen proberen uit te roeien...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_15278246
Ik geloof niets van wat de topicstarter zegt (waarschijnlijk een poging om WEER marokkanen in kwaad daglicht te zetten).

Maar goed, het zijn meestal de xenofoben of islamofoben die zeggen dat moslims de wereld aan het overnemen zijn. Bovendien komt disorder ook met een fantastisch "feit" waarmee hij zichzelf belachelijk maakt

Allah Al Watan Al Malik
pi_15278266
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 16:52 schreef Tikorev het volgende:
....om vervolgens naar de wapens te grijpen en de lokale autochtone bevolkingen proberen uit te roeien...
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 16:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:

mensen die dat denken hebben een steekje lost zoals een columnist van DDL/LD

[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 09-12-2003 16:56]

pi_15278270
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 16:52 schreef Tikorev het volgende:
Omdat dat voor sommige moslims het ultieme doel is. Zich razendsnel vermenigvuldigen in Europa om vervolgens naar de wapens te grijpen en de lokale autochtone bevolkingen proberen uit te roeien...
Bron? Heb je een enquete gehouden? Hoe weet je dat dat hun plan is? Waarom zouden ze dat doen? Hou je van belegen kaas?
Allah Al Watan Al Malik
pi_15278317
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 16:53 schreef Mutant01 het volgende:
Ik geloof niets van wat de topicstarter zegt (waarschijnlijk een poging om WEER marokkanen in kwaad daglicht te zetten).

Maar goed, het zijn meestal de xenofoben of islamofoben die zeggen dat moslims de wereld aan het overnemen zijn. Bovendien komt disorder ook met een fantastisch "feit" waarmee hij zichzelf belachelijk maakt

ja man... marokkanen doen nooit wat .. volledig met je eens beetje die goeie marokkanen proberen zwart te maken
Hardcore is my life, is my style!
pi_15278329
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 16:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Bron?

Ik lees ook wel eens op maroc.nl hoe er over Nederlanders, Nederland en de Nederlandse cultuur wordt gedacht...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_15278337
monietslim
Religion : Mankind's worst invention !
pi_15278344
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 16:57 schreef CIXX het volgende:

[..]

ja man... marokkanen doen nooit wat .. volledig met je eens beetje die goeie marokkanen proberen zwart te maken

Zeg ik dat? Of verzin je iets? Of praat je tegen jezelf? Waarom quote je mij?
Allah Al Watan Al Malik
pi_15278378
Laten we het hopen.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_15278397
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 16:57 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik lees ook wel eens op maroc.nl hoe er over Nederlanders, Nederland en de Nederlandse cultuur wordt gedacht...

a) fantastische bron
b) Veel van de geregistreerde bezoekers zijn gewoon autochtonen of niet-moslims
c) Kijk eens op stormfront, hoor je mij huilen dat de Nederlanders de wereld over willen nemen.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 9 december 2003 @ 17:01:39 #21
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_15278407
Omdat ze bang zijn voor wat gaat komen.
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_15278439
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 16:57 schreef Tikorev het volgende:

[..]

dus Marokkanen die op Maroc.nl komen vertegenwoordigen de totale Marokkaanse gemeenschap?
pi_15278447
Moslims de wereld overnemen? Bullshit, niet zonder flinke wereldoorlogen tenminste.
Het is gewoon een beetje grootheidswaan.
pi_15278462
Zo vreemd is dit topic niet. In engeland brullen ze dit inderdaad. Ik kan ff geen foto met zo'n poster (affiche) vinden. In de VS hoor je trouwens gelijksoortige verhalen. http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=33898
Maar dachten ze nou echt dat we ons leven opgeven voor zo'n stoffig bestaan? Lijkt me sterk.

[Dit bericht is gewijzigd door Bushmaster op 09-12-2003 17:06]

Eigen brokjes eerst.
pi_15278478
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 17:01 schreef BAZZA het volgende:
Omdat ze bang zijn voor wat gaat komen.
Ehm... ja "we" zijn verschrikkelijk bang voor wat er gaat komen
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: