quote:
The Simple Life sexpot, Paris Hilton, 22, threw a fit when she wasn't given enough free stuff just hours before the taping of Fox's New Year's Eve special in Las Vegas, Star has learned. She was offered a necklace, Dunkin' Donuts coupons and a leather guitar strap at The Venetian Resort taping, but her security man said she wanted an electric scooter, sunglasses, a case of vodka and MP3 players -- or else, our spy reports. Paris was later heard hollering, "I want a scooter, goddamnit!" from her makeup chair in the green room, but her rep denies it.
quote:yep, that sounds like our girl
Op donderdag 22 januari 2004 09:09 schreef Copycat het volgende:
Ik wil 't, ik wil 't, ik moet 't hebben...
Mooi staaltje van sterallures én hebberigheid.
Bron: Starmagazine
[..]
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 09:09 schreef Copycat het volgende:
Ik wil 't, ik wil 't, ik moet 't hebben...
Mooi staaltje van sterallures én hebberigheid.
Bron: Starmagazine
[..]
quote:Lijkt me wel leuker (lees: hilarischer) leesvoer dan de pennenpogingen van Justin...
Na Britney en Justin gaat niemand minder dan Paris Hilton ook haar biografie schrijven. Smeedt het ijzer als het heet is, dacht slimme Paris.Rijk
Een jaar geleden kende bijna niemand het partykonijntje Paris Hilton, nu is zij bekender dan de Franse hoofdstad zelf. Paris brak internationaal door toen haar seksvideo met Rick Solomon ineens op internet verscheen. Vervolgens verscheen zij met goede vriendin Nicole Richie in de reality-soap The Simple Life, een serie over twee rijke meisjes die nog nooit een dag in hun leven hebben gewerkt en ineens de handen uit de mouwen moeten steken op het platteland.Liefdesleven
De soap werd zelfs beter bekeken dan de toespraak van Bush over de gevangenneming van Saddam Hussein. Maar haar liefdesleven kende vele ups en downs. Terwijl haar ex-minnaar Rick in de rechtszaal over de homevideo staat te bakkeleien, stortte Paris zich in de armen van Backstreet Boy Nick Carter. Kortom, de 22-jarige Paris heeft al zo veel meegemaakt in haar jonge leventje, dat het tijd wordt voor een biografie.Memoires
In navolging van Britney Spears en Justin Timberlake gaat ook Paris haar memoires bundelen. De titel wordt Tongue-in-cheek: Paris Hilton's Confessions of an Heiress, en wordt samen geschreven met Merle Ginsberg. "Het gaat over mijn leven", is het diepzinnige commentaar van Paris over haar boek.
Paris & Nicole moesten opgezette beesten bezorgen! ![]()
en Braxton is zo kewl!
quote:aflevering 7 was eigenlijk de laatste maar omdat de serie zo'n succes is hebben ze er een aflevering achteraan gegooid met nog niet eerder vertoond materiaal.
Op dinsdag 27 januari 2004 13:43 schreef Cola_Light het volgende:
Huh, was aflevering 7 niet de laatste dan??Zo nee, waar gedownload??
Ik mag je geen link geven hier maar ik haal ze binnen met BitTorrent.
Wat doe ik fout
quote:Welke site?
Op woensdag 28 januari 2004 00:22 schreef Cola_Light het volgende:
Ik snap helemaal niks van die site. Klik ik op video's gaat ie laden ofzo, en dan is dat schermpje ineens weer weg. Klik ik weer op video's, gaat ie weer laden.Wat doe ik fout
quote:Wacht maar tot je de rest hebt gezien!
Op vrijdag 30 januari 2004 03:27 schreef Notorious het volgende:
Ik heb de eerste aflevering al gezien dit ruled echt man!
Toen ze in dat Fast Food restaurant werkte lol!!! ½ price anal salty weiner bugers.
quote:Er zijn in totaal dus 8 afleveringen en een Reunion special
Op vrijdag 30 januari 2004 15:20 schreef Notorious het volgende:
Ik heb ondertussen ook 2 en 3 gezien!Toen ze in dat Fast Food restaurant werkte lol!!! ½ price anal salty weiner bugers.

maar dit lijkt me echt een uberkewle serie... ik heb er echt al sin in
quote:euhm...ik wil niet veel zeggen maar dat is Paris niet maar haar zusje Nicky.
Op zaterdag 31 januari 2004 18:23 schreef punkchic het volgende:
ik moet zeggen dat ik echt een tijd had waarin ik bij paris<- deze vork echt in haar reet wilde steken!!! Vooral na het zien van deze foto met mijn hottie Matt
maar dit lijkt me echt een uberkewle serie... ik heb er echt al sin in
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 18:25 schreef beaverhausen het volgende:[..]
euhm...ik wil niet veel zeggen maar dat is Paris niet maar haar zusje Nicky.
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 18:28 schreef Copycat het volgende:[..]
Had toch bijna de verkeerde Hilton een vork in d'r reet gehad...
quote:
Op zondag 1 februari 2004 01:48 schreef Notorious het volgende:
Heb er nu 7 gezien meer kan ik niet vinden.
quote:met BitTorrent lukt het beter
Op zondag 1 februari 2004 01:54 schreef Notorious het volgende:
Ik gebruikte Kazaa.
quote:succes, en veel plezier
Op zondag 1 februari 2004 01:56 schreef Notorious het volgende:
Ok thanx.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |