abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 januari 2004 @ 15:39:40 #51
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_16103482
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:51 schreef Duiveltja het volgende:
Die Paris schijnt ook nog een tijdje iets gehad te hebben met zo'n farmboy, na een paar weken werd die dus alweer ingeruild voor een richboy
"Chops" met van die enorme witte tanden
ze schijnen daar alle jongens helemaal gek te hebben gemaakt.
"They're breaking up with their girlfriends. You're taking every boy with you back to L.A."
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_16104388
omfg ze zijn wel erg uit op je weet wel wat
pi_16105243
Was weer een leuke ep

Het begin met het gesprekje in de salon was ook erg droog

Nicole zit te praten met een jongen die wat krampachtig over Nicole aan het praten is over hoe ze is.

Nicole: "Come here bitch"

De blik van die gozer was

vrijdag 9 januari 2004 @ 17:19:40 #54
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_16106565
wie had gedacht dat Nicole de grootste slet van die twee zou zijn!

ook leuk toen ze in de het begin tegen Curly zei dat ze een Scary Spice-kapsel moest nemen..

Curly: "Do you know what my husband would say if I came home?"
Nicole: "he wouldn't say anything, he would just drag you into the bedroom"

"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_16106666
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 17:19 schreef beaverhausen het volgende:
wie had gedacht dat Nicole de grootste slet van die twee zou zijn!

ook leuk toen ze in de het begin tegen Curly zei dat ze een Scary Spice-kapsel moest nemen..

Curly: "Do you know what my husband would say if I came home?"
Nicole: "he wouldn't say anything, he would just drag you into the bedroom"

Of dat sarcasme over de smaak wat betreft jongens wat die moeder dus niet door had
  vrijdag 9 januari 2004 @ 21:55:22 #56
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_16114245
quote:
Fox to Air Original 'Simple Life' Episode

Wed Dec 31, 9:46 AM ET

The Fox network will air a one-hour original episode of its hit reality series "The Simple Life," starring socialites Paris Hilton and Nicole Richie, on Jan. 13.

Details for the one-hour episode (8 p.m. EST) are still being completed, the network said this week. Additionally, Fox will air the season finale on Jan. 14 (8:30 p.m. EST).

The entire season of "The Simple Life" which chronicles Hilton and Richie as they experience life on an Arkansas farm will be available on DVD on Jan. 20, according to the Fox Web site.

bron
  vrijdag 9 januari 2004 @ 22:58:16 #57
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_16116119
quote:
Op maandag 5 januari 2004 22:38 schreef thetruth het volgende:
Ehm hoe kan het zijn dat het rechter meisje, als dochter van Lionel Richi, nog niet eens licht getint is?
Op andere beelden en foto's kun je zien dat ze dat wel is
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  vrijdag 9 januari 2004 @ 22:59:41 #58
8502 BAZZA
pi_16116162
Wel bezopen zeg om zo met bleekmiddel te gaan smijten trouwens

Ik hoop dat we deze dames nog eens in een andere serie gaan zien dit is leeeeeuk

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  vrijdag 9 januari 2004 @ 23:47:51 #59
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_16117603
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 22:59 schreef BAZZA het volgende:
Wel bezopen zeg om zo met bleekmiddel te gaan smijten trouwens
Nicole was ook flink bezopen toen ze dat deed

En daarom wordt ze meteen naar huis gestuurd als ik het voorstukje van volgende week goed begrijp...

pi_16153110
Gister de laatste ep gekeken, leuke afsluiter.

Was een leuke ep waarin terug werd gekeken en (emotioneel) afscheid werd genomen van de familie. De meiden gingen ook op pad om iedereen te betalen.
Ook wel grappig toen ze een soort van doodgereden otter meenamen ("what is that?" "its a new belt")
Ook wel leuk dat de vader zich van een minder strenge kant liet zien.

Als je het format van de show ziet zou je denken dat je jezelf gaat doodergeren aan die 2. Nou is dat alles behalve het geval, je krijgt eerder sympathie voor de meisjes. Ze leven een compleet ander leven en zijn dus compleet wereldvreemd als het normale dingen zoals loon betreft.

zondag 11 januari 2004 @ 20:44:14 #61
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_16165082
quote:
Op zondag 11 januari 2004 15:14 schreef Duiveltja het volgende:
Gister de laatste ep gekeken, leuke afsluiter.

Was een leuke ep waarin terug werd gekeken en (emotioneel) afscheid werd genomen van de familie. De meiden gingen ook op pad om iedereen te betalen.
Ook wel grappig toen ze een soort van doodgereden otter meenamen ("what is that?" "its a new belt")
Ook wel leuk dat de vader zich van een minder strenge kant liet zien.

Als je het format van de show ziet zou je denken dat je jezelf gaat doodergeren aan die 2. Nou is dat alles behalve het geval, je krijgt eerder sympathie voor de meisjes. Ze leven een compleet ander leven en zijn dus compleet wereldvreemd als het normale dingen zoals loon betreft.

heb hem ook net gezien. Vind het wel jammer dat het al is afgelopen. Ik had ook verwacht dat ik me dus vreselijk zou gaan irriteren aan de dames maar dat viel eigenlijk reuze mee. Ik vond ze best aardig. OK, ze deden werkelijk geen ene moer, maar dat maakt het ook leuk. Als ze echt hard aan het werk waren gegaan was het geen leuke televisie meer.

en de quote van de aflevering:
Nicole: Get off the fucking phone!
*boze blik van Albert*
Paris: It's her favorite word, she can't help it..
Nicole: It's my favorite action too!

woensdag 14 januari 2004 @ 00:48:59 #62
8502 BAZZA
pi_16240321
De 26'e komt er nog een nieuwe aflevering, zullen wel restjes zijn maar toch is het vast wel amusant
pi_16265008
waar downloaden jullie the simple life? mijn kazaa geeft geen resultaten... dus doe ik het maar met de scenes van de website.

I love paris hilton Ze heeft kennelijk iets met Nick Carter nu (backstreet boys ) http://allstarz.org/~hiltonsisters/gallery/scan_027.jpg

&
http://www.hilton-sisters.net/

pi_16265234
Kheb net The Simple Life Reunion gezien. Met daarin nog nooit vertoonde beelden.
  woensdag 14 januari 2004 @ 22:02:20 #65
8502 BAZZA
pi_16266109
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 21:27 schreef xelektra het volgende:
waar downloaden jullie the simple life? mijn kazaa geeft geen resultaten... dus doe ik het maar met de scenes van de website.
Zelf doe ik dat via BitTorrent, als je niet weet wat dat is dan zal een search op Google je vast wel verder helpen
pi_16272410
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 21:34 schreef wizarddragon het volgende:
Kheb net The Simple Life Reunion gezien. Met daarin nog nooit vertoonde beelden.
ik ben hem nu aan het downloaden maar het gaat errug langzaam...zit nu op 66% en moet nog bijna 6 uur
  donderdag 15 januari 2004 @ 00:50:36 #67
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_16272508
Zullen we het maar even niet over downloaden e.d. hebben?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_16394867
Net de 40 minuten durende reunion show gekeken

Erg leuk om alle leuke stukjes weer eens te zien. Ook het "presentje" was erg aardig van de dames.

pi_16396597
quote:
Op maandag 19 januari 2004 14:22 schreef Duiveltja het volgende:
Net de 40 minuten durende reunion show gekeken

Erg leuk om alle leuke stukjes weer eens te zien. Ook het "presentje" was erg aardig van de dames.

denk niet dat dat een kadootje van de dames zelf was... eerder van Fox
maar hoe dan ook erg aardig.... dan is de roze geverfde truck niet meer zo erg
pi_16397154
quote:
Op maandag 19 januari 2004 15:11 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

denk niet dat dat een kadootje van de dames zelf was... eerder van Fox
maar hoe dan ook erg aardig.... dan is de roze geverfde truck niet meer zo erg

Zal idd wel gesponsord zijn. Ik denk dat deze reunion show zowiezo niet gepland was maar na het succes dit toch is besloten.

en Braxton is kewl

pi_16398103
Wat een snollen zeg .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_16398356
quote:
Op maandag 19 januari 2004 15:26 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Zal idd wel gesponsord zijn. Ik denk dat deze reunion show zowiezo niet gepland was maar na het succes dit toch is besloten.

en Braxton is kewl

er komt ook nog een 'lost episode'....

en Braxton roeleert echt zwaar de pan uit

pi_16402817
2de serie van The Simple Life komt in Mei
quote:
Fox Keeps It 'Simple': Reality Hit to Return in May

By Lisa de Moraes
Saturday, January 17, 2004; Page C01

HOLLYWOOD, Jan. 16

"The Simple Life" will be back in time for the May sweeps, Fox entertainment chief Gail Berman told TV critics Friday at Winter Press Tour 2004. Both Paris Hilton and Nicole Richie will return, but it's unclear where they will be sent for their next Really Big Adventure. Based on how aggressively Fox viewers rejected that bunch of European chicks in the second "Joe Millionaire," it's unlikely the girls will travel outside our borders for the second go-round of "Simple Life." And we can confirm that Paris and Nicole absolutely will not be sent to the political conventions in New York and Boston, which is a shame.

Berman said Fox suits began contemplating a second edition of the perils of P&N immediately after receiving the ratings for the show's debut in December. But even before that, at the July TV press tour, Fox suits knew they had something hot when the critics went gaga over the girls. Based on their response, Berman said, Fox decided not to unveil the show in late summer and held it for a December launch, during the official TV season.

"Thanks to you, we held it for a more advantageous time, and we're glad we did," she beamed. "It was great to have a hit in December, an atypical time to launch a new show."

You can just imagine how happy the critics, who mostly loathe reality TV, were to hear that they played a part in the success of the show. One even asked Berman how she could carry on when new scripted series such as "Arrested Development" -- a sophisticated comedy and the darling of critics -- struggle to find viewers while "The Simple Life" is a hit out of the box.

When Berman noted that "Seinfeld" and "Cheers" also took years to catch on, the critic asked despondently, "What do you think that says about the audiences' tastes?"

"What does it say about how you sell newspapers or magazines or anything?" shot back Berman, who is a really lovely person, but even she has her limit.

"We understand that there's a certain kind of thing that an audience will immediately respond to and then there's a more thoughtful thing that takes and requires more time for anyone to get. If I found it profoundly sad I wouldn't continue to make these shows," she added.

bron: The Washington Post
  dinsdag 20 januari 2004 @ 08:51:00 #74
8502 BAZZA
pi_16419144
Een maandje bij de Amish lijkt me wel wat voor ze
pi_16422572
Nog een Paris nieuwtje: ze date op het moment met Nick Carter (ex-BSB). Die kan ze vast nog wel het een en ander leren.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')