abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15275846
Yo lui,

Ik denk er over na om een plaatje op te nemen als 'eerbetoon' aan Donn-¤ (DE player van Weesp). Als titel dacht ik aan Gekke Wegers : het moet een nummer gaan worden over een ontspoorde blanke hiphop-freak die er alles aan probeert te doen om gerespecteerd te worden in de scene.
Aangezien ik weinig verstand heb van het produceren van een nummer, hoop ik dat er mensen onder ons zijn die mij hierbij kunnen helpen (ben in ieder geval van plan om zelf de lyrics te schrijven). Misschien iemand die voor een relaxte beat kan zorgen of een eenvoudig programma'tje weet waarmee je een track kan opnemen?

Donn-¤, wie kent hem nie...

Ik ga nu verder met gymmen, mijn gekke rap gaat weer beginnen

Alvast bedankt!

pi_15275892
Wtf is een weger?
Arguing over the Internet is like being in the Special Olympics. Even if you win, you’re retarded.
pi_15275923
Nigga ---> Neger
Whigga ---> Weger
pi_15275955
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 15:08 schreef Surgeon het volgende:
Wtf is een weger?
Dat is iemand die het kapsel van een veger heeft maar ook wat meer onder de zonnebank moet.
pi_15276006
wigger dus denkik
  dinsdag 9 december 2003 @ 15:13:39 #6
24717 Pierre_Smirnoff_2
War=Peace Ignorance=Strength
pi_15276018
Dus jij wil eigenlijk worden zoals deze meneer?

"If this were a dictatorship, it'd be a heck of a lot easier, just so long as I'm the dictator" -- U.S. President G.W.Bush
pi_15276100
Nee, ik heb persoonlijk helemaal niets met hiphop, maar ik heb me krom gelachen om Donn-¤. Wat een rasartiest!
pi_15276155
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 15:13 schreef Pierre_Smirnoff_2 het volgende:
Dus jij wil eigenlijk worden zoals deze meneer?

[afbeelding]

[afbeelding]

daar is ie weer
pi_15276251
Heb de gemeente Weesp afgelopen week gemaild, maar nog geen reactie gekregen
quote:
Geachte gemeente,

Enige tijd geleden kreeg ik de gelegenheid om de muziek van een nog tamelijk onbekende rapper, Donn-E, te beluisteren. Het werd me al snel duidelijk dat deze jongen talent heeft.
Al rappende over gekke 'players' , zijn 'matties', 'chickies' en zijn woonplaats Weesp wist hij al snel een cultstatus te bemachtigen.

Met het nummer Gekke Players maakte hij zijn debuut. Die kunt u hier beluisteren:

http://mirrored.flabber.nl/Donn-E/Donn-E-gekkeplayers.mp3

Naar mijn mening een perfect uithangbord voor de gemeente Weesp.
Deze nieuwe Brainpower mag niet onopgemerkt blijven!

Hij is overigens niet meer van plan om nieuwe platen uit te brengen, want de tijd van Tupac is voorbij
  dinsdag 9 december 2003 @ 15:24:44 #10
26121 koeskoes
kuttopic --->
pi_15276271
Een wigger topic, holla
Deze signature is geschikt bevonden voor 18 jaar en ouder.
pi_15277669
"Pleeërs, tjikkies, dat is de motto van ons."

Ik ga Reason maar weer eens installeren. Hoeveel minuten en hoeveel bpm wil je hebben?

I've got a 'F', a 'C' and i got a 'K'. All i miss now is ...
pi_15278786
CU2 van Donn-¤

Op Soundclick kan je hem overigens vinden onder 'Donn-¤ music' maar een album, ho maar

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')