Alweer een jaar geleden interviewde ik Nickelback ook al, dat kun je hier nalezen, mijn review van hun nieuwe album, The Long Road, vind je hier.
quote:Is dat zo ja? Oh dat wist ik niet eens
Op dinsdag 9 december 2003 13:39 schreef Xlarge het volgende:
Ik zou wel willen weten wat hij er van vind dat hij toen de tijd als lelijkste zanger ter wereld was verkozen
quote:Je bent nauwelijks origineel
Op dinsdag 9 december 2003 13:41 schreef Kresj het volgende:
Wanneer ze stoppen!
quote:Wanneer ze hun rentree maken, dan.
Op dinsdag 9 december 2003 13:45 schreef TripleM het volgende:[..]
Je bent nauwelijks origineel
quote:Je hoort inderdaad niet zo heel veel van Nickelback, ik zal sowieso vragen wat ze de afgelopen tijd hebben uitgevreten
Op dinsdag 9 december 2003 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom ze eigenlijk zo weinig nummers uitbrengen, terwijl ze toch erg ok zijn.
Kweet niet eens de naam van dat nr, t was die ene hit van hun.
serieus: vraag hem naar welke bands hij luistert of luisterde.
[Dit bericht is gewijzigd door Fixxxer op 09-12-2003 13:50]
quote:Je haalt chad en mike door elkaar
Op dinsdag 9 december 2003 13:40 schreef Summoner het volgende:
Vraag hem of het waar is of hij met de death metal band Nile gaat samenwerken.
quote:ik heb het nog even opgezocht voor je
Op dinsdag 9 december 2003 13:45 schreef TripleM het volgende:[..]
Is dat zo ja? Oh dat wist ik niet eens
maar ik interview de bassist, dat is de broer van Chad (de zanger). Is dan niet zo'n handige vraag denk ik
Volgens een enquête van het muziekblad Kerrang is Chad Kroeger van Nickelback de lelijkste rocker van het moment. Nickelback kennen we nog van de monsterhit 'How You Remind Me'. Ugly Chad laat gereputeerde lelijkaards als Marilyn Manson en Steven Tyler achter zich. Volgens het blad gillen kleine meisjes spontaan als ze de foto van Kroeger onder ogen kregen. Een deelnemer van de enquête omschreef de reden van Chads lelijkheid: 'hij is gewoon als klein kind uit de hoogste boom gevallen en heeft elke tak onderweg geraakt.' Of Chad het zich aantrekt, is een andere zaak. Hij heeft genoeg redenen om te lachen. Na het succes van 'How You Remind Me' scoort hij momenteel samen met Josey Scott met 'Hero' een grote hit voor de soundtrack van de film Spiderman. (el)
bron
http://users.pandora.be/yourlanguage/muziek%206%20juli%202002.htm
quote:Oh ja, maar dan kan Mike daar vast wel wat over zeggen... ben wel benieuwd eigenlijk.
Op dinsdag 9 december 2003 13:48 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Je haalt chad en mike door elkaar
quote:Ze spelen deze week in de Heineken Music Hall, dat is voorlopig het enige concert in Nederland. Kaarten zijn niet meer in de voorverkoop te koop maar ik denk niet dat het uitverkocht is. Zou je even moeten bellen met HMH.
Op dinsdag 9 december 2003 13:52 schreef Viper_74 het volgende:
Of ze in NL gaan spelen, wanneer waar hoeduur en of hij homo is of ik met hem mag trouwen en of ik een backstage pas mag
quote:Als er nog kaarten zijn, kun je ze nog via het postkantoor, het GWK of een ander verkoopadres kopen, maar niet meer online.
Op dinsdag 9 december 2003 14:08 schreef TripleM het volgende:[..]
Ze spelen deze week in de Heineken Music Hall, dat is voorlopig het enige concert in Nederland. Kaarten zijn niet meer in de voorverkoop te koop maar ik denk niet dat het uitverkocht is. Zou je even moeten bellen met HMH.
De HMH-site geeft aan dat het nog niet uitverkocht is.
quote:Prima vraag, die neem ik mee
Op donderdag 11 december 2003 11:58 schreef OLP_Moose het volgende:
Je kan het natuurlijk altijd hebben over de vreemde situatie in de muziekwereld in Canada waar je wel naar het buitenland moet om echt succes te behalen, maar zodra je in het buitenland succes hebt meteen een groot deel van je Canadeze fans kwijtraakt. Zo zijn Our Lady Peace en The Tragically Hip in Canada zelf groter dan bijvoorbeeld Nickelback en Sum 41, terwijl het buiten Canada juist andersom is.
Ik denk dat hem dat wel bezig zal houden, net als iedere muziekliefhebber, en dat hij het prettig zal vinden hier eindelijk eens een boekje over open te kunnen doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |