Een update:quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:27 schreef Neoktheone het volgende:
Nickname: Neoktheone
Favoriete club (NL): PSV
Sympathie voor (NL): NEC, Vitesse (ja, beetje tegenstrijdig)
Groot anti-fan van (NL): Feyenoord
Favoriete club (buitenland): Barcelona
Groot anti-fan van (Buitenland): Chelsea
Favoriete speler (NL): Cocu
Favoriete speler (overall): Dennis Bergkamp
Grootste interesse voor (voetbalgerelateerd): ehm![]()
Update....quote:Op dinsdag 9 december 2003 20:06 schreef FrankyMcG het volgende:
Nickname: FrankyMcG
Favoriete club (NL): Feyenoord
Sympathie voor (NL): FC Utrecht, ADO Den Haag
Groot anti-fan van (NL): ajax
Favoriete club (buitenland): Liverpool, Celtic, AS Roma
Groot anti-fan van (Buitenland): Bayern Munchen, Lazio Roma
Favoriete speler (NL): Shinji Ono
Favoriete speler (overall): Paul Bosvelt, Henke Larsson
Grootste interesse voor (voetbalgerelateerd): Alles rondom Feyenoord, Nederlandse en Engelse competitie. Verdere allerhande voetbal gerelateerde zaken en discussieprogramma's. Daarnaast ook de randverschijnselen in en om het voetbal.
Update:quote:Op dinsdag 9 december 2003 14:26 schreef twi het volgende:
Nickname: twi
Favoriete club (NL): Ajax
Sympathie voor (NL): Heerenveen, Sparta (ook i.v.m. oud klasgenoot die er speelt).
Favoriete club (buitenland): Geen uitgesproken favoriet. Clubs met oud-Ajacieden en Nederlanders volg ik redelijk tot goed.
Favoriete speler (NL): Bergkamp
Favoriete speler (overall): Bergkamp
Grootste interesse voor (voetbalgerelateerd): Alles gerelateerd aan de grote drie clubs in Nederland (met name Ajax natuurlijk). Transfernieuws en statistieken/achtergronden (van alles en nogwat, hoe vreemder hoe beter) gaan er bij mij altijd wel in. Videoanden met hoogtepunten van de diverse WK's grijsgedraaid op jonge leeftijd, waarna ik eigenlijk nooit echt een mega-favoriete speler heb kunnen kiezen, maar meer fan ben van bepaalde acties, doelpunten e.d. Voorbeelden daarvan zijn de poeier na uitstekend spel van Carlos Alberto in de finale (4-1), de passes van Gerson en de schitterende lob van Pele in 1970.
Vroeger een enorme liefhebber van het team van Barcelona onder Cruijff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |