abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15272196
drogen???

ik zie nu mijn buurvrouw haar was buiten ophangen, terwijl het bijna vriest

dat is toch niet logisch

ik kan me best voorstellen dat er nog mensen zijn die hun was buiten laten drogen, en niet binnen.. of in de droger.
maar met deze temperaturen krijg ik toch wel zo mijn twijfels straks bevriest je was i.p.v. dat het droogt

wie laat er nog meer zijn was buiten drogen, en waarom?

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_15272219
Het droogt nu juist best goed.
pi_15272252
Luchtvochtigheid is nu bijna 0, dus het droogt heel hard (vannacht is alle vocht uit de lucht gevroren)......

[update]
Hmmm, roelio, great minds.....
[/update]

pi_15272273
Precies, de luchtvochtigheid is nu juist lekker laag, en zolang de temp. niet onder 0 is, droogt de was als een razende...

Plus ik heb ook een droger, maar ik vind was dat buiten heft gehangen veel lekkerder... ruikt frisser enz..

You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_15272278
Opgelost , sleotje.
pi_15272292
Is juist goed om je was met bijna of hele vorst buiten te laten drogen. Gaat heel snel
pi_15272312
maar wordt je was, bijvoorbeeld handdoeken, dan niet heel hard en stug?
in de droger wordt alles lekker zacht, kan me voorstellen dat dat buiten niet zo is.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_15272313
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 12:49 schreef Frenkie het volgende:
Is juist goed om je was met bijna of hele vorst buiten te laten drogen. Gaat heel snel
spuit 11 has entered the room
pi_15272342
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 12:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
in de droger wordt alles lekker zacht, kan me voorstellen dat dat buiten niet zo is.
handoeken gaan wel in de droger.
pi_15272406
quote:
Er is niets lekkerders dan een handdoek ofzo, die een middag in de zon heeft gehangen... Kan geen wasverzachter tegen op, zelfs niet die met lanvendel geur..

En het wordt helemaal niet hard. Het enige waar je voor moet uitkijken, vooral in de zomer, is dat je het niet te lang laat hangen... Gaat het door de zon verkleuren.. (helaas eigen ervaring )

You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_15272437
*is net terug van 1 wasje ophangen, buiten welteverstaan
Gapen werkt aanstekelijk weet je!
  dinsdag 9 december 2003 @ 13:05:27 #12
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_15272709
quote:
harde,stugge handoek is juist lekkerder ( neemt meer vocht op en schuurd zo heerlijk over de rug en benen enzo.)

buiten hangen komt er ook een lekkerdere geur aan.

Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_15272815
Droogtrommel .
  FOK!fossiel dinsdag 9 december 2003 @ 13:19:47 #14
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_15273039
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 13:10 schreef schatje het volgende:
Droogtrommel .
.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  dinsdag 9 december 2003 @ 13:22:00 #15
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_15273098
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 12:54 schreef The_stranger het volgende:

Het enige waar je voor moet uitkijken, vooral in de zomer, is dat je het niet te lang laat hangen... Gaat het door de zon verkleuren.. (helaas eigen ervaring )

Hmm, ja Hier ook, balkon op het Zuiden, al een paar nieuwe kledingstukken in één keer verknald
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_15274286
ik zou me was echt niet buiten willen hangen, volgens mij stinkt het dan vet naar uitlaatgassen enzo
  dinsdag 9 december 2003 @ 14:10:27 #17
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_15274402
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 14:07 schreef MissX het volgende:
ik zou me was echt niet buiten willen hangen, volgens mij stinkt het dan vet naar uitlaatgassen enzo
hier moet je alleen opletten dat er niet een injecteur door het land raced.
of dat het gemaaide gras geschud word.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_15274454
Dat schijnt wasverzachter besparend te zijn
Dus je buurvrouw is een knieperd...
zucht
pi_15275146
mijn moeder laat alleen in de zomer de was buiten hangen, maar met dit weer gaat het mooi in de droger
pi_15275219
Ik dacht ook altijd dat het zou bevriezen ipv drogen, daarom heb ik nu een huis vol was hangen.

*snel buiten hangt*

Tot zover deze huishoudelijke post.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 december 2003 @ 15:12:32 #21
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_15275976
Weleens van vriesdrogen gehoord?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_15276108
Kan iemand even mijn was doen, ik heb nog zo'n 3 ladingen die in de wasmachine moeten. Ook zoek ik nog iemand die strijken een leuk karwei vindt.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_15277839
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 15:17 schreef Lucille het volgende:
Kan iemand even mijn was doen, ik heb nog zo'n 3 ladingen die in de wasmachine moeten. Ook zoek ik nog iemand die strijken een leuk karwei vindt.
Je bedoelt je vieze vakantie-spullen, onderbroeken en sokken die een maand in een klamme plunjezak hebben gezeten?

Succes!

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_15278042
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 16:34 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Je bedoelt je vieze vakantie-spullen, onderbroeken en sokken die een maand in een klamme plunjezak hebben gezeten?

Succes!

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')