ik zie nu mijn buurvrouw haar was buiten ophangen, terwijl het bijna vriest
dat is toch niet logisch
ik kan me best voorstellen dat er nog mensen zijn die hun was buiten laten drogen, en niet binnen.. of in de droger.
maar met deze temperaturen krijg ik toch wel zo mijn twijfels straks bevriest je was i.p.v. dat het droogt
wie laat er nog meer zijn was buiten drogen, en waarom?
[update]
Hmmm, roelio, great minds.....
[/update]
Plus ik heb ook een droger, maar ik vind was dat buiten heft gehangen veel lekkerder... ruikt frisser enz..
quote:spuit 11 has entered the room
Op dinsdag 9 december 2003 12:49 schreef Frenkie het volgende:
Is juist goed om je was met bijna of hele vorst buiten te laten drogen. Gaat heel snel
quote:handoeken gaan wel in de droger.
Op dinsdag 9 december 2003 12:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
maar wordt je was, bijvoorbeeld handdoeken, dan niet heel hard en stug?
in de droger wordt alles lekker zacht, kan me voorstellen dat dat buiten niet zo is.
quote:Er is niets lekkerders dan een handdoek ofzo, die een middag in de zon heeft gehangen... Kan geen wasverzachter tegen op, zelfs niet die met lanvendel geur..
in de droger wordt alles lekker zacht, kan me voorstellen dat dat buiten niet zo is.
En het wordt helemaal niet hard. Het enige waar je voor moet uitkijken, vooral in de zomer, is dat je het niet te lang laat hangen... Gaat het door de zon verkleuren.. (helaas eigen ervaring )
quote:harde,stugge handoek is juist lekkerder ( neemt meer vocht op en schuurd zo heerlijk over de rug en benen enzo.)
buiten hangen komt er ook een lekkerdere geur aan.
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 13:10 schreef schatje het volgende:
Droogtrommel.
quote:Hmm, ja
Op dinsdag 9 december 2003 12:54 schreef The_stranger het volgende:Het enige waar je voor moet uitkijken, vooral in de zomer, is dat je het niet te lang laat hangen... Gaat het door de zon verkleuren.. (helaas eigen ervaring
)
quote:hier moet je alleen opletten dat er niet een injecteur door het land raced.
Op dinsdag 9 december 2003 14:07 schreef MissX het volgende:
ik zou me was echt niet buiten willen hangen, volgens mij stinkt het dan vet naar uitlaatgassen enzo
*snel buiten hangt*
Tot zover deze huishoudelijke post.
quote:Je bedoelt je vieze vakantie-spullen, onderbroeken en sokken die een maand in een klamme plunjezak hebben gezeten?
Op dinsdag 9 december 2003 15:17 schreef Lucille het volgende:
Kan iemand even mijn was doen, ik heb nog zo'n 3 ladingen die in de wasmachine moeten. Ook zoek ik nog iemand die strijken een leuk karwei vindt.
Succes!
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 16:34 schreef shmoopy het volgende:[..]
Je bedoelt je vieze vakantie-spullen, onderbroeken en sokken die een maand in een klamme plunjezak hebben gezeten?
Succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |