abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15271303
Vorige week heeft een jongen de hele avond met mij geflirt, en ik flirtte wel een beetje terug. Mijn vriend stond aan de andere kant. Op gegeven moment is die jongen naar mijn vriend toegegaan en zei tegen hem "zeg, moet je me niet laten ophouden. Ik ben enorm aan het flirten en ik ben bang dat het straks gewoon mis gaat". Mijn vriend zei (volgens eigen zeggen) "nee hoor flirt maar lekker door, ik vind het niet erg".

We hebben nu 3 jaar een relatie (wonen 2,5 jaar samen). Hij heeft zijn plussen en zijn minnen, ik mis wel een paar dingen, maar weet ook dat perfectie niet bestaat (genoeg relaties achter de rug). Wat mij aantrok in die andere jongen is dat hij meer slagvaardig was, 'mannelijker' zeg maar. En de spanning was natuurlijk leuk.

Hij heeft die jongen nu zelf uitgenodigd voor een etentje (met meer vrienden). Ik vind het spelen met vuur. Maar dus ook wel een beetje leuk.

Maar hoe kan hij nou niet jaloers zijn? Hij zei zelfs dat hij het wel leuk vindt als een ander met mij flirt (en ik een beetje terug flirt). Ik snap het niet? Mijn moeder zei altijd "als een man niet jaloers is, is er iets mis" (maar mijn vader is dan ook heel dominant). Als hij zoiets zou doen of meemaken zou ik woedend zijn denk ik.

Kan iemand me hierbij helpen

thnx

Love is blindness
pi_15271350
Dit heb ik in een film gezien (ik zeg niet welke of welk genre)

Get ready for sandwiches girl

Niet zo sexistisch! Een man kan ook stom werk doen, net als vrouwen!
pi_15271360
.. hij vertrouwt je beter dan jij jezelf..
pi_15271364
mijn vriend is ook nooit jaloers, tenminste dat zegt hij... is ook niet altijd even leuk.. omdat ik het wel kan zijn.
pi_15271372
quote:
Maar hoe kan hij nou niet jaloers zijn?
waarom neem jij aan dat iedereen jaloers moet zijn ???
Religion : Mankind's worst invention !
pi_15271377
Ik vrees dat hij je iets moet vertellen, dit is niet normaal. Als jij je eenmaal vergrijpt aan die jongen kan je hem niks meer maken.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_15271390
Hij denkt dat het niet misgaat, hij heeft vertrouwen in jou.Jij denkt dat het fout gaat op den duur.Ik zou er dus maar mee stoppen voor je jezelf en je vriend pijn doet.
pi_15271402
die van mij is ook niet jaloers..maar hij trekt wel een grens. Hij zou diegene niet gaan uitnodigen. Misschien wil je vriend wel partnerruil??
pi_15271404
Ik ben wel eens jaloers maar ik doe net alsof ik het niet ben.
  dinsdag 9 december 2003 @ 12:15:12 #10
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_15271413
Het klinkt misschien stom, maar er zijn mannen die het opwindt om hun vrouw bezig te zien met iemand anders. Dat kan beginnen bij iets redelijk onschuldigs als flirten, maar wie weet waar het eindigt..

Dat hij die kerel uitnodigt voor een etentje vind ik ronduit belachelijk, maar goed ik ben hem niet zullen we maar zeggen.. Ik vind het ook geen probleem als iemand met mijn vriendin flirt, ze gaan hun gang maar, ik weet wie er mee naar huis gaat namelijk..

pi_15271423
Ach, ik moet zeggen dat ik het ook altijd wel leuk vond als mijn vriend flirtte met andere meisjes. Eens kijken of hij nog een beetje goed in de markt ligt.
Sommige mensen zijn gewoon niet zo jaloers aangelegd, kan toch best?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_15271434
Ik denk dat jouw vriend je gewoon erg goed vertrouwt en zou daar alleen maar blij mee zijn. Maak er geen msibruik van zou ik zeggen. Als je zelf echt het gevoel krijgt dat het fout zou kunnen gaan, steek er dan alsnog zelf op tijd een stokje voor en zeg zelf dat je die jongen niet meer wil zien. Maar zolang jouw vriend ook prima met hem kan opschieten en de spanning tussen jullie niet te groot wordt: fijn toch!
pi_15271441
Waarom flirt je met een andere jongen als je al een vriend hebt?
pi_15271451
Misschien wacht 'ie wel gewoon op een excuus, zodat 'ie kan zeggen dat jij bent begonnen...

Zelf vind ik dat als jij voor hem 'de ware' bent, dat 'ie dan niet zal aanmoedigen dat je met andere jongens flirt. Blijkbaar denkt hij er anders over, om wat voor reden dan ook.

Mir sind die Optimisten lieber; ein Mensch, der alles halb so schlimm und doppelt so gut findet.
pi_15271456
Hij heeft waarschijnlijk de gedachte die veel meer mensen zouden moeten hebben, namelijk ' ze ligt vannacht toch naast mij en niet naast iemand anders' . Hij vertrouwt je gewoon, wat is daar mis mee?
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
pi_15271457
Euhm.. niet jaloers zijn is een ding, maar dit is wel helemaal het tegenovergestelde. Ik vind het wel een beetje raar eigenlijk.
  dinsdag 9 december 2003 @ 12:17:02 #17
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15271464
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 12:11 schreef striplezer het volgende:
Maar hoe kan hij nou niet jaloers zijn? Hij zei zelfs dat hij het wel leuk vindt als een ander met mij flirt (en ik een beetje terug flirt). Ik snap het niet? Mijn moeder zei altijd "als een man niet jaloers is, is er iets mis" (maar mijn vader is dan ook heel dominant). Als hij zoiets zou doen of meemaken zou ik woedend zijn denk ik.
Ik ben ook dominant, maar hier zou ik ook niet jaloers van worden, nee. Jaloezie en dominantie zijn 2 heel verschillende dingen.

Klinkt alsof je vriend het gewoon meer in de hand heeft dan dat jij zelf denkt . Ik snap hem in elk geval wel.

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_15271476
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 12:16 schreef benchMarc het volgende:
Toch een teken, dat het niet helemaal goed zit lijkt me...
  dinsdag 9 december 2003 @ 12:17:24 #19
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_15271477
ik ben eigenlijk ook zelden of nooit jaloers....kwestie van vertrouwen vind ik
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_15271494
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 12:16 schreef benchMarc het volgende:
idd misschien test hij jou wel om te zien hoe ver jij zult gaan??
  dinsdag 9 december 2003 @ 12:18:01 #21
42491 RSi84
First One To Blast
pi_15271499
of hij is bisexueel hahahahhahahahahhaha en wat eerder werd gezegd : get ready for sandwiches
FIRST ONE TO BLAST LAST ONE TO DASH GOING FOR THE HOES AND THE CASH
pi_15271520
Wat raar dat ie het echt niet erg vind, tenminste normaal vind je het altijd wel een beetje erg.
Tsja misschien dat hij em gewoon heel veel vertrouwen in heeft dat jij bij em zal blijven. En anders vraag je em toch gewoon nog ez waarom hij dat niet erg vind.
  dinsdag 9 december 2003 @ 12:19:10 #23
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_15271522
misschien omdat je niet meer met hem flirt,
dus geniet hij er van waneer je dat bij een ander doet?"
en hij weet jij dat het leuk vind. en als hij jou "blij ziet" vind hij dat ook geweldig.

beetje het idee van "mannen moeten iets meer vader worden en moeders iets meer vrouw" om de sleur voor te zijn en er wat spanning enzo in te houden

Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  dinsdag 9 december 2003 @ 12:19:46 #24
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_15271536
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 12:16 schreef poebeertjuh het volgende:
Hij heeft waarschijnlijk de gedachte die veel meer mensen zouden moeten hebben, namelijk ' ze ligt vannacht toch naast mij en niet naast iemand anders' . Hij vertrouwt je gewoon, wat is daar mis mee?
exact....beetje flirten stelt toch helemaal niks voor? waarom zou je je daar over op gaan winden...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_15271553
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 12:14 schreef Roellio het volgende:
Ik ben wel eens jaloers maar ik doe net alsof ik het niet ben.
zie je volges mij is die van mij net zo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')