We hebben nu 3 jaar een relatie (wonen 2,5 jaar samen). Hij heeft zijn plussen en zijn minnen, ik mis wel een paar dingen, maar weet ook dat perfectie niet bestaat (genoeg relaties achter de rug). Wat mij aantrok in die andere jongen is dat hij meer slagvaardig was, 'mannelijker' zeg maar. En de spanning was natuurlijk leuk.
Hij heeft die jongen nu zelf uitgenodigd voor een etentje (met meer vrienden). Ik vind het spelen met vuur. Maar dus ook wel een beetje leuk.
Maar hoe kan hij nou niet jaloers zijn? Hij zei zelfs dat hij het wel leuk vindt als een ander met mij flirt (en ik een beetje terug flirt). Ik snap het niet? Mijn moeder zei altijd "als een man niet jaloers is, is er iets mis" (maar mijn vader is dan ook heel dominant). Als hij zoiets zou doen of meemaken zou ik woedend zijn denk ik.
Kan iemand me hierbij helpen
thnx
Get ready for sandwiches girl
quote:waarom neem jij aan dat iedereen jaloers moet zijn ???
Maar hoe kan hij nou niet jaloers zijn?
Dat hij die kerel uitnodigt voor een etentje vind ik ronduit belachelijk, maar goed ik ben hem niet zullen we maar zeggen.. Ik vind het ook geen probleem als iemand met mijn vriendin flirt, ze gaan hun gang maar, ik weet wie er mee naar huis gaat namelijk..
Zelf vind ik dat als jij voor hem 'de ware' bent, dat 'ie dan niet zal aanmoedigen dat je met andere jongens flirt. Blijkbaar denkt hij er anders over, om wat voor reden dan ook.
quote:Ik ben ook dominant, maar hier zou ik ook niet jaloers van worden, nee. Jaloezie en dominantie zijn 2 heel verschillende dingen.
Op dinsdag 9 december 2003 12:11 schreef striplezer het volgende:
Maar hoe kan hij nou niet jaloers zijn? Hij zei zelfs dat hij het wel leuk vindt als een ander met mij flirt (en ik een beetje terug flirt). Ik snap het niet? Mijn moeder zei altijd "als een man niet jaloers is, is er iets mis" (maar mijn vader is dan ook heel dominant). Als hij zoiets zou doen of meemaken zou ik woedend zijn denk ik.
Klinkt alsof je vriend het gewoon meer in de hand heeft dan dat jij zelf denkt . Ik snap hem in elk geval wel.
quote:Toch een teken, dat het niet helemaal goed zit lijkt me...
Op dinsdag 9 december 2003 12:16 schreef benchMarc het volgende:
Waarom flirt je met een andere jongen als je al een vriend hebt?
quote:idd misschien test hij jou wel om te zien hoe ver jij zult gaan??
Op dinsdag 9 december 2003 12:16 schreef benchMarc het volgende:
Waarom flirt je met een andere jongen als je al een vriend hebt?
beetje het idee van "mannen moeten iets meer vader worden en moeders iets meer vrouw" om de sleur voor te zijn en er wat spanning enzo in te houden
quote:exact....beetje flirten stelt toch helemaal niks voor? waarom zou je je daar over op gaan winden...
Op dinsdag 9 december 2003 12:16 schreef poebeertjuh het volgende:
Hij heeft waarschijnlijk de gedachte die veel meer mensen zouden moeten hebben, namelijk ' ze ligt vannacht toch naast mij en niet naast iemand anders' . Hij vertrouwt je gewoon, wat is daar mis mee?
quote:zie je
Op dinsdag 9 december 2003 12:14 schreef Roellio het volgende:
Ik ben wel eens jaloers maar ik doe net alsof ik het niet ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |