quote:Als er buiten 409 + 410 gewoon een hele groep op 411 gaat sfeer maken (die niet naar 410 door kan lopen) kunnen ze er moeilijk omheen..
Op vrijdag 12 december 2003 13:29 schreef hugo_afca het volgende:
ga daar maar niet vanuit.
Mocht AJAX het willen heb je ook nog met de gemeente en de politie te maken!
quote:Zo is het maar net!
Op vrijdag 12 december 2003 13:31 schreef devv05 het volgende:[..]
Als er buiten 409 + 410 gewoon een hele groep op 411 gaat sfeer maken (die niet naar 410 door kan lopen) kunnen ze er moeilijk omheen..
Als het initiatief bij de supporters ligt dan kan AJAX daar zelf weinig aan doen, ja of bij elke stoeltje een steward zetten.
quote:En dan nog, staan en zingen lijkt me niet echt tegen de regels? Als je het met een paar man doet zul je wel gezeik krijgen van andere mensen in het vak maar met een grote groep houden ze het commentaar wel voor zich..
Op vrijdag 12 december 2003 13:57 schreef sugarnieuws het volgende:[..]
Zo is het maar net!
En als 1 schaap over de dam is dan volgen er meer.Als het initiatief bij de supporters ligt dan kan AJAX daar zelf weinig aan doen, ja of bij elke stoeltje een steward zetten.
Ik zie het wel goedkomen volgend seizoen, als 410 vol is ga ik gewoon ook lekker voor 411 kiezen
quote:En als jij het kiest dan zullen andere ook wel denken, ik kies voor 411!
Op vrijdag 12 december 2003 14:01 schreef devv05 het volgende:[..]
En dan nog, staan en zingen lijkt me niet echt tegen de regels? Als je het met een paar man doet zul je wel gezeik krijgen van andere mensen in het vak maar met een grote groep houden ze het commentaar wel voor zich..
Ik zie het wel goedkomen volgend seizoen, als 410 vol is ga ik gewoon ook lekker voor 411 kiezen
Maar ja het is nog geen werkelijkheid en het is ook niet iets wat tijdens 1 wedstrijd te realiseren is. Maar het komt vanzelf! (althans dat is mijn mening).
DUS IEDEREEN DIE IN 411 GAAT ZITTEN!
- shirt aan
- sjaal mee en omhoog houden
- vlag / bandieri meenemen
- en lekker meezingen (ken je de tekst niet, check internet!)
quote:Zitten? Staan!
Op vrijdag 12 december 2003 14:07 schreef sugarnieuws het volgende:[..]
En als jij het kiest dan zullen andere ook wel denken, ik kies voor 411!
Maar ja het is nog geen werkelijkheid en het is ook niet iets wat tijdens 1 wedstrijd te realiseren is. Maar het komt vanzelf! (althans dat is mijn mening).
DUS IEDEREEN DIE IN 411 GAAT ZITTEN!
- shirt aan
- sjaal mee en omhoog houden
- vlag / bandieri meenemen
- en lekker meezingen (ken je de tekst niet, check internet!)
quote:Verklaar je nader
Op vrijdag 12 december 2003 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
k vind het een beetje triest...
quote:en dat is.................
Op vrijdag 12 december 2003 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
k vind het een beetje triest...
quote:Het is zo gemaakt. Ik weet niet, het oproepen van "zing mee en lees anders de tekst op internet" staat mij een beetje tegen...
Op vrijdag 12 december 2003 14:12 schreef devv05 het volgende:[..]
Zitten? Staan!
[..]Verklaar je nader
quote:Sja zo is 410 ook begonnen... Alle begin is moeilijk... Tekst leer je vanzelf wel als de wil er maar is..
Op vrijdag 12 december 2003 14:17 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Het is zo gemaakt. Ik weet niet, het oproepen van "zing mee en lees anders de tekst op internet" staat mij een beetje tegen...
quote:Klopt, maar zo krijg je al snel de namen "sfeervak" en "kindervak" over je... Begrijp me niet verkeerd hoor, hoe meer sfeer hoe beter.
Op vrijdag 12 december 2003 14:20 schreef devv05 het volgende:[..]
Sja zo is 410 ook begonnen... Alle begin is moeilijk... Tekst leer je vanzelf wel als de wil er maar is..
quote:Ik heb het geen sfeervak genoemd! Want sfeervak klinkt gemaakt daar heb je helemaal gelijk in! Maar er is toch niets mee op andere mensen op te roepen tot sfeer maken. Deed iedereen er maar een keer wat mee.
Op vrijdag 12 december 2003 14:21 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Klopt, maar zo krijg je al snel de namen "sfeervak" en "kindervak" over je... Begrijp me niet verkeerd hoor, hoe meer sfeer hoe beter.
By the way tifosi410 doet het ook nog steeds op zo'n manier, alleen d.m.v. van hun website geven ze door wat voor acties ze van plan zijn. (bv. flagday).
Misschien was dat van die teksten op internet een beetje verkeerd voorbeeld want zo heb ik het ook niet geleerd.
quote:Ik bedoelde ook niet dat jij het sfeervak noemde, maar dat je die naam krijgt.
Op vrijdag 12 december 2003 14:27 schreef sugarnieuws het volgende:[..]
Ik heb het geen sfeervak genoemd! Want sfeervak klinkt gemaakt daar heb je helemaal gelijk in! Maar er is toch niets mee op andere mensen op te roepen tot sfeer maken. Deed iedereen er maar een keer wat mee.
By the way tifosi410 doet het ook nog steeds op zo'n manier, alleen d.m.v. van hun website geven ze door wat voor acties ze van plan zijn. (bv. flagday).
Misschien was dat van die teksten op internet een beetje verkeerd voorbeeld want zo heb ik het ook niet geleerd.
quote:Dat is inderdaad waar...en die naam had het ook! En het is zeker niet de bedoeling om die terug te krijgen. Want het initiatief moet bij de supporters liggen! en altijd blijven!
Op vrijdag 12 december 2003 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Ik bedoelde ook niet dat jij het sfeervak noemde, maar dat je die naam krijgt.
[Dit bericht is gewijzigd door sugarnieuws op 12-12-2003 14:51]
Onderling resultaat met Celta was in voordeel van Ajax
Onderling resultaat met Brugge was in voordeel van Ajax
Dan zou je denken dat ze dan 2de moeten zijn maar helaas heeft ajax beide wedstrijden tegen milan verloren (waarvan de 1e wedstrijd onterecht) en daar hebben brugge en vigo het beter gedaan.
Als je het zo bekijkt klopt er eigenlijk geen reet van het pouleysteem. Champions League moet gewoon alleen maar knockout worden vind ik.
Ajax verslaat dus vigo en brugge. En toch komt ajax nog achter vigo en brugge. UEFA cup had nog leuk kunnen worden. Sommigen zeggen alles of niets maar ik had nog wel Ajax-Valencia, Ajax-Barcelona of Ajax AS Roma etc willen zien.. zijn ook geen slechte ploegen
Naja dan maar genoegen nemen met de landstitel
quote:Je kunt ook in de nationale competitie een andere ploeg twee keer verslaan en er onder eindigen; Ajax heeft gewoon over een serie van 6 wedstrijden minder punten gehaald dan Milan, Celta en Brugge. Jammer, maar helaas. Volgend jaar beter.
Op vrijdag 12 december 2003 16:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
Als je het zo bekijkt klopt er eigenlijk geen reet van het pouleysteem.
quote:En de amstelcup!
Naja dan maar genoegen nemen met de landstitel
Een poulesysteem bij CL, ik denk dat dat niet echt een goede optie is. Want wat als wij direct tegen AC Milan geloot hadden? Dan hadden we gelijk bij de eerste wedstrijd eruit gelegen.
Maar aan de andere kant is het prestatie gerichter, de club weet dan wat ze te doen staat en er staat veel meer druk op de wedstrijd. Dat maakt het wel een stuk spannender en misschien betere prestaties van de spelers.
quote:Hoe realistisch is het dat je dat ieder duel laat zien? Schotland was zo'n wedstrijd die je misschien eens in je loopbaan speelt. We zijn 3 wedstrijden verder en Sneijder scoort steeds een voldoende. Excelleren komt vanzelf wel weer.
Op donderdag 11 december 2003 20:36 schreef Qi het volgende:[..]
Mwah, op basis van wat? Op basis van zijn frommel goal? Nee, ik vind dat Sneijder het niveau van Schotland niet meer heeft gehaald. Toegegeven, daar had hij wel Davids om hem heenlopen, maar ik vind het zo jammer dat hij niet meer echt dat niveau heeft benaderd. Ik hoop dat Sneijder dat weer gaat laten zien.
quote:Ajax heeft destijds die contracten gemaakt in de veronderstelling dat optiecontracten legaal waren.
Op vrijdag 12 december 2003 12:21 schreef twi het volgende:
Vinden jullie de manier van afhandelen van diverse contracten door Ajax eigenlijk ook niet gewoon lachwekkend? Ook al kijk ik er de spelers meer op aan dat ze zo achter het geld aan zitten, denk ik dat Ajax ook maar eens een lesje contracten opstellen mag krijgen. Twéé spelers die in dezelfde tijd zijn gekomen en zichzelf razendsnel hebben ontwikkeld een dusdanig wankel contract laten ondertekenen dat er nu misschien sprake is van een transfervrij vertrek is gewoon erg slecht. Maar dan ook héél erg slecht. Ook al wordt het bewaarheid of niet.En waarom is er geen jaar aan dat contract van Sneijder toegevoegd? 2007 is best dichtbij voor een speler van amper 19. 18? 19...
Wat betreft Maxwell: die wil helemaal nog niet weg.
En Sneijder tekent bij tot 2007 omdat contracten maximaal 5 jaar mogen lopen en het contract nu opengebroken is.
quote:Ach, misschien verwacht ik ook teveel, maar je moet toegeven, Sneijder heeft tegen Feyenoord en Club Brugge echt helemaal niets laten zien. Tegen Heerenveen was het ook niet best op zijn goal na. Je mag van Sneijder verlangen dat hij op z'n minst zichtbaar is en iets laat zien. Als je het grootste talent van Nederland bent dan mag de eis omhoog.
Op vrijdag 12 december 2003 19:28 schreef methodmich het volgende:[..]
Hoe realistisch is het dat je dat ieder duel laat zien? Schotland was zo'n wedstrijd die je misschien eens in je loopbaan speelt. We zijn 3 wedstrijden verder en Sneijder scoort steeds een voldoende. Excelleren komt vanzelf wel weer.
Co Adriaanse had het lef om Richard Witschge, Jan van Halst en Aaron Winter aan de kant te zetten, om de doorstroming van de jeugd niet te blokkeren. Wat bleek achteraf? Co had gelijk.
Nu hebben we daar Rafael van der Vaart, Steven Pienaar en Wesley Sneijder.
Heeft Koeman ook de ballen om tegen Jari Litmanen en Galasek te zeggen dat ze niet meer nodig zijn?
Jongens als Anthony Obodoi en Abubakari Yakubu staan te trappelen om hun plekken in te nemen.
Durft Koeman volgend seizoen Seedorf, Boukhari, Hersi en Cedric van der Gun weer een echte eerlijke kans te geven?
Na het vertrek van Andy van der Meyde blijkt dit seizoen dat het Ajax ontbreekt aan een echte rechterspits, een positie die door Cedric van der Gun prima ingevuld zou kunnen worden.
Hij heeft er de kwaliteiten voor.
Of koop je toch liever Uche Kalu voor een flinke som geld?
In de tweede seizoenshelft zou Ronald Koeman het lef moeten durven tonen om eens wat jonge spelers aan het echte werk te laten ruiken in competitiewedstrijden die redelijk makkelijk verlopen.
Daniel de Ridder, Etienne Esajas, Walker, Rasmus Lindgren, Jerold Promes, Jose Valencia, Vermaelen, Muller van Moppes, Sergio Cameron en Tom de Mul.
Geef deze jongens een kans in de Arena op een zondagmiddag, beoordeel ze niet alleen op een paar wedstrijdjes op een afgetrapt veldje op een koude doordeweekse avond en een rapportje van Danny Blind.
Ik hoop Ronald Koeman de juiste beslissingen neemt voor de toekomst.
Voor Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |