Heel Ajax was collectief gewoon niet goed genoeg om een sterk Brugge te verslaan. Dat mag een trieste constatering zijn, maar het was zo.
Op zich is het geen schande in deze poule niet door te gaan, maar op minimaal de 3e plaats had ik wel gerekend. Dat Celta 17e staat in Spanje zegt me niks, dat is een topploeg, en daar kan je dus makkelijk achter eindigen. Milan is hetzelfde verhaal.
Wat vorig jaar wel lukte, verrassen en later zelfs stunten (kwartfinale halen in die poule vond ik wel een stuntje) zat er nu helaas niet in, hoewel je halverwege met 6 uit 3 goede papieren had.
Wel vind ik het schandalig hoe Milan zich gedragen heeft in deze poule. Brugge is hard genaaid door Milan. Maar ja dat Milan een klote ploeg is is niets nieuws.
Merkwaardig dat er zo weinig aandacht is voor het nieuwe record dat Ajax maakte dinsdag......Ik ben daar mega trots op
quote:Maar Sneijder heeft na Schotland ook niet meer best gespeeld, ik denk dat dat best gezegd mag worden. Erg jammerlijke constatering.
Op donderdag 11 december 2003 19:51 schreef methodmich het volgende:
Wel leuk om wat later te lezen, dan zie je allerlei leuke dingen langskomen, zoals Zlatan die afgekraakt wordt, Sneijder die er in één keer niks meer van kan...
quote:Nou, dat thuisduel tussen Schotland en Feyenoord in, tegen Heerenveen, was ie de man van de match.
Op donderdag 11 december 2003 20:16 schreef Qi het volgende:[..]
Maar Sneijder heeft na Schotland ook niet meer best gespeeld, ik denk dat dat best gezegd mag worden. Erg jammerlijke constatering.
quote:Toch heeft hij contractverbetering gehad.....
Op donderdag 11 december 2003 20:16 schreef Qi het volgende:[..]
Maar Sneijder heeft na Schotland ook niet meer best gespeeld, ik denk dat dat best gezegd mag worden. Erg jammerlijke constatering.
quote:En terecht!
Op donderdag 11 december 2003 20:29 schreef F1Bas het volgende:[..]
Toch heeft hij contractverbetering gehad.....
quote:Denkje dat ie wel zin heeft bij ons op de bank te zitten?
Op donderdag 11 december 2003 20:32 schreef twi het volgende:
Kunnen we die Hofland niet voor 5 ton kopen?
quote:Mwah, op basis van wat? Op basis van zijn frommel goal? Nee, ik vind dat Sneijder het niveau van Schotland niet meer heeft gehaald. Toegegeven, daar had hij wel Davids om hem heenlopen, maar ik vind het zo jammer dat hij niet meer echt dat niveau heeft benaderd. Ik hoop dat Sneijder dat weer gaat laten zien.
Op donderdag 11 december 2003 20:24 schreef methodmich het volgende:[..]
Nou, dat thuisduel tussen Schotland en Feyenoord in, tegen Heerenveen, was ie de man van de match.
quote:Bij Ajax op de bank of bij PSV op de bank...wellicht kan 'ie omgeturnt worden naar linksback
Op donderdag 11 december 2003 20:36 schreef F1Bas het volgende:[..]
Denkje dat ie wel zin heeft bij ons op de bank te zitten?
quote:Klote Milaan.
Milan-scout Maldini wil Maxwell transfervrijBij de Champions-League wedstrijd tussen Club Brugge en Ajax afgelopen woensdag was ook Milan-scout Cesare Maldini aanwezig. Deze volgde met name de verrichtingen van Ajacied Maxwell, die bezig is aan een sterk seizoen op zowel de linksback als linksmiddenpositie.
Bij AC Milan gaat men er van uit dat Maxwell aan het einde van het seizoen transfervrij Ajax kan gaan verlaten. Maxwells zaakwaarnemer Mino Raiola is van mening dat de clausule van het contract dat Ajax met Maxwell heeft, niet rechtsgeldig is en dat de speler niet in 2006 maar aanstaande zomer al vrij is om te gaan en staan waar hij wil.
Raiola heeft al eerder gedreigd bereid te zijn naar het Europese hof te gaan, om zijn gelijk aan te tonen.
Bron: www.voetbalzone.nl
quote:Nah klote Ajax wil ik niet zeggen, zijn genoeg clubs die het ook zo doen, alleen de zaakwaarnemer van Trabelsi is het pas gaan uitzoeken, tot het tegendeel is bewezen dat het niet geldig is ga ik er vanuit dat Maxwell blijft of weggaat voor een hele hoop centjes.
Op donderdag 11 december 2003 20:54 schreef Qi het volgende:[..]
Klote Milaan.
Klote Zaakwaarnemer.
Klote Ajax als de clausule daadwerkelijk niet rechtsgeldig is.
quote:Nou, ik vind het behoorlijk dom van Ajax als ze niet goed onderzoeken hoe geldig een contract is als ze dat aan een speler aanbieden. Straks loopt Maxwell, een van Ajax's beste spelers waar ze veel voor kunnen vangen, voor niets de deur uit. Maargoed, ik verwijt Ajax nog niets, dat ga ik pas doen als die clausule juridisch gezien echt niets voorstelt.
Op donderdag 11 december 2003 21:04 schreef F1Bas het volgende:[..]
Nah klote Ajax wil ik niet zeggen, zijn genoeg clubs die het ook zo doen, alleen de zaakwaarnemer van Trabelsi is het pas gaan uitzoeken, tot het tegendeel is bewezen dat het niet geldig is ga ik er vanuit dat Maxwell blijft of weggaat voor een hele hoop centjes.
quote:Idd maar volgens de juridische mensen van Ajax moet het ook geldig zijn, dus is het wel uitgezocht, of ze moeten bluffen.
Op donderdag 11 december 2003 21:12 schreef Qi het volgende:[..]
Nou, ik vind het behoorlijk dom van Ajax als ze niet goed onderzoeken hoe geldig een contract is als ze dat aan een speler aanbieden. Straks loopt Maxwell, een van Ajax's beste spelers waar ze veel voor kunnen vangen, voor niets de deur uit. Maargoed, ik verwijt Ajax nog niets, dat ga ik pas doen als die clausule juridisch gezien echt niets voorstelt.
quote:Stond laatst een heel stuk in de krant. Het is een eenzijdige optie en dat zou niet rechtsgeldig zijn. Snap het wel, maar aan de andere kant heeft zo'n speler (met zaakwaarnemer) met zijn volle verstand getekend?
Op donderdag 11 december 2003 21:16 schreef F1Bas het volgende:[..]
Idd maar volgens de juridische mensen van Ajax moet het ook geldig zijn, dus is het wel uitgezocht, of ze moeten bluffen.
quote:Wie o wie is deze grapjurk?
Na de wedstrijd Club Brugge - Ajax in de Champions League van dinsdagavond heeft de politie zes Amsterdammers aanghouden. Niks geks zou je zeggen, ware het niet dat er volgens de politie "een heel belangrijk persoon" tussen zit. De vermeende Ajax-vip trapte uit frustratie of balorigheid een deur in. Hij weigerde vervolgens een schikking. Mogelijk krijgt deze vip nu een zware boete met een stadionverbod.Ajax ontkend dat het om iemand gaat uit de organisatie. "We weten inmiddels wie hij is, maar hij is binnen Ajax absoluut onbekend", benadrukte een woordvoerder van Ajax donderdag. "We betreuren het zeer dat de suggestie is gewekt dat het om een bestuurslid van Ajax ging. De man in kwestie komt zelfs uit Rotterdam."
De overige supporters werden opgepakt wegens ordeverstoring of omdat ze geen kaartje hadden.
quote:In dat geval treft Ajax geen blaam, maar dat moet nog blijken.
Op donderdag 11 december 2003 21:16 schreef F1Bas het volgende:[..]
Idd maar volgens de juridische mensen van Ajax moet het ook geldig zijn, dus is het wel uitgezocht, of ze moeten bluffen.
Ze moeten langer blijven! Hebben we ook nog wat aan ze aan kijkplezier in Nederland!
quote:Meestal als ze op jonge leeftijd naar het buitenland gaan maken ze een niet al te beste start. Gewoon wat langer in nederlnad blijven voor de ontwikkeling is het beste. Al is dat nu niet van toepassing nu ze niet meer in de CL zitten.
Op donderdag 11 december 2003 21:27 schreef ArnoK het volgende:
Als ook maxwell weggaat is erg jammer, maar wat me opvalt is dat ze best jong allemaal weg gaan (willen). Bij (bijv.) Kluivert was het ook zo en die heeft ook niet zo'n beste start gehad. V/d Vaart wil misschien ook wel weg en die is ook nog maar 20. Volgens mij vas v. Nistelrooij bijvoorbeeld al wat ouder toen ie ging, dan zit men toch wat meer tegen de 'sportieve' top aan. Nog een voorbeeld is Seedorf (heeft ook even geduurd).Ze moeten langer blijven! Hebben we ook nog wat aan ze aan kijkplezier in Nederland!
quote:Precies, ik denk dat spelers het beste tot een jaar of 23 in nederland kunnen blijven spelen. Ik vrees alleen dat de meeste ajax talenten van dit moment voor die leeftijd al naar het buitenland vertrokken zijn.
Op donderdag 11 december 2003 21:38 schreef Qi het volgende:
En dat niet alleen, als we nou eens naar Van der Vaart kijken, die speelt helemaal niet constant. Prima voetballer, maar als hij in de Eredivisie al soms weinig tot niets brengt, hoe moet dat dan gaan bij een echte topclub in een grote competitie? Van der Vaart is de Eredivisie écht nog niet ontgroeid, die kan beter nog een tijdje blijven om verder te ontwikkelen.
quote:was toch met Kluivert, Davids en die na de gewonnen CL finale van 1995 ook toen ze richting Italië vertrokken waren ze net zo oud.
Op donderdag 11 december 2003 21:49 schreef Biggs het volgende:[..]
Precies, ik denk dat spelers het beste tot een jaar of 23 in nederland kunnen blijven spelen. Ik vrees alleen dat de meeste ajax talenten van dit moment voor die leeftijd al naar het buitenland vertrokken zijn.
quote:Zat zelf ff te denken aan van den Herik maar misschien is dat net ff iets te ver gezocht
Op donderdag 11 december 2003 21:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:
ff wat komisch nieuws, dat kunnen jullie wel gebruiken
[..]Wie o wie is deze grapjurk?
Maargoed, vooralsnog ga ik uit van de goede bedoelingen van Maxwell en Trabelsi en hoop ik dat alleen hun zaakwaarnemers Ajax willen piepelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |