quote:Litmanen heeft tot nu toe wel moeten invallen in zware wedstrijden waarin het team al niet liep, wat zeker geen gemakkelijke opgave is.
Op woensdag 10 december 2003 19:53 schreef Ajaxno1 het volgende:
En Litmanen is nu 2x in gevallen in belangrijke wedstrijden 2x niet geweldig maar ook 2x was het elftal niet op z'n best.
Ik wil Litmanen meer speeltijd zien hebben (nu hij niet voor de CL gespaard hoeft te worden, gebeurt dat misschien ook wel in de HCE) voordat ik hem definitief afschrijf
quote:
Ajax stuurt aan op vertrek van Pasanen11/12/2003 9 :21
Wat Ajax betreft valt er te praten over een transfer van Petri Pasanen. De 23-jarige centrale verdediger komt sinds het herstel van John Heitinga en de komst van Julien Escudé en Zdenek Grygera nauwelijks meer aan spelen toe. Zelfs middenvelder Abubakari Yakubu krijgt regelmatig de voorkeur boven de Fin in de Amsterdamse defensie.
'Als de technische staf dergelijke keuzes maakt, moet je inderdaad overwegen in te gaan op een bod als een club zich aandient', zegt Ajax-directeur Arie van Eijden. 'Maar op dit moment heeft nog geen enkele club officiële belangstelling kenbaar gemaakt.'Pasanen staat nog tot de zomer van 2005 onder contract bij Ajax. De Finse international kwam in 2000 over van FC Lahti. Afgelopen zomer was Real Sociedad nog geïnteresseerd in de fysiek sterke verdediger.
quote:Denk ook niet dat iemand hem wil hebben in de winterstop.
Op donderdag 11 december 2003 11:14 schreef twi het volgende:
Precies, Pasanen moet gewoon blijven voor de dubbele bezetting. Zeker als Trabelsi weggaat na dit seizoen en Grygera rechtsback gaat spelen. Dan is Pasanen goede vervanging voor Heitinga.
[..]
quote:die zulen nu ze een ronde verder zijn in de cl wel wat versterking halen ja
Op donderdag 11 december 2003 11:56 schreef Bartoli het volgende:
misschhien toch Real Sociedad
Minimaal.
quote:Die feijenoorders proberen ook werkelijk alles om ajax in discrediet te brengen
De politie van Brugge heeft rond de wedstrijd Club Brugge - Ajax (2-1) zes Ajax supporters aangehouden, onder wie volgens haar een "heel belangrijk persoon". Die Ajax-vip had uit frustratie een deur ingetrapt.
De man weigerde een minnelijke schikking en loopt nu de kans zwaarder te worden beboet en een stadionverbod te krijgen.
Volgens een woordvoerder van de Amsterdamse voetbalclub weten zij wie het de persoon is, maar dat hij binnen Ajax onbekend is en dat de man uit Rotterdam komt.
De politie pakte rond de Champions League wedstrijd afgelopen dinsdag vier supporters op omdat ze geen kaartje hadden. De Belgische politie maakte woensdag bekend dat het voor, tijdens en na de wedstrijd redelijk rustig is gebleven.
bron: http://voetbal.fok.nl/index.fok?onderdeel=nieuws&id=4027
Ik begrijp steeds beter de strekking achter het verhaal dat Rotterdam die kansarmen probeert te weren.
quote:Lig het nou aan mij? Als die kerel de schikking had geaccepteerd had hij geen stadionverbod gekregen?
Op donderdag 11 december 2003 15:08 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Die feijenoorders proberen ook werkelijk alles om ajax in discrediet te brengen
Ik begrijp steeds beter de strekking achter het verhaal dat Rotterdam die kansarmen probeert te weren.
quote:nee ligt niet aan jou en op vraag 2 ja daar lijkt het wel op
Op donderdag 11 december 2003 15:20 schreef Staanplaats het volgende:[..]
Lig het nou aan mij? Als die kerel de schikking had geaccepteerd had hij geen stadionverbod gekregen?
quote:Als bobo heb je toch andere rechten dan de gemiddelde supporter heeft
Op donderdag 11 december 2003 15:20 schreef Staanplaats het volgende:[..]
Lig het nou aan mij? Als die kerel de schikking had geaccepteerd had hij geen stadionverbod gekregen?
quote:Klassenjustitie dus...
Op donderdag 11 december 2003 15:25 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Als bobo heb je toch andere rechten dan de gemiddelde supporter heeft
![]()
Alleen hadden ze nu de pech dat dit een rotterdammer was...
quote:
Op donderdag 11 december 2003 15:16 schreef Cart_man het volgende:
[afbeelding]
quote:
[afbeelding]
quote:
Op donderdag 11 december 2003 15:34 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
daar hadden ze in Rotterdam inderdaad al vrij snel last van, of bedoelde je dat niet
Teplice whohoho Teplice whohoho![]()
quote:LOL
[afbeelding]
ik lach om het feit dat een fnoorder dit durft te posten
quote:Helemaal waar maar......
Op donderdag 11 december 2003 16:46 schreef F1Bas het volgende:
Moet je nagaan als je feyenoorder bent, na 14 speelrondes al kansloos voor landskampioenkampioenschap, geen cl, geen uefacup en ook al geen voorronde CL
Toch ook wel een beetje zorgwekkend. De achterstand van Feyenoord op Ajax en PSV is in zowel sportief als financieel wel erg groot aan het worden en of we daar nou zo blij mee moeten zijn. Ik zie Feyenoord namelijk niet na dit seizoen een stuk beter worden. Ik weet niet waarom maar ik denk echt dat Feyenoord definitief de aansluiting aan het missen is met Ajax en PSV. En dat is toch niet echt leuk, maar wel een beetje
quote:Lachten we een paar jaar geleden nog om het niveau van de schotse competitie, kijk waar we nu staan.
Op donderdag 11 december 2003 17:00 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Helemaal waar maar......
Toch ook wel een beetje zorgwekkend. De achterstand van Feyenoord op Ajax en PSV is in zowel sportief als financieel wel erg groot aan het worden en of we daar nou zo blij mee moeten zijn. Ik zie Feyenoord namelijk niet na dit seizoen een stuk beter worden. Ik weet niet waarom maar ik denk echt dat Feyenoord definitief de aansluiting aan het missen is met Ajax en PSV. En dat is toch niet echt leuk, maar wel een beetje
quote:Ach zo'n vaart zal het allemaal wel niet lopen. Ik vind het veel te voorbarig om Feijenoord al helemaal af te schrijven.
Op donderdag 11 december 2003 17:04 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Lachten we een paar jaar geleden nog om het niveau van de schotse competitie, kijk waar we nu staan.
fnoord is suptop AJAX en PSV zijn nu de enige grootmachten. Als deze lijn zich in het volgend seizoen doorzet is het erg zorgwekkend voor het Nederlands voetbal
quote:Dat is pas na volgend seizoen.
Op donderdag 11 december 2003 17:20 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Ajax moet zich gewoon lekker concentreren op het kampioenschap en dan spelen wij volgend jaar als enige CL want dat is de enige plek die daarvoor recht gaat geven na het gruwelijke aantal punten dat het ned. voetbal de afgelopen jaren heeft verzameld....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |