abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15304444
Wel mooi dat Ajax het jongste elftal ooit heeft opgestelt gisteren. En wat helemaal grappig was, is dat die keeper van Brugge de oudste speler was ooit in een CL duel.

@ChAoZ

Ik zeg ook niet dat het aan het veld lag. Ik zeg alleen maar dat het schandalig is dat als je op het hoogste niveau uitkomt je eigenlijk niet op dat soort velden hoort te spelen.

Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_15304516
quote:
Op woensdag 10 december 2003 15:42 schreef Speed1971 het volgende:
Wel mooi dat Ajax het jongste elftal ooit heeft opgestelt gisteren. En wat helemaal grappig was, is dat die keeper van Brugge de oudste speler was ooit in een CL duel.

@ChAoZ

Ik zeg ook niet dat het aan het veld lag. Ik zeg alleen maar dat het schandalig is dat als je op het hoogste niveau uitkomt je eigenlijk niet op dat soort velden hoort te spelen.

Het leek wel op een gemiddeld veld uit Rusland.

Gisteren kon je wel weer merken dat Galasek niet meespeelde en hoe belangrijk hij is.

[Dit bericht is gewijzigd door F1Bas op 10-12-2003 15:46]

AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_15304658
Ik post hier nooit, maar ik snap die heisa rondom die Para niet helemaal. Waarom is dit zo erg?

Mijn belangrijkste vraag is:

Waarom gaan sommige websites op zwart met de melding:

Voorlopig is er geen contact met Ajax, de politie e.d.?

woensdag 10 december 2003 @ 15:50:16 #79
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_15304667
Ik schuif toch de schuld af op Koeman, die had moeten weten dat het middenveld te kwetsbaar was.
pi_15304826
quote:
Op woensdag 10 december 2003 15:24 schreef Qi het volgende:
Sneijder viel mij trouwens ook behoorlijk tegen. Die heeft na de wedstrijd tegen Schotland eigenlijk niet een keer meer fatsoenlijk gespeeld.
klopt helaas helemaal
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_15308163
Triest dat het Europese afscheid van Litmanen in dienst van AJAX zo waardeloos is.
Je mag aannemen dat dit zijn laatste jaar is.
  woensdag 10 december 2003 @ 18:22:39 #82
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_15308356
quote:
Op woensdag 10 december 2003 15:50 schreef Kang-He het volgende:
Ik schuif toch de schuld af op Koeman, die had moeten weten dat het middenveld te kwetsbaar was.
Mja, ik was al niet al te blij met de opstelling toen ik 'm zag verschijnen. Ik had op z'n minst toch een controlerende middenvelder verwacht ter vervanging van Galásek, ik noem Yakubu of Obodai. Desnoods had ik Van Damme in de verdediging gegooid en Maxwell als linkshalf geposteerd, met Van der Vaart centraal achter Zlatan en Sonck.

Nu kon Ajax totaal niet opbouwen, en werd er steeds tevergeefs de lange bal naar voren gezocht, waarvan 95% gewoon voor Brugge was.

pi_15308555
Doopy - sorry!
pi_15308778
Wat was het gisteren een tactisch falen van Koeman zeg.
Iedereen zag dat er geen een speler was die de bal kon vasthouden en het spel kon bepalen en nog stel je Jari niet op.

Tevens was het heel triest om te zien dat je het middenveld niet in handen had en toch blijft die Koeman met 3 middenvelders spelen.

2 simpele wissels hadden een overwicht kunnen creëren namelijk Maxwell naar het middenveld en Mitea eruit voor Litmanen. (3-5-2)

Veel succes overigens gewenst voor Litmanen aangezien die toch bijna nooit meer zal worden opgestelt aangezien Koeman zo blij is met de middelmatige spelers (v/d Vaart en Sneijder op enkele goede wedstrijden na.)

Totslot was het ergste nog dat Koeman vond dat die niks verkeerd had gedaan.

woensdag 10 december 2003 @ 18:44:32 #85
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15308899
quote:
Op woensdag 10 december 2003 18:15 schreef Duiveltja het volgende:
Triest dat het Europese afscheid van Litmanen in dienst van AJAX zo waardeloos is.
Je mag aannemen dat dit zijn laatste jaar is.
Niet aannemen, maar hopen. Hoe Jari de laatste tijd speelt doet de magie rondom 'm verdwijnen.
pi_15308937
edit

[Dit bericht is gewijzigd door Tony_Montana67 op 10-12-2003 18:47]

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 10 december 2003 @ 18:49:39 #87
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15309056
quote:
Op woensdag 10 december 2003 18:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
edit
Wat wilde je zeggen, feestvarken?
pi_15309069
quote:
Op woensdag 10 december 2003 18:44 schreef twi het volgende:

[..]

Niet aannemen, maar hopen. Hoe Jari de laatste tijd speelt doet de magie rondom 'm verdwijnen.

En dat basseer jij zeker op die stomme inval-kwartiertjes, Jari is geen pinchsitter maar hij moet gewoon beginnen.
Tevens is het zo dat hij heel weinig bruikbare ballen krijgt en tevens heeft die veel minder afspeelpunten dan in zijn goede tijd. (92-95)
Overigens vind ik raar dat een v/d Vaart een half jaar slecht mag spelen en dat je daar niemand over hoort terwijl als Jari dat doet dan is die over zijn top heen.
pi_15309086
quote:
Op woensdag 10 december 2003 18:40 schreef The_Coach het volgende:
Wat was het gisteren een tactisch falen van Koeman zeg.
Iedereen zag dat er geen een speler was die de bal kon vasthouden en het spel kon bepalen en nog stel je Jari niet op.

Tevens was het heel triest om te zien dat je het middenveld niet in handen had en toch blijft die Koeman met 3 middenvelders spelen.

2 simpele wissels hadden een overwicht kunnen creëren namelijk Maxwell naar het middenveld en Mitea eruit voor Litmanen. (3-5-2)

Veel succes overigens gewenst voor Litmanen aangezien die toch bijna nooit meer zal worden opgestelt aangezien Koeman zo blij is met de middelmatige spelers (v/d Vaart en Sneijder op enkele goede wedstrijden na.)

Totslot was het ergste nog dat Koeman vond dat die niks verkeerd had gedaan.

Dat het niet loopt kan je niet op de trainer afschuiven, gister was gewoon een off-day, AJAX in goede doen is gewoon beter.
pi_15309131
quote:
Op woensdag 10 december 2003 18:50 schreef The_Coach het volgende:

[..]

En dat basseer jij zeker op die stomme inval-kwartiertjes, Jari is geen pinchsitter maar hij moet gewoon beginnen.
Tevens is het zo dat hij heel weinig bruikbare ballen krijgt en tevens heeft die veel minder afspeelpunten dan in zijn goede tijd. (92-95)
Overigens vind ik raar dat een v/d Vaart een half jaar slecht mag spelen en dat je daar niemand over hoort terwijl als Jari dat doet dan is die over zijn top heen.

Jari zakte tegen milan al gigantisch door het ijs en gisteren was dat weer zo. Sorry, maar hij houdt het niet meer vol...

Jari bedankt voor alles, en dat is heel veel... Maar het is mooi geweest...

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_15309365
quote:
Op woensdag 10 december 2003 18:51 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Jari zakte tegen milan al gigantisch door het ijs en gisteren was dat weer zo. Sorry, maar hij houdt het niet meer vol...

Jari bedankt voor alles, en dat is heel veel... Maar het is mooi geweest...

Sneijder en v/d Vaart vind ik anders Europees ook heel erg door het ijs zakken, je moet ook niet vergeten dat terugkomen na al die blessures zonder het op kunnen bouwen van wedstrijdritme lastig is.

Maarja een goede Litmanen krijg je met Koeman toch niet meer te zien. (te weinig speeltijd)
De wedstrijden die hij speelde op enkele daargelaten vond ik Ajax beter uit de verf komen dan zonder, maarja dat is mijn mening.

Tevens is het ook jammer om te constateren dat dit Ajax Europees gewoon te slecht is om ver te komen, misschien in de toekomst wel al ga ik er niet vanuit, dit aangezien iedereen dan wel weer weg zal zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door The_Coach op 10-12-2003 19:01]

pi_15309388
quote:
Op woensdag 10 december 2003 18:49 schreef twi het volgende:

Wat wilde je zeggen, feestvarken?

Ik had een heel aardig stukje geschreven over Heitinga, dat hij vooral opbouwend niet uit de verf kwam, iets wat de afgelopen weken juist z'n sterke punt was. Verdedigend ging het nogwel.

Ook nog iets over z'n jonge leeftijd en dat je hem zeker niet op één wedstrijd mag afrekenen en hij zeker de kwaliteiten heeft om een top verdediger te worden

Maar toen ik op invoeren drukte stond er alleen maar een quote en was ik mijn mooie text kwijt

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15309540
quote:
Op woensdag 10 december 2003 19:00 schreef The_Coach het volgende:

[..]

Sneijder en v/d Vaart vind ik anders Europees ook heel erg door het ijs zakken, je moet ook niet vergeten dat terugkomen na al die blessures zonder het op kunnen bouwen van wedstrijdritme lastig is.

Die 2 zijn nog piepjong, dan ben je zowiezo altijd wisselvallig.
pi_15309913
quote:
Op woensdag 10 december 2003 19:06 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Die 2 zijn nog piepjong, dan ben je zowiezo altijd wisselvallig.

En dat met al dat wedstrijd ritme wat ze van Koeman mogen opdoen, en 1 Litmanen moet zeker wel constant zijn in dat ene kwartiertje in de maand dat die mag opdraven.
Nee v/d Vaart mag zich Europees nou wel eens nadrukkelijker gaan manifisteren. (dat kan een speler bij Ado 20 nog wel beter , ik noem geen naam )
  woensdag 10 december 2003 @ 19:21:36 #95
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15310022
quote:
Op woensdag 10 december 2003 18:50 schreef The_Coach het volgende:

[..]

Dus jij hebt niet in de gaten hoeveel geouwehoer er over van der Vaart is (geweest)? Bovendien is Jari inderdaad over z'n top, simpel. Die moet voor van der Vaart nog komen. Geef mij maar een jonge Nederlandse speler. Je gaat me toch niet zeggen dat je Jari dit jaar één goeie bal hebt zien geven? Hij zou bij z'n (in de laatste twee maanden) geregelde invalbeurten rust moeten brengen. Ik zie eerder het tegendeel...
pi_15310084
quote:
Op woensdag 10 december 2003 19:18 schreef The_Coach het volgende:

[..]

Nee v/d Vaart mag zich Europees nou wel eens nadrukkelijker gaan manifisteren. (dat kan een speler bij Ado 20 nog wel beter , ik noem geen naam )

vd Vaart loopt al wat langer mee en hij is allang geen talent meer. Je hebt wel gelijk dat hij wat meer "aanwezig" moet zijn
pi_15310200
quote:
Op woensdag 10 december 2003 19:21 schreef twi het volgende:

[..]

Dus jij hebt niet in de gaten hoeveel geouwehoer er over van der Vaart is (geweest)? Bovendien is Jari inderdaad over z'n top, simpel. Die moet voor van der Vaart nog komen. Geef mij maar een jonge Nederlandse speler. Je gaat me toch niet zeggen dat je Jari dit jaar één goeie bal hebt zien geven? Hij zou bij z'n (in de laatste twee maanden) geregelde invalbeurten rust moeten brengen. Ik zie eerder het tegendeel...

Ik geef toch ook aan waardoor dat komt omdat die geen wedstrijd ritme kan opdoen met die korte tijd dat die speelt, en over v/d Vaart die moet daar boven staan en gewoon eens een goede wedstrijd Europees spelen, wat die nog bijna nooit gedaan heeft ook zonder gelul van buiten af. (het is triest om dat te moeten constateren maar het is zo. )
pi_15310262
quote:
Op woensdag 10 december 2003 19:21 schreef twi het volgende:

[..]

Het viel mij ook op dat zijn passing slecht was, ik schrok er zelfs van dat het zo slecht was
pi_15311149
quote:
Op woensdag 10 december 2003 15:49 schreef Nimitz het volgende:
Ik post hier nooit, maar ik snap die heisa rondom die Para niet helemaal. Waarom is dit zo erg?

Mijn belangrijkste vraag is:

Waarom gaan sommige websites op zwart met de melding:

Voorlopig is er geen contact met Ajax, de politie e.d.?

quote:
Op woensdag 10 december 2003 14:20 schreef SCH het volgende:
Ik zag de rouwadvertenties - dat is toch het mooie van voetbal, die verbondenheid bij dit soort dingen.

RIP

Omdat de supporters van welke club dan ook onderling (zeker in de harde kernen) elkaar heel goed kennen. En zoals SCH omdat we met elkaar verbonden voelen. Ook al kenden we hem niet allemaal.
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_15311195
En Litmanen is nu 2x in gevallen in belangrijke wedstrijden 2x niet geweldig maar ook 2x was het elftal niet op z'n best.

En ik heb Jari toch 2 a 3 mooie voorzetten/pasjes zien geven.

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')