Zal proberen er dit jaar ook voor het eerst bij te zijn, na 3x Lowlands, 3x Pinkpop nu de eerste keer Werchter. Denk trouwens dat er veel mensen van Pinkpop overlopen naar Werchter dit jaar...quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
zeikerds heb je altijd he
kmoet zeggen dat ik de line-up best cool vind. ben er dan ook zeker bij dit jaar, voor de 1e keer Werchter
17 april start de fysieke verkoop van kaartjes. Online kan het nu al.quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:34 schreef onanymous het volgende:
[..]
Maar dus pas vanaf 17 april of kan dat al eerder??
quote:Neen, sinds dit jaar werken we niet meer samen met ticketservice. U kunt nu reeds telefonisch tickets kopen op 0900 45 000 45.
Groetjes,
Dennis
*uckzooi ik ga toch echt niet 7 kaarten telefonisch laten opsturen na betaling vooraf... da's ¤800!!! voor een envelopje...quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:54 schreef -Frankie- het volgende:
Ik heb de organisatie gevraag over de samenwerking met tickerservice dit jaar. Dit was het antwoord:
[..]
Een dagje in het zonnige zuiden des lands is ook een optie.quote:Op donderdag 25 maart 2004 12:50 schreef onanymous het volgende:
[..]
*uckzooi ik ga toch echt niet 7 kaarten telefonisch laten opsturen na betaling vooraf... da's ¤800!!! voor een envelopje...
Dan wel die dag dat ik eigenlijk naar Pinkpop zou vertrekkenquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:30 schreef -Frankie- het volgende:
[..]
Een dagje in het zonnige zuiden des lands is ook een optie.
ukkelpop is de belgische tegenhanger van lowlands, werchter die van pinkpopquote:Op donderdag 25 maart 2004 20:43 schreef Joralf het volgende:
Hoeveel podia zijn er op Werchter? Ben er wel benieuwd naar want ik weet niet of het wel kan tippen aan Lowlands. Sfeer is daar zo geweldig, ook het aantal podia werkt daar aan mee
Volgens de site moeten er nog namen bij komen. Er is sprake van zes bands de donderdag, en er moeten wel nog wat gaatjes gevuld worden. Ik gok op nog zo'n veertien namen in totaal. Red Hot Chili Peppers mogen inderdaad gerust komen, maar zet dat maar uit je hoofd, die komen niet. Alanis Morisette kan beter op de zuidpool gaan optreden. Wie wel nog mogen komen: a perfect circle, the strokes, melissa auf der maur, eagles of death metal, the white stripes, black rebel motorcycle club, the datsuns, foo fighters, masters of reality, admiral freebee, flip kowlier, mintzkov luna en burning brides. Enkele daarvan zijn al in geruchten opgedoken. Blijven hopen dus.quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:37 schreef Truck het volgende:
By the way, is het programma nu al volledig bekend (?), of kunnen er hier en daar misschien nog wat bands bij..?
*denkt stiekem aan RHCP / Alanis*
liever niet..quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:26 schreef XL het volgende:
Oasis op Glastonbury!
Zouden ze dan toch......
Dat noem ik nog eens handigquote:Op maandag 12 april 2004 15:44 schreef Truck het volgende:
Volgens mij zijn ze vanaf 17 april gewoon bij ticket verkoop punten verkrijgen (niet ticketservice). Misschien dat je het beste even op de site kan zoeken, hier staan namelijk de zuidelijke verkooppunten en sinds kort ook een aantal verkooppunten voor de rest van 't land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |