mwah ik zie Danko liever in de Pyramid denk ik, veel gaver als die hele ondergrond gaat trillen. Maar dat ie komt is natuurlijk al geweldig.quote:edit: en Danko vorig jaar in de Pyramid marque geniaal, dit jaar op de mainstage.
quote:Op maandag 22 maart 2004 22:55 schreef greatgonzo het volgende:
The cure is natuurlijk wel een sprekende naam, maar dat is volgens mij toch een beetje ouwelullen muziek ( no offense)
Er is nog geen zinnig woord over te zeggen natuurlijk maar het lijkt mij alsof Air tegenover Bowie staat. Totnogtoe heb ik geen overlap in mijn programma, alles wat ik wil zien staat op dezelfde podia.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:07 schreef NiteSpeed het volgende:
De hele 4 dagen zijn geweldig, ik zit alleen met één probleem.Placebo
en
Air
lijken tegelijk te spelen, maar ik wil ze allebij dolgraag zien
.
Verdomme. Het enige wat mij niet zient is Air tegenover Bowie of Placebo.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:49 schreef XL het volgende:
[..]
Er is nog geen zinnig woord over te zeggen natuurlijk maar het lijkt mij alsof Air tegenover Bowie staat. Totnogtoe heb ik geen overlap in mijn programma, alles wat ik wil zien staat op dezelfde podia.
Als je bij de internetstand van GoForMusic gaat staan kun je het door elkaar horenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:50 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Verdomme. Het enige wat mij niet zient is Air tegenover Bowie of Placebo.
Nee, ik kies dan wel voor Bowiequote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:52 schreef XL het volgende:
[..]
Als je bij de internetstand van GoForMusic gaat staan kun je het door elkaar horen
Ouwe, Duitsers zijn chill en Hurricane heeft genoeg bands die Werchter niet heeft.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:40 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Is bijna precies dezelfde line-up
Maar wel goekoper! Zit je wel tussen de duitsers alleen
zeikerds heb je altijd hequote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:40 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Is bijna precies dezelfde line-up
Maar wel goekoper! Zit je wel tussen de duitsers alleen
Okeejj thabomb, peace man!!quote:Op woensdag 24 maart 2004 07:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Ouwe, Duitsers zijn chill en Hurricane heeft genoeg bands die Werchter niet heeft.
postkantoorquote:Op woensdag 24 maart 2004 10:37 schreef onanymous het volgende:
Ik wil dus zeker heen nu ik al die bands lees...
ipv pinkpop gezien het slechte programma aldaar
magoed wie o wie weet nu waar je kaarten kan bestellen in NL??
en vanaf wanneer? is da al bekend?quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:37 schreef onanymous het volgende:
Ik wil dus zeker heen nu ik al die bands lees...
ipv pinkpop gezien het slechte programma aldaar
magoed wie o wie weet nu waar je kaarten kan bestellen in NL??
ja, maar: WAAR?? ticketservice loketten staan er niet en tevens kan je in belgië al bestellen via telefoon enzoquote:Op woensdag 24 maart 2004 11:59 schreef placebeau het volgende:
kijk ff op www.rockwerchter.be
bij tickets --> VVK
17 april dus
Maar dus pas vanaf 17 april of kan dat al eerder??quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:04 schreef XL het volgende:
Het lijkt er voorlopig op dat de Nederlandse Ticketservice geen voorverkoop doet, of niet mag doen... of wat dan ook. Er zijn 4 nederlandse verkooppunten... In Eindhoven, Heerlen, Maasstricht en Sittard. Misschien maken ze de verkooppunten nog bekend....
Ik ga ze 'gewoon' in Antwerpen halen, zoals altijd....
das goed nieuwsquote:Op woensdag 24 maart 2004 12:04 schreef XL het volgende:
Heerlen
Dat lijkt me wel erg vreemd, er komen altijd veel mensen uit Nederland en die komen echt niet allemaal uit brabant of Limburg.quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:04 schreef XL het volgende:
Het lijkt er voorlopig op dat de Nederlandse Ticketservice geen voorverkoop doet, of niet mag doen... of wat dan ook. Er zijn 4 nederlandse verkooppunten... In Eindhoven, Heerlen, Maasstricht en Sittard. Misschien maken ze de verkooppunten nog bekend....
Ik ga ze 'gewoon' in Antwerpen halen, zoals altijd....
Het is ook altijd zo geweest, dat het via ticketservice kon... maar nu zwijgt alles en iedereen erover. Het was ook altijd maar een gedoe... Vouchers die je aan de kassa kon omwisselen, verschillende tarieven aan registratiekosten. Het was altijd een gedoe... Mijn schatting op basis van niks is dat Werchter van dat gedoe afwilde, dat Ticketservice te arrogant is om met Werchter mee te denken/werken. Dus dat Werchter heeft besloten met Ticketservice te stoppen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:42 schreef menjo het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel erg vreemd, er komen altijd veel mensen uit Nederland en die komen echt niet allemaal uit brabant of Limburg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |