2, 3 en 4 juli, dat zijn er toch echt 3 volgens mijn wiskundeknobbelquote:Op maandag 22 maart 2004 22:10 schreef Twiks het volgende:
www.rockwerchter.be nieuwe site online! 4 dagen nu ook dacht dat het er 3 waren! TOPPIEEEE ik ben er 4 dagen in ieder geval
quote:Op maandag 22 maart 2004 22:44 schreef greatgonzo het volgende:
vaag, kreeg net de oude site, waar nog 2, 3 en 4 opstonden![]()
1/7 Basement Jaxx lijkt me wel cool, Pink wat minder
2/7 Dropkick Murphy's, Darkness, Korn, Metallica, Nelly Furtado, perfecte dag!!![]()
![]()
3/7 Muse en Lenny Kravitz, zeer goed
4/7 Behalve Danko Jones en starsailor niet echt bands waar ik warm van wordt, maar misschien is David Bowie wel gaaf
quote:Op maandag 22 maart 2004 23:21 schreef XL het volgende:
Wooohooo!!!! Sugababes
Het zijn in jouw ogen wellicht ouwelullen, de muziek is zeker geen ouwelullenmuziek, dan is 100% wat er op werchter komt namelijk ouwelullenmuziekquote:Op maandag 22 maart 2004 22:55 schreef greatgonzo het volgende:
mwa, mits er vrijdags nog genoeg plaats is zit ik erover te denken om dan pas te gaan, dan mis je alleen Pink, The Cure en Basement Jaxx.
The cure is natuurlijk wel een sprekende naam, maar dat is volgens mij toch een beetje ouwelullen muziek ( no offense)
Is bijna precies dezelfde line-upquote:Op dinsdag 23 maart 2004 07:38 schreef MCH het volgende:
Bah, ik vind het een matige line-up. Ik ga liever voor 80 euro hierheen ---> www.hurricane.de
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |