De vorige shows van PJ Harvey op werchter (99 en 01) vond ik niet best!quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:51 schreef Lamb het volgende:
PJ harvey @ werchter:)
coldplay mag thuisblijven, twee jaar na elkaar is al meer dan genoegquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:22 schreef yootje het volgende:
Hopelijk komen Electric Six, Coldplay, The White Stripes of Ill Ninoop een festival, dan is mijn keuze gauw gemaakt
[late reactie hierop] ik denk dat in die categorie norah jones erg leuk zou zijn, half juni staat ze voor 2 concerten in de hmh dus ze zal wel in de buurt zijn, aan de andere kant is ze volgens mij niet echt een festivalartieste en wordt ze nergens genoemd als gerucht, dus norah jones zal wel een wens blijven...quote:Op donderdag 4 maart 2004 04:32 schreef placebeau het volgende:
tja, werchter 2002 was een zaaalige editie
Nelly furtado zou moeten terugkeren, met haar schitterende nieuwe CD!
richting podium??quote:Op maandag 8 maart 2004 13:55 schreef Rex_Everything het volgende:
Als Coldplay nog één keer komt gooi ik iets.
neenquote:Op maandag 8 maart 2004 18:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
richting podium??
vind ik ook goedquote:Op maandag 8 maart 2004 18:23 schreef placebeau het volgende:
[..]
neen
een zanger van het podium
Amen, nog nooit zoiets gezien. Erg onverwacht.quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:19 schreef XL het volgende:
[..]
Als je Nelly Furtado op 2002 gezien zou hebben, dan mocht ze, ook van jou, ongetwijfeld weer komen. Wat een stem uit zo'n klein vrouwtje en wat een leuke show geeft ze ook. Ik begrijp dat je op basis van gevoel jezelf niet tegenkomt bij een Furtado-concert... dat had ik ook niet, maar na zo'n concert bekijk je haar toch anders. Ik heb nu zelfs 'Whoa! Nelly' in mijn bezit![]()
Gisteren is Air door Schueremans (himself) bevestigd in het Belgische tv-programma Ter Zake.quote:Op dinsdag 17 februari 2004 16:57 schreef XL het volgende:
Ik mis van de 'bevestigde' namen alleen AIR nog.<br>Dat was toch een gerucht met duidelijke bron. Zowel eigen site als Studio Brussel. Zou dit dan afgeketst zijn, of houden ze AIR nog achter de hand
Ja, ik hoorde het ja... ik denk dat als je vanuit het standpunt van de artiest kijkt dat het ook zeker waar is, maar vanuit het standpunt van de bezoeker ook weer helemaal niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Op een internationale bijeenkomst van professionals uit de concertwereld, is Rock Werchter uitgeroepen tot het beste festival ter wereld.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |