ik heb me vorig jaar toch dik geamuseerd op de A, was een zalige bende vorig jaar.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:13 schreef Scylla het volgende:
Er zijn meerdere campings, kleine en grote, en de meeste liggen iets van een 10 tot 20 minuten lopen van het terrein. Natuurlijk heb je ook campings die vlak bij het terrein zijn, maar geloof me, daar wil je niet zitten.![]()
Dit is hem dan, de pinkpop-line up.quote:Zaterdag 29 mei: 16.00 – 23.00 uur
N*E*R*D – ROY PACI – 37 STABWOUNDZ – VIVE LA FETE – THE SHEER – ADHD
Zondag 30 mei: 13.00 – 23.00 uur
TIESTO – THE PIXIES – AFTER FOREVER – THE RASMUS – LESS THAN JAKE
DAVE CLARKE LIVE – T. RAUMSCHMIERE & BAND – AUDIO BULLYS – KAIZERS ORCHESTRA
Maandag 31 mei: 11.00 – 23.00 uur
LENNY KRAVITZ – MUSE
BLACK EYED PEAS – SUGABABES – SEEED
MOLOKO – THE ROOTS – THE DATSUNS – FRANZ FERDINAND
STARSAILOR – OJOS DE BRUJO – GOLDFRAPP – THE THRILLS – NOVASTAR
Inderdaad, er waren amper rijen bij het omwisselen van de vouchers. Dat viel me mee.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:58 schreef Scylla het volgende:
Jups, de Hollanders(en andere niet-Belgen) mogen hun kaartjes vlak voor de ingang omwisselen in echte kaartjes. Ik ben vorig naar Belgie geweest, en heb daar mijn kaarten gekocht omdat ik geen zin om twee keer in de rij te staan, bleek dat niet echt nodig te zijn want bij dat vouchers omwisselen stonden nauwelijks rijen.
Camping B0 is lekker dichtbij, denk 5 minuten lopen. En de muziek is te horen op de campingquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:08 schreef greatgonzo het volgende:
zijn de campings trouwens ver weg van het terrein?
Die zijn bezig met iets helemaal nieuws. Als ze even origineel doordoen als ze bezig zijn, wordt dat dus een experimenteel-elektronische plaat met de titel 'KID A'quote:Waar is Coldplay?
Of the A-kids. Dat zou wat worden, als Coldplay met zo'n soort plaat aan kwam zettenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:33 schreef Rex_Everything het volgende:
Die zijn bezig met iets helemaal nieuws. Als ze even origineel doordoen als ze bezig zijn, wordt dat dus een experimenteel-elektronische plaat met de titel 'KID A'
Die spelen 25 juni nog in Engeland, dat is de laatste bevestigde tourdatum volgens de eigen site. Ze zijn dus in de buurt, maar lijken de tour vlak voor Werchter af te breken. Ik vind het een typische zaterdag headliner voor Werchter. In 2002 hadden ze een goede show die goed werd ontvangen. Kortom, ik zou er niet van opkijken. In de geruchtenmachine is het gerucht volgens mij afgezwakt de laatste paar weken. Het zal inderdaad wel niet dus...quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:52 schreef Scylla het volgende:
Hoe groot zijn de kansen dat RHCP op Werchter komen? Klein zeker?
Red Hot Chili peppers, The Cure... als we dan toch 2002 gaan herhalen....quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:13 schreef spacemangraig het volgende:
the Cure moet komen!!!!
Op welk uur was dat? Wij hebben namelijk een half uur in de rij gestaan om je kaartje om te wisselen, dan nog eens een half uur om je kaartje weer om te wisselen voor een bandje.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:00 schreef The_Joshua_Tree het volgende:
[..]
Inderdaad, er waren amper rijen bij het omwisselen van de vouchers. Dat viel me mee.
Ja, wat zou dat fijn zijn. En origineel. En vindingrijk. Nog niemand hints in die richting zien staan op z'n immer volgekrabbelde handje? Of is dat nog steeds voorbehouden voor de goededoelenbusiness?quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:52 schreef Scylla het volgende:
[..]
Of the A-kids. Dat zou wat worden, als Coldplay met zo'n soort plaat aan kwam zettenMaar das een beetje off topic...
Als je Nelly Furtado op 2002 gezien zou hebben, dan mocht ze, ook van jou, ongetwijfeld weer komen. Wat een stem uit zo'n klein vrouwtje en wat een leuke show geeft ze ook. Ik begrijp dat je op basis van gevoel jezelf niet tegenkomt bij een Furtado-concert... dat had ik ook niet, maar na zo'n concert bekijk je haar toch anders. Ik heb nu zelfs 'Whoa! Nelly' in mijn bezitquote:Op donderdag 4 maart 2004 15:47 schreef spacemangraig het volgende:
vorig jaar was mijn eerste Werchter, dus die van 2002 heb ik niet meegemaakt. Nelly furtado mag thuis blijven van mij. dEUS daarentegen..
Is dit nieuws of is dit gewoon een stille wens van je (die ik graag met je deel).quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:51 schreef Lamb het volgende:
PJ harvey @ werchter:)
Nee, bevestigd, http://www.werchter.nlquote:Op donderdag 4 maart 2004 21:59 schreef placebeau het volgende:
[..]
Is dit nieuws of is dit gewoon een stille wens van je (die ik graag met je deel).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |