quote:Die zijn al 2x geweest. Waar was jij toen?
Op donderdag 19 februari 2004 13:37 schreef Debs het volgende:[..]
Waar is Coldplay?
quote:denk dat we dat kunnen vergeten aangezien belgie zich niet heeft geplaatst... zou wel tof zijn opzich maar denk ik toch moeilijk te mixen met het festival...
Op donderdag 19 februari 2004 18:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik hoop toch wel dat ze 4 juli de EK 2004 Finale uitzenden daar!
quote:Ik ben er vrij zeker van dat de finale uitgezonden zal worden (tijdens de pauzes, natuurlijk).
quote:vorige keer dat ik er was, was de wk finale (2002) en die werd geloof ik niet uitgezonden, maar ik heb 'm toen bij de patatboer op de camping gekeken daar met wat maten, net zo gezellig
Kosheen, Moloko en T. Raumschmiere ?quote:Op maandag 1 maart 2004 12:14 schreef Coolfool het volgende:
Ik mis not iets Underworld/Fatboyslim/ChemicalBrother/2ManyDj's achtigs, ben wel benieuwd wat er daarvan komt, ik vind een beetje gek gespring altijd wel welkom op Werchter.
Nu nog HIM, maiden en AC/DC hequote:Op maandag 16 februari 2004 20:06 schreef -Frankie- het volgende:
<p>Lijst tot nu toe:<p>Pixies<br>Kosheen<br>Monster magnet<br>Lenny Kravitz<br>Ben Harper<br>Metallica<br>The darkness<br>T. Raumschmiere<br>Muse<br>De Heideroosjes<br>Lamb<br>David Bowie<br>Dropkick Murphys<br>Placebo<br>The Rasmus<br>Korn<p>wel aardig. Geen cure, geen white stripes. Das wel jammer.
Zat ik ook al te denken!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:06 schreef placebeau het volgende:
Als david bowie en placebo op een zelfde dag spelen kunnen we misschien wel iets verwachten.
Ze kennen elkar goed, en iedereeen herinnert zich wel het duet van "without you I'm nothing"
vind de line - up verder niet zo geweldig, ga misschien alleen zondag gaan.
Rond half maart... via ticketservice en bij de grote postkantoren. Wat ik begrepen heb zijn het vouchers die je moet omwisselen voordat je het terrein kunt betreden.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:31 schreef greatgonzo het volgende:
waar en wanneer kun je kaarten kopen?
Jups, de Hollanders(en andere niet-Belgen) mogen hun kaartjes vlak voor de ingang omwisselen in echte kaartjes. Ik ben vorig naar Belgie geweest, en heb daar mijn kaarten gekocht omdat ik geen zin om twee keer in de rij te staan, bleek dat niet echt nodig te zijn want bij dat vouchers omwisselen stonden nauwelijks rijen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:52 schreef Dae het volgende:
[..]
Rond half maart... via ticketservice en bij de grote postkantoren. Wat ik begrepen heb zijn het vouchers die je moet omwisselen voordat je het terrein kunt betreden.
1) Volgens mij niet zo heel erg streng. Caravans/barbecues/meerdere treetjes bier niet toegestaan op de campings? Had je vorig jaar een rond moeten lopen in Werchter dorp, die arme bewoners van het echte dorp...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:58 schreef greatgonzo het volgende:
vouchers, das wel minder, dan moet je 2x in een dikke rij staan.
Nog een paar vraagjes:
1) hoe streng zijn ze op Werchter, is alles er bijna mogelijk, of is alles zeer
strak geregeld? (doel op bier/blikjes etc)
2) hoe is het met de bereikbaarheid, alles nog een beetje overzichtelijk en begaanbaar (bedoel dus niet 1 grote modderzooi á la lowlands na een dikke bui)
3) goed met openbaar vervoer te bereiken, of liever de auto?
4) gezellig voor Nederlanders, of wordt je door die belgen met de nek aangekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |