abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 januari 2004 @ 20:32:13 #51
46593 zjeckyll16
Stupid is as stupid doe
pi_16164673
Ik heb het gister van een belgische vriend gehoord die bij de organisatie van Rock Werchter zit.

The Pixies hebben bevestigd, They will come

Dj Tiesto in concert-Magik
pi_16232946
quote:
Op zondag 11 januari 2004 20:32 schreef zjeckyll16 het volgende:
Ik heb het gister van een belgische vriend gehoord die bij de organisatie van Rock Werchter zit.

The Pixies hebben bevestigd, They will come

Joy!!!

Geweldig!, en wellicht ook T. Raumschmiere...ik ga alvast in de rij liggen bij vvk!

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen
pi_16294852
*trap*

Is er al wat meer bekend over bands? (Het liefst over Muse)

pi_16787265
Citaatje:
"The BBC recently quoted Robert Smith as saying The Cure would play this year's Glastonbury Festival (June 25-27th, 2004 - Somerset, England), and Werchter Festival (July 2nd-4th, 2004 - Werchter, Belgium)".

Zou wel heel gaaf zijn.

'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  maandag 2 februari 2004 @ 17:58:19 #55
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_16821792
Morgen komt de HUMO uit, HUMO heeft altijd de officiele primeus heeft met de Werchter Line-up. Ook de nieuwe festivalitis-site van Humo komt morgen, dat combineren is voor HUMO natuurlijk aardige publiciteit. Het is al meerdere keren voorgekomen dat de namen een dag voor HUMO toch op internet stonden. Kortom, kunnen we vanavond een officieel lijstje verwachten?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_16829003
quote:
Op maandag 2 februari 2004 17:58 schreef XL het volgende:
Morgen komt de HUMO uit, HUMO heeft altijd de officiele primeus heeft met de Werchter Line-up. Ook de nieuwe festivalitis-site van Humo komt morgen, dat combineren is voor HUMO natuurlijk aardige publiciteit. Het is al meerdere keren voorgekomen dat de namen een dag voor HUMO toch op internet stonden. Kortom, kunnen we vanavond een officieel lijstje verwachten?
I sure hope so
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 09:10:33 #57
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_16840425
quote:
Op maandag 2 februari 2004 21:24 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

I sure hope so

Helaas niet dus, zou ook erg vroeg geweest zijn.
Ik heb in het topic van 2003 gekeken, toen kwamen de namen pas eind februari. Dan hebben we dus nog 2 weken.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_16850415
Ik hoop op Muse/the Cure/Pixies dan wordt 't nog beter dan vorig jaar.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 21:53:32 #59
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_16862291
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:48 schreef spacemangraig het volgende:
Ik hoop op Muse/the Cure/Pixies dan wordt 't nog beter dan vorig jaar.
Hopen is wel leuk ja, ik hoop op Soulwax, dEUS en Oasis.
pi_16919263
klopt t dat die werchter site soort van plat ligt?
pi_16927468
Hier ben ik zeker weer van de partij!
Alleen jammer dat het net als vorig jaar, geen vier dagen zijn.

Maar met drie kom ik ook wel rond

Muay-Thai...
Mixed Martial Arts!
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:05:19 #62
20023 Retro
studio bruxelles
pi_16942483
Air is bevestigd.
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:14:58 #63
56951 Najra
---------------
pi_16942739
The Cure en The Pixies doen mij dus echt helemaal niks.

Ik had eigenlijk gehoopt dat Pearl Jam dit jaar weer eens naar Europa zou komen. Dat is inmiddels ook alweer zo'n jaar of vier geleden geloof ik.

This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_16949868
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 21:53 schreef XL het volgende:

[..]

Hopen is wel leuk ja, ik hoop op Soulwax, dEUS en Oasis.

Ik heb gelezen dat de volgende bands sowieso niet komen: System of a Down, Rammstein, White Stripes en helaas voor jou (en voor mij ook): dEUS.
pi_17040994
Volgens Graz.nl komt the Cure
pi_17042964
moet moeilijke keuze gaan maken:
Pinkpop midden in mn examens, of Rock Werchter met bovenstaande namen... Muse, A Perfect Circle, White Stripes, Basement Jaxx <- en ga zo nog maar door... lijkt mij makkelijk
"You can go with the flow, you can say it doesn't matter, matter anymore. You can go with the flow, do you believe it in your head?"
pi_17233350
Nieuwe namen bekend gemaakt!!

Lijst tot nu toe:

Pixies
Kosheen
Monster magnet
Lenny Kravitz
Ben Harper
Metallica
The darkness
T. Raumschmiere
Muse
De Heideroosjes
Lamb
David Bowie
Dropkick Murphys
Placebo
The Rasmus
Korn

wel aardig. Geen cure, geen white stripes. Das wel jammer.

12:51 is the time my voice found the words I sought
The end is always the start of a new episode
Elke dag dat iemand je het leven minder prettig maakt, is een dag niet geleefd
pi_17237809
Gaaf dat Muse en vooral the Pixies komen, was even bang dat die laatste niet zouden komen. Erg jammer van the Cure Heb ze net ontdekt en zou het super vinden om ze ook gelijk live te zien dit jaar. Verder vind ik de line-up wel aardig, niet bijz. Metallica en Kravitz hoeven van mij echt niet. Evenals the Rasmus Wel leuk: David Bowie, Korn, Placebo.
pi_17237994
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:48 schreef spacemangraig het volgende:
Gaaf dat Muse en vooral the Pixies komen, was even bang dat die laatste niet zouden komen. Erg jammer van the Cure Heb ze net ontdekt en zou het super vinden om ze ook gelijk live te zien dit jaar. Verder vind ik de line-up wel aardig, niet bijz. Metallica en Kravitz hoeven van mij echt niet. Evenals the Rasmus Wel leuk: David Bowie, Korn, Placebo.
The Cure kan nog komen, misschien dat ze later bevestigd worden. Kravitz hoeft van mij ook niet. Muse en The Darkness is geweldig
  maandag 16 februari 2004 @ 21:54:36 #70
56951 Najra
---------------
pi_17238048
Sjesus Monster Magnet sloeg ik al over toen ze op Dynamo stonden.

@#$%

This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_17246361
Moloko zal er ook zijn
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists.
Deviantart
pi_17257748
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 05:53 schreef thomas26 het volgende:
Moloko zal er ook zijn
Ja, die zijn vandaag bevestigd.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 16:57:36 #73
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_17258989
Ik mis van de 'bevestigde' namen alleen AIR nog.
Dat was toch een gerucht met duidelijke bron. Zowel eigen site als Studio Brussel. Zou dit dan afgeketst zijn, of houden ze AIR nog achter de hand?

De overige sterke geruchten blijken inderdaad (nog niet) te kloppen, daar was bij mij dan ook geen goede bron bij bekend.

pi_17311796
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:06 schreef -Frankie- het volgende:
Nieuwe namen bekend gemaakt!!

Lijst tot nu toe:

Pixies
Kosheen
Monster magnet
Lenny Kravitz
Ben Harper
Metallica
The darkness
T. Raumschmiere
Muse
De Heideroosjes
Lamb
David Bowie
Dropkick Murphys
Placebo
The Rasmus
Korn

wel aardig. Geen cure, geen white stripes. Das wel jammer.

Waar is Coldplay?
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
  donderdag 19 februari 2004 @ 15:44:48 #75
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_17315420
* FrankyMcG gaat zich dit jaar ook eens aan Rock Werchter wagen, na positieve geluiden van vrienden.

Normaal alleen Housepartijtjes, maar nu eens compleet iets anders!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')