abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 december 2003 @ 16:29:41 #26
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_15333030
quote:
Op donderdag 11 december 2003 13:43 schreef placebeau het volgende:
dEUS verwacht ik wel nog niet dit jaar
aangezien barman met allerlei andere dingen bezig is
Zou wel eens heel goed kunnen gebeuren hoor, dEUS op Werchter! Ze zijn op dit moment bezig met de voorbereidingen voor de nieuwe plaat die eind deze zomer in de winkels moet liggen!
1,000,000 demons can't be wrong...
pi_15345407
Lijkt erop dat Bowie weer een festival zomer tegemoet gaat.....dat wordt sparen

groet,
Frida

vrijdag 12 december 2003 @ 00:01:18 #28
56951 Najra
---------------
pi_15345604
Ik loop er nog niet warm voor. David Bowie is wel een act die ik graag wil zien. Maar the Pixies zit ik eigenlijk niet op te wachten en Metallica, Korn, Muse, Placebo etc zijn (al jaren) de standaard festivalbands.

Maar wat niet is kan nog komen uiteraard.

This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_15368263
David Bowie, Placebo en Pixies! dat lijkt mij een top festival!
  dinsdag 16 december 2003 @ 20:52:49 #30
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15464998
quote:
TW Classics 2004

De festivalzomer van 2004 begint met de derde editie van TW Classics op zondag 20 juni. The Corrs en Phil Collins hebben hun komst al bevestigd en je kan vanaf morgen ook tickets kopen in de winkel. De rest van de affiche volgt later.

bron: http://www.stubru.be
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 16 december 2003 @ 22:25:47 #31
25947 flaphead
twisted shit.
pi_15467400
nou, dat begint dus alweer lekker. RW is toch al uitgegroeid tot mijn favoriete festival, vanwege de grote namen gemixt met kleine lekkere namen en een goede organisatie.
dus kom maar op met die kaartverkoop!
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
  woensdag 17 december 2003 @ 10:17:26 #32
59590 Spleed
Kolensky drinking milk
pi_15475915
Als David Bowie, Muse en The White Stripes echt komen moet ik wel gaan... Dat wordt sparen!
lief, saai & lui
pi_15499884
Nog wat geruchten:

Starflam, Ash, Michael Franti & Spearhead, Lamb, Outkast, White
Stripes, Linkin Park, Basement Jaxx, Arsenal, The Distillers, The
Thrills, El Tattoo Del Tigre, Goldfrapp, Daftpunk, Squadra Bossa &
Buscemi, Junkie XL, Janez Detd, Jimmy Eat World, The Darkness, A
Perfect Circle, 50 Cent, System Of A Down, Muse, dEUS, Korn,
Electric Soft Parade, Mauro, Electric Six, Badly Drawn Boy, Dead Man
Ray, The Mars Volta, Audio Bullys, TC Matic, The Strokes, Postmen,
Heideroosjes, Skin, Starsailor, Soulwax, Dave Gahan, Duran Duran,
Placebo, Sioen, Monza, Lambchop, Damien Rice, Black Rebel
Motorcycle Club, Sergent Garcia, Paul Weller, Travis, Kraftwerk.

?????

Hmmm, zou een leuk lijstje zijn!

zondag 21 december 2003 @ 21:31:58 #34
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15592389
Bron: T. Raumschiere komt naar Werchter.

Ook the Darkness zou bevestigd zijn (door The Darkness zelf)

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_15593118
Lamb, Outkast, White Stripes, Linkin Park, Basement Jaxx, The Distillers, Goldfrapp, Daftpunk, Junkie XL, Janez Detd, Jimmy Eat World, The Darkness, Muse, dEUS, Electric Six, Badly Drawn Boy, The Mars Volta, Audio Bullys, The Strokes, Heideroosjes, Travis

Hmm, dat vind ik iig de moeite waard
Wordt de eerste keer Werchter voor mij

pi_15593254
Hmm ziet er goed uit, weet iemand wanneer de vvk begint enzo?
Use & Abuse... Good & Bad Times
pi_15608526
Weet iemand wanneer de eerste namen door de organisatie van Rock Werchter bekend gemaakt gaan worden? Al dat gegok zegt me zo weinig...
pi_15608611
quote:
Op maandag 22 december 2003 13:58 schreef BushRanger het volgende:
Weet iemand wanneer de eerste namen door de organisatie van Rock Werchter bekend gemaakt gaan worden? Al dat gegok zegt me zo weinig...
De eerste namen zijn al officieel bekend gemaakt: Metallica en David Bowie.

De rest zal wel volgen. En de vvk zal toch niet beginnen voor er meer bekend is gemaakt.

pi_15612948
quote:
Op maandag 22 december 2003 14:00 schreef calvobbes het volgende:

[..]

De eerste namen zijn al officieel bekend gemaakt: Metallica en David Bowie.

De rest zal wel volgen. En de vvk zal toch niet beginnen voor er meer bekend is gemaakt.

En The Darkness en de Pixies
Zie ook www.festivalinfo.nl - Die zetten ook alleen namen op hun site als het officieel is..
pi_15613675
quote:
Op zondag 21 december 2003 21:31 schreef XL het volgende:
Bron: T. Raumschiere komt naar Werchter.
joepie..
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_15899129
Van Festivalitisbelgium.be:

Bevestigd:
Metallica, David Bowie, The Pixies

Afspraak rond maar nog niet officiëel: Korn, Muse, Alicia Keys, White Stripes, Strokes, Novastar, Placebo

Geruchten:
Starflam, Ash, Michael Franti & Spearhead, Outkast, The White Stripes, Lamb, Linkin Park, Basement Jaxx, Arsenal, The Distillers, The Thrills, El Tattoo Del Trigre, Goldfrapp, Daftpunk, Squadra Bossa feat. Buscemi, Junkie XL, Janez Detd, Jimmy Eat World, The Darkness, A Perfect Circle, 50 Cent, System Of A Down, Muse, dEUS, Korn, Electric Soft Parade, Mauro, Electric Six, Badly Drawn Boy, Dead Man Ray, The Mars Volta, Audio Bullys, TC Matic, The Strokes, Postmen, De Heideroosjes, Skin, Starsailor, Soulwax, Dave Gahan, Duran Duran, Sioen, Monza, Lambchop, Damien Rice, Black Rebel Motorcycle Club, Sergent Garcia, Paul Weller, Travis, Kraftwerk, Placebo, Slipknot, T. Raumschmiere

Ziet er goed uit.

'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
pi_15902543
the White Stripes komen ook
pi_15911516
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 13:59 schreef spacemangraig het volgende:
Van Festivalitisbelgium.be:

Bevestigd:
Metallica, David Bowie, The Pixies

Afspraak rond maar nog niet officiëel: Korn, Muse, Alicia Keys, White Stripes, Strokes, Novastar, Placebo

Geruchten:
Starflam, Ash, Michael Franti & Spearhead, Outkast, The White Stripes, Lamb, Linkin Park, Basement Jaxx, Arsenal, The Distillers, The Thrills, El Tattoo Del Trigre, Goldfrapp, Daftpunk, Squadra Bossa feat. Buscemi, Junkie XL, Janez Detd, Jimmy Eat World, The Darkness, A Perfect Circle, 50 Cent, System Of A Down, Muse, dEUS, Korn, Electric Soft Parade, Mauro, Electric Six, Badly Drawn Boy, Dead Man Ray, The Mars Volta, Audio Bullys, TC Matic, The Strokes, Postmen, De Heideroosjes, Skin, Starsailor, Soulwax, Dave Gahan, Duran Duran, Sioen, Monza, Lambchop, Damien Rice, Black Rebel Motorcycle Club, Sergent Garcia, Paul Weller, Travis, Kraftwerk, Placebo, Slipknot, T. Raumschmiere

Ziet er goed uit.

Heel goed zelfs, alleen jammer dat het geruchten zijn...
Trouwens, hoe duur zijn de kaartjes voor alle drie de dagen inc camping?
Tap tap tap
pi_15935772
Vorig jaar voor 3 1/2 dag 130 euro dacht ik
  zondag 4 januari 2004 @ 15:19:28 #45
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_15954495
Verleden jaar was het 108 zonder vvk kosten voor 4 dagen.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  woensdag 7 januari 2004 @ 18:23:46 #46
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_16044494
Wij denken er over om volgend jaar ook te gaan, even wat vragen:

- Hoeveel dagen is het dit jaar? Ik meen op de site te zien dat het dit jaar maar 3 dagen is ipv 3,5 vorig jaar

- Wanneer begint de voorverkoop?

- Waar in Nederland zijn kaarten te koop?

- Is het met openbaar vervoer nog een beetje te doen?

- Hoe duur worden de kaarten? Ik zie in de bovenstaande 2 posts zowel ¤108 als ¤130 staan

Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_16045070
oja, handig om te weten; hoe duur zijn de kaartjes incl. bus?
Tap tap tap
pi_16048159
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 18:23 schreef greatgonzo het volgende:
Wij denken er over om volgend jaar ook te gaan, even wat vragen:

- Hoeveel dagen is het dit jaar? Ik meen op de site te zien dat het dit jaar maar 3 dagen is ipv 3,5 vorig jaar

gewoon 3 dagen dit jaar
- Wanneer begint de voorverkoop?

geen idee

ik heb ze van goformusic.be besteld vorig jaar, en dat ging goed.

- Is het met openbaar vervoer nog een beetje te doen?

prima te doen. Met de trein kun je naar Leuven, en daar kun je dan met speciale bussen door naar het festival terrein. Was heel goed geregeld vorig jaar.

- Hoe duur worden de kaarten? Ik zie in de bovenstaande 2 posts zowel ¤108 als ¤130 staan

Ook nog nietbekend. ik dacht dat het 108 euro was vorig jaar, en dan moet je nog camping ticket van zo'n 20 euro, en reserveringskosten ofzo.

pi_16048409
En nog een kleine aanvulling:
Wanneer begint de voorverkoop?
Waarschijnlijk half maart; niet te lang mee wachten

Overal waar je ook voor concerten in Nederland kaarten kunt kopen, dus postkantoren, GWK en op internet via ticketservice.nl

pi_16049051
vergeet Daft Punk maar

-ze moeten nog beginnen aan de nieuwe plaat
-thomas bangalter heeft een gehoorbeschadiging en treed (voorlopig iig) niet meer op in clubs e.d.

de enige (enorm kleine, oftewel vergeet het maar) kans is dat guyman een dj set gaat doen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')