Ik ook. Vermoeiend dat je de camping en festivalkaartjes niet tegelijk kunt kopen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Okay, ik heb ze nu via www.goformusic.be besteld. Ik hoop dat het lukt.
Wat dacht je van de dubbele verzendskosten?quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:56 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Ik ook. Vermoeiend dat je de camping en festivalkaartjes niet tegelijk kunt kopen.
Eerst de een helemaal afrekenen, en dan de ander. Lekker omslachtig.
De eeuwige vloek van het festival. Die paar optredens die je echt graag wil zien zijn altijd tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:31 schreef Spatel het volgende:
Als dit namelijk wel zo is, heb ik namelijk een probleem, ik wil en Bowie zien, en Air. Weet iemand dit?
Heb al vaker wat bij Goformusic besteld. Nooit problemen mee gehad.quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Okay, ik heb ze nu via www.goformusic.be besteld. Ik hoop dat het lukt.
Mooiquote:Op zaterdag 24 april 2004 14:01 schreef Seborik het volgende:
[..]
Heb al vaker wat bij Goformusic besteld. Nooit problemen mee gehad.
Shit, is het echt al uitverkocht?!?!quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:26 schreef NiteSpeed het volgende:
GODVERDOMME.
Uitverkocht.
Ik ga eens kijken of ik ze nog via België kan krijgen.
Het gerucht gaat al her en der ja... ben ik ff blij dat ik afgelopen woensdag mijn kaarten nog heb kunnen halenquote:Op zaterdag 24 april 2004 17:22 schreef Kolkus het volgende:
Shit, is het echt al uitverkocht?!?!![]()
Ik schat rond 18:00quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:33 schreef superheist het volgende:
hoelaat begint het programma van donderdag eignelijk?
Ik ben héél blij dat ik mijn tickets nog net op tijd binnen hadquote:Op zondag 25 april 2004 23:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Kom er gisteren pas achter dat combitickets binnen no-time weg waren en dat de bekende voorverkoop adressen deze keer bijna niets hadden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |