Huh??quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:02 schreef XL het volgende:
1036 euro armer...
8 kaartjes rijker...
Gloeiende gloeiende, als je het optelt zie je pas wat voor godsvermogen je hebt uitgeven.
ik bedoel natuurlijk 1032.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:27 schreef onanymous het volgende:
[..]
Huh??
ik was ¤1.056,- kwijt :S
hoe doe je dat??
Hállo ik weet niet van welke planeet jij komt maar of je er van houdt of niet de line up is zeker níet goedkoop, gezien het aantal topacts (in de zin van hoe duur ze zijn om te reserveren) dat er staan...quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:32 schreef Bayswater het volgende:
Daarnaast heb ik nog nooit in de rij voor een kaartje Wechter hoeven te staan omdat het simpelweg nog nooit binnen een maand uitverkocht is geweest en heeft er de line-up dit jaar ook niet voor.
Duur:quote:Metallica
Lenny Kravitz
Korn
Sugababes
Muse
David Bowie
Daarnaast zijn er nog een heleboel kleinere (Nederlandse) acts die ook een redelijke naam hebben,quote:Pixies
Pink
Black Eyed Peas
The Cure
Placebo
Wu Tang Clan
N*E*R*D
Nely Furtado
ja, dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 21 april 2004 16:34 schreef annoh het volgende:
ik moet binnenkort ook maar eens een kaartje kopen! wanneer zal het eigenlijk uitverkocht zijn? Ik snap dat soort dingen nooit.....de logica daarin bedoel ik dan
quote:Op woensdag 21 april 2004 16:54 schreef keijz het volgende:
[..]
ja, dat vraag ik me ook af
doe maar hoorquote:Op woensdag 21 april 2004 16:51 schreef hannekethemaster het volgende:
Sean Paul?????????? moet ik nou mijn slettenoutfits gaan meenemen naar Werchter....
We zullen zien (heb vandaag wel mijn kaartje voor de 4 dagen binnen btw). De meeste mensen, zoals ik, komen omdat ze elk jaar gaan naar Werchter ongeacht de line-up. Gewoon vanwege het festivalsfeertje. Een line-up trekt extra mensen als de band een grote naam heeft en de afgelopen tijd weinig optrad (zoals Metallica en REM verleden jaar). Dit jaar is dat met de Cure (waarvan de laatst gegeven concerten niet echt sterk waren) en de Pixies qua naam minder (persoonlijk ben ik het daarmee niet eens, Pixies zijn waanzinnig). De andere namen zijn meestal al met een tour bezig dus hoeft men niet speciaal naar Werchter toe om dit te zien.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:40 schreef onanymous het volgende:
[..]
Hállo ik weet niet van welke planeet jij komt maar of je er van houdt of niet de line up is zeker níet goedkoop, gezien het aantal topacts (in de zin van hoe duur ze zijn om te reserveren) dat er staan...
ik ga je even helpen
Zeer duur :
[..]
Duur:
[..]
Daarnaast zijn er nog een heleboel kleinere (Nederlandse) acts die ook een redelijke naam hebben,
bijv. Within Temptation, Dropkick Murphys, Heideroosjes, The Darkness, The Rasmus. Alle bovengenoemde namen zijn zeker geen kleintjes in de festivalwereld dus of je nu van het programma houdt of niet, duur is het. Ik heb nog nooit zo'n goede line up gezien wat dat betreft. Er komen gewoon genoeg dance/rnb acts als je daarvan houdt, maar ook voor de rockfans is het een geweldig festival... Die combinatie kom je niet vaak tegen...
Zie de sitequote:Op woensdag 21 april 2004 23:10 schreef Spatel het volgende:
Waar kan ik de kaarten bestellen? Bij ticketservice hadden ze enkel dagkaarten.
Hoeveel zijn er nu al verkocht??quote:Op donderdag 22 april 2004 11:44 schreef SjacoBaco het volgende:
De kaartjes gaan trouwens rete hard...... wees er snel bij als je een combiticket wil, naast de pot pissen is dan je eigenschuld....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |