Brennie, kun je dan de topic-titel aanpassen plz ? Deze is nu nogal misleidend dan imho.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:58 schreef Brennie het volgende:
Oud topic met wat info: Astma
verder kun je bv via google enorm veel info vinden
Laat deze wel open, voor ervaringen etc.
Thanks voor het aanpassenquote:Op maandag 31 mei 2004 12:09 schreef schatje het volgende:
edit: topictitel op verzoek gewijzigd.
Was idd beter geweest, maar is nu aangepast zie ikquote:Op maandag 31 mei 2004 12:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Brennie, kun je dan de topic-titel aanpassen plz ? Deze is nu nogal misleidend dan imho.
Wellicht kun je hiervan maken zoiets als: 'Astma en ervaringen' ?
Hmmmmmz, ik zal er niet meer overheen groeien (ben al 22)quote:Op maandag 31 mei 2004 20:22 schreef Olivier_B_Bommel het volgende:
* Stuart heeft ook astma, maar ben er overheen gegroeit. Heel veel gezwommen vroeger (heb nu 12 diploma's)Werkt echt.
Ik zou geen dag zonder medicijnen kunnen hoorquote:Op maandag 31 mei 2004 20:33 schreef chillv het volgende:
Ik heb zelf ook astma, maar ik ben er bijna overheen gegroeid, speel ook al 9 jaar trompet, dat scheelt ook veel.
Als je astma hebt reageer je bijvoorbeeld op inspanning, als ik bijvoorbeeld echt ga sprinten, ben ik aan het einde benauwd, dat komt omdat de spieren rond mijn luchtwegen te strak aanspannen, waardoor dichtgeknepen wordt. Als dat gebeurd ga je piepend ademhalen, en moet je echt moeite doen om in te ademen. Bij mij viel het wel mee, maar het is best kut als het een ergere vorm is, dan zit je steeds met medicijnen enzo.
Ik heb niet gevraagd hoe het zit met rokenquote:Op maandag 31 mei 2004 20:33 schreef Olivier_B_Bommel het volgende:
@ Stuart
Ik zou het wel aangeven, omdat als er gerookt wordt, ik weet dat van mezelf, dat is NIETfijn. Dan kunnen ze er rekening mee houden. (Dat hoorde natuurlijk al door rookvrije werkplek)
Maar het zou niet eerlijk zijn als je niet zou worden aangenomen omdat je astma hebt. Als dat wel zo is, zou ik er niet gan werken: als ze alleen maar daaraan denken? Ze 'horen' te kijken je presaties enz. "(niet iedereen doet dat helaas)
Ja precies, zo dacht ik er zelf ook overquote:Op maandag 31 mei 2004 20:36 schreef chillv het volgende:
Ik vind het trouwens onzin dat je dat zou moeten melden op je solicitatiegesprek, je hebt toch ook met die astma je diploma's gehaald? Gewoon je medicijnen gebruiken als het nodig is, en als iemand er naar vraagd gewoon uitleggen dat je astma hebt, en dat je even medicijnen nodig hebt. Omdat je astma hebt ben je niet meteen gehandicapt, en kun je nog best gewoon functioneren.
Thanks BMWM3 ! Me eerste dag vandaag viel best meequote:Op maandag 31 mei 2004 23:19 schreef BMWM3 het volgende:
@ Stuart. Wat ik kan zeggen is. Veel succes en ik hoop echt dat je het na je zin hebt en het belangrijkste... Dat de sfeer en je collega's goed is...
Succes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |