- de postbank naar de rabobank, en
- van de rabobank naar de ABN
Weet iemand dat?
quote:'kan het zijn'... hoe zeker is dat?
Op dinsdag 9 december 2003 00:58 schreef Freeflyer het volgende:
als het met internetbankieren gebeurt dan kan het zijn dat het binnen 2 werkdagen op de andere rekening staat ongeacht welke (post)bank dit is...
quote:Mijn ervaring is dat het het geld dan binnen 2 werkdagen wel op de andere rekening is bijgeschreven....
Op dinsdag 9 december 2003 01:00 schreef erikvw het volgende:'kan het zijn'... hoe zeker is dat?
uit eigen ervaring het volgende:
rabo -> abn = 1 werkdag
pb -> rabo 2 werkdagen
LET OP: mijn ervaringen, geen garantie...
wat is de aanleiding van je vraag eik ?
quote:ik wil wel, maar girotel is vanaf 2300uur niet bereikbaar......
Op dinsdag 9 december 2003 01:14 schreef mighty_myte het volgende:
dan doe je dat nu toch vast?
quote:Je zou het geld contant op kunnen nemen van de Postbank rekening bij het postkantoor (het gaat om een auto dus vast een groter bedrag, dus ga naar een groter postkantoor
Op dinsdag 9 december 2003 01:10 schreef erikvw het volgende:
nou ik ga volgende week woensdag mijn nieuwe auto ophalen..
1 deel van dat geld staat op m'n postbankrekening, de andere op de rabo. Uiteindelijk moet het overgemaakt worden op de rekening van de garage, en dat is de ABN. Dat alles vóór woe de 18e, anders krijg ik mijn auto niet mee...
Dat is pas sinds begin dit jaar daarvoor duurde het twee tot 4 dagen afhankelijk van t weekend !!!
quote:ok, tnx...ik doe het sws allemaal via internetbankieren. Geld opnemen en weer storten is ook wel een goed idee.....
Op dinsdag 9 december 2003 01:18 schreef 700MB het volgende:[..]
Je zou het geld contant op kunnen nemen van de Postbank rekening bij het postkantoor (het gaat om een auto dus vast een groter bedrag, dus ga naar een groter postkantoor
bij >E3500 ook legitimatiebewijs meenemen, wel maximaal E12000) en dan contant storten op de Rabobankrekening. Contant storten bij Rabo staat er normaal gesproken uiterlijk de volgende dag op. Dan haal je het wel. Als je het met gewone overschrijvingen doet kon het wel eens krap worden; er zit ook nog eens een weekend tussen. Met girotel haal je het makkelijk als je morgen begint ermee.
Als je niet met zoveel geld over straat wilt kan je ook bij het grotere postkantoor met overschrijvingskaart+legitimatie een spoedoverboeking (expressgiro) laten doen (voor half 2) voor E6,80, dan staat het er binnen een dag op de rabo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |