quote:en bedankt he
Op dinsdag 9 december 2003 12:03 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Een unibrow is velen malen enger
.
quote:Weet je wat ik niet snap?
Op dinsdag 9 december 2003 12:25 schreef Ils het volgende:
o god komt dat weer terug?* geen verstand van mode heeft*
ik vind het een beetje jammer dat jij (en de rest in dit topic) zelf zo kortzichtig bent in een kwestie die jou eigenlijk ook aangaat: niemand is namelijk uniek of origineel.
Maarja ik zie natuurlijk wel andere mensen met bepaalde hypes rondlopen als navelpiercings, strepen in wenkbrauwen e.d.
quote:Maar ik bedoel, wie zegt nou dat strepen in wenkbrauwen een hype is of een hype wordt? Het is zo makkelijk om zoiets over iets wat iemand anders doet te zeggen: terwijl je die persoon daar niet blij mee maakt ofzo.
Op dinsdag 9 december 2003 12:42 schreef Ils het volgende:
Ik vraag gewoon of dat weer terugkomt, en als je goed kan lezen kun je eruit opmaken dat ik nou niet echt met de mode mee loop o.i.dMaarja ik zie natuurlijk wel andere mensen met bepaalde hypes rondlopen als navelpiercings, strepen in wenkbrauwen e.d.
Ik vind dat je gewoon respect moet hebben voor anderen, ongeacht hun smaak of uiterlijk. Je zegt dat je geen verstand van mode hebt, maar de hele gothichype is net zo'n modegril als wat alle anderen dragen, inclusief mezelf.
quote:Hm ok ik zat er op te wachten.
Op dinsdag 9 december 2003 12:47 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Maar ik bedoel, wie zegt nou dat strepen in wenkbrauwen een hype is of een hype wordt? Het is zo makkelijk om zoiets over iets wat iemand anders doet te zeggen: terwijl je die persoon daar niet blij mee maakt ofzo.
Ik bedoel (na het zien van je fotoboek): die spikes die je om je nek hebt zijn ook gewoon een hype hoor.. net als die zwarte kleren en dat zwarte haar. Daar zit jij toch ook niet op te wachten, zo'n opmerking?Ik vind dat je gewoon respect moet hebben voor anderen, ongeacht hun smaak of uiterlijk. Je zegt dat je geen verstand van mode hebt, maar de hele gothichype is net zo'n modegril als wat alle anderen dragen, inclusief mezelf.
En ik zei niet dat strepen in je wenkbrauw een hype is of wordt, het was meer gekscherend bedoeld, jij neemt het serieus
Ik vind het , let op: persoonlijk, gewoon niet mooi
quote:Okay, daar ging het me om
Op dinsdag 9 december 2003 12:56 schreef Ils het volgende:
Ik vind het , let op: persoonlijk, gewoon niet mooi
Alles heeft immers te maken met smaak: zo ook dit. Mode is hier niet aan de orde: niemand loopt volgens zichzelf met mode mee.
Maar goed, dan zijn we daar uit .
quote:Ok
Op dinsdag 9 december 2003 12:58 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Okay, daar ging het me om
.
Alles heeft immers te maken met smaak: zo ook dit. Mode is hier niet aan de orde: niemand loopt volgens zichzelf met mode mee.
Maar goed, dan zijn we daar uit.
Blijkbaar loop ik op t moment met de mode mee? O god nouja is over een jaartje ook wel weer over
quote:Dat kán idd, maar als één iemand het doet roept iedereen direct "oh nee he, komt dat weer terug"
Op dinsdag 9 december 2003 15:23 schreef L4zY het volgende:
mode kan ook terug komen..
quote:haha zo'n gozer had ik ook 2 jaar terug in mijn klas !
Op dinsdag 9 december 2003 15:40 schreef Kaps00ny het volgende:
je hoeft toch niet persé met de mode mee te doen... [afbeelding] ik heb het ook wel eens gehad/geprobeerd alleen het mislukte en toen had ik een halve wenkbrauw
zag er niet uit.. hehe en zijn smoes was jah me broertje heeft me tijdens het scheren met een stofzuiger uit laten schieten yeah sure
quote:Hey!! Wel goed lezen hè?!
Op dinsdag 9 december 2003 12:29 schreef Henkmanz het volgende:
....ik vind het een beetje jammer dat jij (en de rest in dit topic) zelf zo kortzichtig bent.....
Er zaten toch 3 reacties van dames tussen die het wel geil/leuk/gaaf vonden
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 17:38 schreef Snoop_Dogg het volgende:[..]
haha zo'n gozer had ik ook 2 jaar terug in mijn klas !
of jij bent arjanzag er niet uit.. hehe en zijn smoes was jah me broertje heeft me tijdens het scheren met een stofzuiger uit laten schieten yeah sure
Nee dus
quote:Kansloos ja
Op woensdag 10 december 2003 17:47 schreef Walterius het volgende:
*Niest* Kah, Kaah, KANSLOOS!
Nee dus
quote:Eerder de K --> van Kortzichtig.
Op woensdag 10 december 2003 17:51 schreef Yankee het volgende:[..]
Kansloos ja
quote:en als je de tape verwijderd de rest van je wenkbrauw weg zeker
Op woensdag 10 december 2003 16:05 schreef stuff het volgende:
ik heb er een van nature, af en toe doe ik het zelf ook ff, vooral als ik me verveel, aftapen en dan met een aansteker wegbrandendat werkt het best... binnen twee weken is het trouwens weer aangegroeid
kijk een sikje kan nog wel maar zo eennepsnor jakkes
quote:Sure, dat is echt klinkklare bullshit.
Op donderdag 11 december 2003 14:15 schreef pilsvandaal het volgende:
Als je een streepje in je wenkbrauw scheert, was dat tog een teken dat je tegen buitenlanders bent? (Net als Lonsdale-kleding dragen ed).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |