quote:21:00 Nederlandse tijd
Op zondag 28 december 2003 13:35 schreef Xtreem het volgende:
2100 of 2000?
quote:Exactly, het is ZIJN Top100. Jammer dat de Top10 wat afgeraffeld werd. De Skyline GTR en de Cossie werden slechts genoemd, terwijl met name de Engelse auto's overdreven veel "beeld-tijd" kregen.
Op zondag 28 december 2003 13:06 schreef Larry101 het volgende:
ik vond de top100 lachen! En hoezo nep? staat jouw auto er niet in?Dit is zijn top100, dus daar is niks nep aan...
Dat is overigens het enige minpunt van Top Gear in het algemeen: hun zwak voor Engelse auto's.
20 minuten dus
quote:Lokale tijd. Over ruim een uur dus!
Op zondag 28 december 2003 19:41 schreef fruby het volgende:
om 8 uur !
quote:lezen: Top Gear part V
Op zondag 28 december 2003 19:41 schreef fruby het volgende:
om 8 uur !20 minuten dus
quote:Nog niks te zien !! 21:00 dan toch ?
Op zondag 28 december 2003 19:46 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
lezen: Top Gear part V
quote:nee, 22:00
Op zondag 28 december 2003 20:02 schreef Flatbeat-Eric het volgende:[..]
Nog niks te zien !! 21:00 dan toch ?
quote:Ja.
Op zondag 28 december 2003 20:02 schreef Flatbeat-Eric het volgende:[..]
Nog niks te zien !! 21:00 dan toch ?
Onderwerp. oa de nieuwe Smart met dubbele turbo?!
Verleden keer was het trouwens wel om 20:00 NL tijd.. beetje lastig dat tijd geswitch!
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:08 schreef ook_gek het volgende:
dan maar de bouwers kijken
You have been added to my hate list
quote:dubbele turbo idd:
Op zondag 28 december 2003 20:30 schreef Italiaan het volgende:
Programma: Topgear
Tijd: 21:00 Nederlandse tijd.
Kanaal: BBC 2
Ondertiteling: Teletekst pagina 888Onderwerp. oa de nieuwe Smart met dubbele turbo?!
Verleden keer was het trouwens wel om 20:00 NL tijd.. beetje lastig dat tijd geswitch!
quote:
Sun 28 Dec, 20:00 - 21:00 60 mins
The final programme in this series of Top Gear finds Jeremy Clarkson driving the Chrysler Crossfire.Richard Hammond tries the new lightening fast Smart Car which has been fitted with twin turbos. James May looks at two of the biggest surprises this year - the rejuvenation of Birmingham and Jaguar's superb XJ6.
Clarkson also compares two Type R cars from Honda with the Civic and NSX.
And this week's 'Star In A Reasonably Priced Car' is Countdown's Carol Vorderman. And with the Olympic Games just around the corner, Top Gear invents a sport just for cars with its very own long-jump competition.
The team will all be back with a brand new series of Top Gear in the spring.
Subtitles Widescreen Stereo
Dat die Civic Type R aan het stuiteren was. Lijkt me ook geen pretje.
En dat die Honda NSX een super wegligging heeft op een droog wegdek, maar een absolute nachtmerrie is op een nat wegdek.
En dat vertelde ook al iemand met ervaring in de Honda S2000 in het S2000 topic.
Zou Honda een probleem hebben in het nat?
2 sportwagens die op het droog goed presteren, en in het nat een nachtmerrie zijn om mee te rijden.
quote:waarschijnlijk regent het nooit in Japan... of een honda roest in de regen en moet je er dus niet mee rijden in de regen...
Op zondag 28 december 2003 22:03 schreef Italiaan het volgende:
Wat een opvalt is dat je de achterkant met die Smart Roadstar Brabus zo kwijt bent.Dat die Civic Type R aan het stuiteren was. Lijkt me ook geen pretje.
En dat die Honda NSX een super wegligging heeft op een droog wegdek, maar een absolute nachtmerrie is op een nat wegdek.
En dat vertelde ook al iemand met ervaring in de Honda S2000 in het S2000 topic.
2 sportwagens die op het droog goed presteren, en in het nat een nachtmerrie zijn om mee te rijden.
quote:zou kunnen.. maar over het algemeen is het zo dat hoe strakker een wagen is afgesteld, hoe listiger in het nat. Een ouder concept als de NSX heeft geen ruimte meer om op het droog iets te laten liggen, zodattie in het nat ook handelbaar blijft... Probleem.. zou kunnen, maar hoeft niet.\
.
quote:Autovisie was er anders ook niet zo enthousiast over hoor... Alleen over het uiterlijk eigenlijk. Over interieur, rijeigenschappen, comfort, etc.. waren ze het in grote lijnen wel eens met TG
Op zondag 28 december 2003 21:13 schreef Dr_Crouton het volgende:
Grappig dat de Crossfire door autobladen best goed wordt aangeschreven, maar dat TG het helemaal afkraakt.
quote:Ik denk dat je gelijk hebt. Hoe strakker de wagen voor op het droog hoe moeilijker ie rijdt in het nat.
Op zondag 28 december 2003 22:08 schreef winterapfel het volgende:[..]
zou kunnen.. maar over het algemeen is het zo dat hoe strakker een wagen is afgesteld, hoe listiger in het nat. Een ouder concept als de NSX heeft geen ruimte meer om op het droog iets te laten liggen, zodattie in het nat ook handelbaar blijft... Probleem.. zou kunnen, maar hoeft niet.\
Daarom zetten ze bv F1 ook wat "softer" als het regent.
quote:Die smart is dan ook helemaal geen productiemodel, er zijn geloof ik 6 exemplaren van en die zijn puur voor demonstratief gebruik. Ik kan me voorstellen dat het onderstel minder verfijnd is afgestemd in deze opzet
Wat een opvalt is dat je de achterkant met die Smart Roadstar Brabus zo kwijt bent.Dat die Civic Type R aan het stuiteren was. Lijkt me ook geen pretje.
quote:dat was toch de test met audi TT V6 DSG de UBER coupé
Op zondag 28 december 2003 22:11 schreef Threepio het volgende:[..]
Autovisie was er anders ook niet zo enthousiast over hoor... Alleen over het uiterlijk eigenlijk. Over interieur, rijeigenschappen, comfort, etc.. waren ze het in grote lijnen wel eens met TG
quote:als gewoon betaald bij brabus heb je ook zo'n snelle boodschappen auto...(maar dan moet je wel de boodschappen op de bijrijders stoel zetten)
Op zondag 28 december 2003 22:13 schreef Threepio het volgende:[..]
Die smart is dan ook helemaal geen productiemodel, er zijn geloof ik 6 exemplaren van en die zijn puur voor demonstratief gebruik. Ik kan me voorstellen dat het onderstel minder verfijnd is afgestemd in deze opzet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |