abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 10 december 2003 @ 19:55:46 #176
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_15311285
quote:
Op woensdag 10 december 2003 18:55 schreef Danny het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde daarvan ?
Niet veel, of niets zelfs misschien.
Maar omdat jullie er nu best veel energie en moeite in steken, dacht ik dat het puur voor jullie misschien leuker is om het persoonlijk te gaan brengen. Geen must, was maar een idee
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_15311313
quote:
Op woensdag 10 december 2003 19:53 schreef mabit het volgende:

Daarnaast neem ik ook niet aan de zaal waar het in gebouwd gaat worden gekocht moet worden.


Waar basseer je dat op?
Misschien moet de zaal nog gebouwd worden, of stevig verbouwd.
quote:
komen ze daarna tot de conclusie dat ze dat niet kunnen betalen en starten ze vervolgens een actie op...
Daarom is het dus van groot belang dat nu zoveel mogelijk mensen eraan bijdragen
pi_15311451
quote:
Op woensdag 10 december 2003 19:53 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Blijf dan lekker weg uit deze topics en maak vooral geen geld over, laat die kinderen lekker stikken

Mafkees


Mag je hier dan alleen maar roepen dat je het een o zo fantastisch doel vindt en dat je zeker wat gaat overmaken.
pi_15311495
quote:
Waar basseer je dat op?
Misschien moet de zaal nog gebouwd worden, of stevig verbouwd.
Omdat er hier boven ergens stond dat het in een oude college zaal zou komen. Dat het verbouwd zal worden staat boven water. Maar zoek dan gewoon een hoop vrijwillige nico's en kijk of je een dhz zaak de boel kan laten sponsoren.
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_15311499
quote:
Op woensdag 10 december 2003 19:59 schreef yootje het volgende:

[..]

Mag je hier dan alleen maar roepen dat je het een o zo fantastisch doel vindt en dat je zeker wat gaat overmaken.


Ga in ieder geval niet zo dom uit je nek lopen lullen als je totaal geen idee hebt waar je het over hebt.
A mind with a heart of it's own
pi_15311526
quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:01 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ga in ieder geval niet zo dom uit je nek lopen lullen als je totaal geen idee hebt waar je het over hebt.


Wat is er dan mis met mijn reactie?
pi_15311650
quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:01 schreef mabit het volgende:

[..]

Omdat er hier boven ergens stond dat het in een oude college zaal zou komen. Dat het verbouwd zal worden staat boven water. Maar zoek dan gewoon een hoop vrijwillige nico's en kijk of je een dhz zaak de boel kan laten sponsoren.


Ook rekening gehouden met het feit dat er wellicht ondersteunende medische apparatuur e.d moet worden geïnstalleerd? Dat spul is echt niet goedkoop en zal ook niet zomaar gedoneerd worden.
A mind with a heart of it's own
pi_15311674
quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:02 schreef yootje het volgende:

[..]

Wat is er dan mis met mijn reactie?


Lees het eens terug zou ik zeggen. Het feit dat je het hebt over een thuisbioscoop zegt al genoeg.
A mind with a heart of it's own
pi_15311733
quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:01 schreef mabit het volgende:

Dat het verbouwd zal worden staat boven water. Maar zoek dan gewoon een hoop vrijwillige nico's en kijk of je een dhz zaak de boel kan laten sponsoren.


Misschien doen ze dat ook wel. En willen ze het geld gebruiken om het goed aan te pakken... Je weet het niet.
Maar wat is het nut ervan om op een dergelijke manier je vraagtekens bij dit verhaal te zetten?

Als je het niet gelooft dan doe je toch gewoon niet mee met die actie? Zie het probleem niet zo wat je ervan probeert te maken.

pi_15311734
quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:02 schreef yootje het volgende:

[..]

Wat is er dan mis met mijn reactie?


het gaat erom dat het ontspanning en afleiding brengt aan zieke kinderen, al moest dit project een miljoen kosten dan zou ik nog met liefde mijn 5 euro bijdragen,

en hou nu op met zeiken, of open er een appart topic voor

pi_15311762
quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:06 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ook rekening gehouden met het feit dat er wellicht ondersteunende medische apparatuur e.d moet worden geïnstalleerd? Dat spul is echt niet goedkoop en zal ook niet zomaar gedoneerd worden.


medische apparatuur in een bioscoop? leg eens uit.

Lekker ziekenhuis als het de medische apparatuur laat betalen door donateurs. Lijkt me niet het geval. Sofia is een prima ziekenhuis.

Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_15311780
quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:08 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

het gaat erom dat het ontspanning en afleiding brengt aan zieke kinderen, al moest dit project een miljoen kosten dan zou ik nog met liefde mijn 5 euro bijdragen,

en hou nu op met zeiken, of open er een appart topic voor


A mind with a heart of it's own
pi_15311786
quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:08 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

het gaat erom dat het ontspanning en afleiding brengt aan zieke kinderen, al moest dit project een miljoen kosten dan zou ik nog met liefde mijn 5 euro bijdragen,

en hou nu op met zeiken, of open er een appart topic voor


Ik hou me kop al.
  woensdag 10 december 2003 @ 20:10:03 #189
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_15311792
Even klein vraagje aan de 2 discussievoerders, zoek elkaar ff op irl of via msn, maar hou die discussie dus lekker ff ergens anders. Diegene die doneren hier, hebben al overwogen om t wel of niet te doen, en doen t dus gewoon. Altijd en overal moet er kritiek zijn. Mogen die kinderen niet 1 keer is even iets positiefs tegemoet zien. En moet t zoveel kosten?
Ja vast wel. Collegezaal verbouwen, apparatuur, zowel medisch als niet-medisch. Moet toegankelijk zijn voor kinderen die aan bed gekluisterd zijn. etc etc. En dan om over de dure, peperdure economie hedentendage nog maar te zwijgen. Ga jij is naar de gamma voor een kleine klus, ben je al gauw 100 of meer euro's kwijt. En dan ben je nog niet bezig in een collegezaal of heb je dure audio/visuele en/of medische apparatuur gekocht.
Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
pi_15311808
quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:09 schreef mabit het volgende:

[..]

medische apparatuur in een bioscoop? leg eens uit.


wat een ongelooflijk domme opmerking, dus al die kinderen moeten hun beademing maar laten staan op de afdeling en lekker "ademloos" naar de film kijken
pi_15311814
quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:08 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

het gaat erom dat het ontspanning en afleiding brengt aan zieke kinderen, al moest dit project een miljoen kosten dan zou ik nog met liefde mijn 5 euro bijdragen,

en hou nu op met zeiken, of open er een appart topic voor


*mee eens is*
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_15311834
quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:09 schreef mabit het volgende:

[..]

medische apparatuur in een bioscoop? leg eens uit.

Lekker ziekenhuis als het de medische apparatuur laat betalen door donateurs. Lijkt me niet het geval. Sofia is een prima ziekenhuis.


Bioscoop in een ziekenhuis!!!!!!

En overe dat doneren: neem eens de tijd om te lezen.

A mind with a heart of it's own
  woensdag 10 december 2003 @ 20:12:56 #193
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_15311877
quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:11 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Bioscoop in een ziekenhuis!!!!!!

En overe dat doneren: neem eens de tijd om te lezen.


Laatste opmerking over dit gezever. DOE T LEKKER BUITEN DEZE THREAD OK?
Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
pi_15311892
quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:10 schreef Minkeltje het volgende:
Even klein vraagje aan de 2 discussievoerders, zoek elkaar ff op irl of via msn, maar hou die discussie dus lekker ff ergens anders. Diegene die doneren hier, hebben al overwogen om t wel of niet te doen, en doen t dus gewoon. Altijd en overal moet er kritiek zijn. Mogen die kinderen niet 1 keer is even iets positiefs tegemoet zien. En moet t zoveel kosten?
Ja vast wel. Collegezaal verbouwen, apparatuur, zowel medisch als niet-medisch. Moet toegankelijk zijn voor kinderen die aan bed gekluisterd zijn. etc etc. En dan om over de dure, peperdure economie hedentendage nog maar te zwijgen. Ga jij is naar de gamma voor een kleine klus, ben je al gauw 100 of meer euro's kwijt. En dan ben je nog niet bezig in een collegezaal of heb je dure audio/visuele en/of medische apparatuur gekocht.
A mind with a heart of it's own
pi_15311919
quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:12 schreef Minkeltje het volgende:

[..]

Laatste opmerking over dit gezever. DOE T LEKKER BUITEN DEZE THREAD OK?


Sorry, ik erger me alleen aan mensen die dit zelfs niet aan zieke kinderen gunnen, mijn donatie is inmiddels op de bus.

Ik hou er verder over op.

A mind with a heart of it's own
pi_15311986
quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:10 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

wat een ongelooflijk domme opmerking, dus al die kinderen moeten hun beademing maar laten staan op de afdeling en lekker "ademloos" naar de film kijken


Er hoe worden ze beademd op de weg van hun kamer naar de bioscoop zaal? De beademings apparatuur moet je dus of meenemen of die kinderen kunnen helaas niet naar de bioscoop. Kindereren op de bioscoop komen ook niet in aanmerking neem ik aan.

De loonkosten van de doctoren worden toch ook niet opgenomen in dit budget?

Bovendien moet dit best in dit topic kunnen. Ik wil gewoon weten waarom dat 150.000 moet kosten. Ik zie geen reden waarom ik me dat niet hier mag afvragen?

NB: Niets te nadelen van die kinderen, ik vind dat die bioscoop er moet komen voor die kinderen, maar 150.000 euro was 330.000 gulden en dat is toch wel heel veel geld.

Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_15312045
quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:17 schreef mabit het volgende:
Bovendien moet dit best in dit topic kunnen. Ik wil gewoon weten waarom dat 150.000 moet kosten. Ik zie geen reden waarom ik me dat niet hier mag afvragen?
weet je wat je doet?

stuur een mailtje naar het sophia en vraag het!

en het antwoord post je maar in een ander topic,

pi_15312125
quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:17 schreef mabit het volgende:

Er hoe worden ze beademd op de weg van hun kamer naar de bioscoop zaal? De beademings apparatuur moet je dus of meenemen of die kinderen kunnen helaas niet naar de bioscoop. Kindereren op de bioscoop komen ook niet in aanmerking neem ik aan.


Of je hebt geen idee hoe een ziekenhuis werkt, of je loopt gewoon te trollen in de hoop dit topic te verstieren. Ik gok dat laatste
  woensdag 10 december 2003 @ 20:22:56 #199
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_15312167
rust eindelijk
Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
pi_15312218
quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:22 schreef Minkeltje het volgende:
rust eindelijk
Proef de stilte en steek er een lichtje bij aan
A mind with a heart of it's own
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')